Ο ανεγκέφαλος Τάνταλος, ο οποίος αποκάλυψε πού βρίσκεται ο Άδης των Αρχαίων Ελλήνων.
Πολλά ακούγονται για την υπόθεση Στρος Καν και πολύ περισσότερα θ' ακουστούν σε περίπτωση που η αμερικανική δικαιοσύνη αποφασίσει να τον τιμωρήσει όπως "συνηθίζει" σε τέτοιες περιπτώσεις και άρα παραδειγματικά …Μια προοπτική κάθε άλλο παρά απίθανη με δεδομένο ότι η αμερικανική δικαιοσύνη έχει πλήθος ιδιομορφιών, που την καθιστούν "παράξενη" για τους Ευρωπαίους …Μια δικαιοσύνη, η οποία δεν κατόρθωσε να φυλακίσει τον δολοφόνο Αλ Καπόνε, αλλά φυλάκισε τον φοροφυγά Αλ Καπόνε …Μια δικαιοσύνη, η οποία, προκειμένου να αισθάνεται ασφαλής, λειτουργεί "by the book" και μακριά από τις πολιτικές ή άλλες προσεγγίσεις των ποινικών θεμάτων.
Αυτή η "παράξενη" δικαιοσύνη διακρίνεται από μια ασυνήθιστη αυστηρότητα σ' ό,τι αφορά τα εγκλήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας.
Αυτό δεν είναι παράξενο, αν σκεφτεί κάποιος την ταυτότητα αυτών που αντιπροσωπεύει. Είναι απόλυτα "ευθυγραμμισμένη" με την ηθική "άποψη" των ιδρυτών της αμερικανικής κοινωνίας. Είναι απόλυτα "ευθυγραμμισμένη" με την κοινωνία των Προτεσταντών "Προσκυνητών", οι οποίοι έκαναν "σημαία" τους την αυστηρή ατομική ηθική και ό,τι αυτό συνεπάγεται για έναν φανατικό χριστιανό.
Αυτή η αυστηρή προτεσταντική δικαιοσύνη διακρίνεται από έναν έντονο πουριτανισμό και αντιμετωπίζει ως ταμπού οτιδήποτε έχει να κάνει με το σεξ. Το σεξ είναι συνδεδεμένο με τη νόμιμη αναπαραγωγική διαδικασία και τίποτε άλλο. Ως εκ τούτου το απομονώνει από την υπόλοιπη κοινωνική δραστηριότητα του ατόμου και το εξετάζει αυτοτελώς. Τι σημαίνει αυτό; Το εξής απλό. Η αμερικανική κοινωνία σου "λέει" το εξής απλό: Γίνε —ακόμα και με τα όπλα— όσο πλούσιος και ισχυρός θέλεις, αλλά το "πουλί" σου θα το βαστάς μέσα στο βρακί σου. Κρυφά μπορείς να ρισκάρεις να κάνεις ό,τι θέλεις, αλλά γνωρίζεις πως, αν "πιαστείς", θα το πληρώσεις …Όποιος κι αν είσαι …ό,τι κι αν είσαι. Αυτό είναι το "παιχνίδι" των ΗΠΑ και τους όρους αυτού του "παιχνιδιού" προστατεύει η αμερικανική δικαιοσύνη.
Αλησμόνητος θα μας μείνει ένας τρομοκρατημένος Κλίντον, ο οποίος εξευτελίστηκε δημοσίως από τους δικαστές για την "ανάρμοστη" συμπεριφορά του …Ο "yes sir" Πρόεδρος της υπερδύναμης, ο οποίος έτρεμε μπροστά στους δικαστές του …Ο δημοφιλής Κλίντον στο απόγειο της πολιτικής του καριέρας. Καμία σχέση με τον "Ευρωπαίο" και πολύ "Γάλλο" για τα συντηρητικά γούστα των Αμερικανών Στρος Καν …Τον "Ευρωπαίο", ο οποίος με το "μόριό" του επιχείρησε και κατάφερε όχι μόνον να βιάσει, αλλά και να "ταπεινώσει" μια Αμερικανίδα εργαζόμενη …Τον ακόλαστο "Σάτυρο", ο οποίος με τις αχαλίνωτες ορμές του "μόλυνε" αυτό, το οποίο η αμερικανική κοινωνία αντιλαμβάνεται ως "καθαρό".
Σε μια χώρα, λοιπόν, όπου μπορεί κάποιος στην κυριολεξία να καταστραφεί από μια απλή καταγγελία για μια αφηρημένη σεξουαλική παρενόχληση, είναι βέβαιον ότι κινδυνεύει απίστευτα κάποιος, ο οποίος κατηγορείται για διαπιστωμένη "σεξουαλική επίθεση", "απόπειρα βιασμού" και "απόπειρα εγκλωβισμού του θύματός του σε κατάσταση ομηρίας". Σε μια χώρα, όπου κινδύνεψε ο "αγαπημένος" Κλίντον για μια ερωτική συνεύρεση και μάλιστα κοινή συναινέσει, ευνόητο είναι πως κινδυνεύει θανάσιμα ο "αντιπαθητικός" Καν. Αν μάλιστα υπάρξουν συμπληρωματικά ενοχοποιητικά στοιχεία με τη χρήση γενετικών υλικών, τότε τα πράγματα θα πάρουν μια τροπή τραγική για τον "καυλωμένο" Γεροδομίνικο.
Απέναντι σ' αυτήν τη σκληρή και σχεδόν "ιησουΐτικη" Αμερική στέκεται η "χαλαρή" Ευρώπη. Απέναντι στις ΗΠΑ των φανατικών "Προσκυνητών" στέκεται η Ευρώπη των σχεδόν άθεων αστών …Η Ευρώπη, που στο όνομα ενός δήθεν "ουμανισμού" προσπάθησε να ευνοήσει τα δικά της εκλεκτά παιδιά, που είναι οι αστοί …Η Ευρώπη της ελευθερίας, η οποία πολλές φορές αγγίζει τα όρια της ελευθεριότητας …Η Ευρώπη των αστών υποκριτών …Των υποκριτών, οι οποίοι δεν θέλησαν ποτέ να ξεπεράσουν τη ευρωπαϊκή μεσαιωνική φεουδαλική παράδοση, γιατί απλά δεν τους συνέφερε. Τη "μετέφεραν" μέσα στο χρόνο, για ν' απολαμβάνουν τα προνόμιά της και οι ίδιοι.
Απλά πράγματα. Την παράδοση, η οποία ήθελε τον εκ του νόμου "τίμιο" και "αναμάρτητο" ισχυρό φεουδάρχη να βιάζει όποια γυναίκα έβρισκε μπροστά του, γιατί "παρασυρόταν" από τα "αμαρτωλά" θύματά του, οι αστοί την προσάρμοσαν και στην εποχή της δικής τους κυριαρχίας …Την εποχή εκείνη, που θέλει τον πλούσιο και μορφωμένο αστό να κάνει ακριβώς ό,τι έκαναν οι προηγούμενοι δυνάστες του, αλλά με "λόγους" και "αιτίες" …Που επίσης βιάζει όποια βρίσκει μπροστά του, αλλά για να "διδάξει" το θύμα του και όχι για να το "ταλαιπωρήσει", όπως ο προηγούμενος φεουδάρχης. Αυτή είναι η Ευρώπη και αυτό είναι το μήνυμά της. Τι "λέει" αυτό το μήνυμα; …Γίνε —ακόμα και με τον κώλο σου— όσο πλούσιος και ισχυρός θέλεις και απόλαυσέ το με το "πουλί" σου.
Αυτό το μήνυμα είχε πάρει και ο Στρος Καν και με βάση αυτό λειτουργούσε. Λειτουργούσε με απόλυτη ασφάλεια στη Γαλλία, όπου η σεξουαλική παρενόχληση είναι περίπου νόμιμη και σχεδόν "δίκαιη" για έναν "πετυχημένο" αστό, όπως ήταν αυτός …Στη Γαλλία, η οποία απετέλεσε τη "μήτρα" του σύγχρονου αστικού κράτους. Ήδη οι ποιοτικές "διαφορές" —μεταξύ των δύο "ακτών" του Ατλαντικού— στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων άρχισαν να διαφαίνονται. Οι Αμερικανοί σέρνουν με τις χειροπέδες στα αστυνομικά τμήματα των Χάρλεμ αυτούς, τους οποίους οι Ευρωπαίοι δεν τολμούν να τους αγγίξουν ακόμα και στα χειρότερά τους …Οι "πολύπλοκοι" Ευρωπαίοι, οι οποίοι πάντα διακρίνουν τις "πολιτικές" αλλά και "άλλες" πλευρές των θεμάτων και τις επιβάλουν πάνω στα υπόλοιπα …Που διακρίνουν την "ανθρώπινη" πλευρά των προβλημάτων …κυρίως όταν αυτό είναι κάτι, το οποίο συμφέρει τον ισχυρό. Ειδικά όταν ο ισχυρός είναι αστός.
Από αυτό και μόνον καταλαβαίνει κάποιος ποια θα ήταν η αντιμετώπιση του θέματος, αν το περιστατικό συνέβαινε στην Ευρώπη …Στην αστική Ευρώπη, η οποία χρησιμοποιεί πολλά και διαφορετικά "μέτρα" και "σταθμά" ανάλογα με την ταυτότητα του κρινόμενου. Αν κρίνουμε από τις δηλώσεις της "αντιπάλου" τού Στρος Καν —της διαβόητης Σεγκολέν— δεν υπάρχουν περιθώρια παρεξήγησης. Στην Ευρώπη θα τιμωρούνταν η "εργαζόμενη", επειδή τόλμησε όχι μόνον να "καυλώσει" τον παλιόγερο, χωρίς να ενδώσει στις ορέξεις του, αλλά —άκουσον-άκουσον— να τον καταγγείλει κιόλας …Η "αχάριστη" …Η "προβληματική" …Η "αμόρφωτη", η οποία δεν εκτίμησε την "τύχη" της να είναι "εκλεκτή", επειδή την "στοχοποίησε" η βιαγκρωμένη "πυξίδα" του γέρου …Η "ποταπή" "εργαζόμενη", η οποία είχε την "αθλιότητα" να προσφέρει "δύσκολες ώρες" σε έναν διάσημο "ημίθεο" της αστικής τάξης.
Η Σεγκολέν μίλησε για τις "δύσκολες ώρες" που περνάει ο αντίπαλός της και βέβαια η οικογένειά του …Για "δύσκολες ώρες" μίλησε το όρθιο ζώον. Να μην γνωρίζεις δηλαδή την υπόθεση και να νομίζεις ότι κοινοποιήθηκε στον Στρος Καν μια διάγνωση για καρκίνο ή ο θάνατος ενός παιδιού του …"Δύσκολες ώρες", επειδή κατέβαζε ανεξέλεγκτα τα βρακιά του ο γεροπρίαπος …Κι όμως. Αυτήν την ορολογία επέλεξε η Σεγκολέν. Αυτήν την ορολογία επέλεξε μια "γυναίκα" —και μάλιστα "σοσιαλίστρια"—, για να υπερασπιστεί έναν πλούσιο μεγαλοαστό, ο οποίος "επιτέθηκε" σε μια κοινή εργαζόμενη, που πήγαινε να βγάλει το μεροκάματό της και βρέθηκε παρά τη θέλησή της με το πρόσωπό της κολλημένο στον γέρικο κώλο του Καν.
Καμία κουβέντα συμπάθειας της διάσημης σοσιαλίστριας απέναντι σε μια σκληρά εργαζόμενη και ανύπαντρη μητέρα, η οποία δεν ήθελε να ενδώσει στις "καύλες" ενός διάσημου και κακομαθημένου κωλόγερου. Ενός κωλόγερου, ο οποίος είναι βέβαιον ότι έχει επαναλάβει κατά καιρούς τις "επιθέσεις" του, εφόσον έχει εξασφαλίσει την "ασυλία" της γυναίκας του, την "ασυλία" των πολιτικών του "αντιπάλων" και βέβαια την "ασυλία" των ΜΜΕ. Αυτόν τον Σάτυρο υπερασπίστηκε η μυημένη στην αστική λογική Σεγκολέν …Η έμπειρη στα αστικά "παιχνίδια" "Ξεκολέν". Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης, για να προβλέψει ποια θα ήταν η στάση της Σεγκολέν, αν η ίδια βρισκόταν στη θέση της καμαριέρας …Καριέρα θα έκανε και όχι καταγγελία, αν είχε την "τύχη" της …Δουλειά θα έπιανε ως καμαριέρα, αν γνώριζε τι γίνεται στα ξενοδοχεία των πλούσιων και ισχυρών αστών.
Θα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, για να καταλάβει ο αναγνώστης πως η κατάσταση είναι πολύ πιο σοβαρή απ' όσο φαίνεται. Θα ξεκινήσουμε την ανάλυσή μας, θέτοντας ένα φαινομενικά άσχετο ερώτημα: Τι σχέση έχει ένας "ερεθισμένος" γεροπρίαπος —όπως είναι ο Στρος Καν— με έναν νεκρό πολιτικό, όπως είναι ο Χόλμπρουκ; Τεράστια. Τόσο τεράστια, που, αν ζούσε ο Χόλμπρουκ, σήμερα δεν θα υπήρχε καν το πρόβλημα του Στρος Καν. Ο Στρος Καν θα είχε "διαφύγει" της τιμωρίας του και θα "γελούσε" εις βάρος της εργαζόμενης κάπου στην Ευρώπη. Αυτό το "τηλέφωνο" έλειπε από την ατζέντα του Στρος Καν. Αν ζούσε ο Εβραίος Χόλμπρουκ, θα είχε "καθαρίσει" τη φάση. Θα είχε καθαρίσει τη φάση ένας σιωνιστής για ένα τόσο σημαντικό πρόσωπο για τα σιωνιστικά σχέδια.
Γιατί ήταν τόσο σημαντικός ο Χόλμπρουκ; Γιατί ήταν ο απόλυτος συντονιστής του διεθνούς σιωνισμού και ο Στρος Καν είναι μεγαλοπαράγοντας του σιωνισμού. Ο Χόλμπρουκ ήταν ο μόνος "Αμερικανός", ο οποίος είχε την εξουσία και τη νοοτροπία και άρα θα μπορούσε να δει το "θέμα" του Καν μέσα από το πολιτικό "πρίσμα" της δήθεν εξυπηρέτησης των δήθεν αμερικανικών εθνικών συμφερόντων. Εύκολη θα ήταν η επιχειρηματολογία σε μια τέτοια περίπτωση. Κέρδος θα είχε η αμερικανική πολιτική, αν μπορούσε να "εκβιάζει" τον επικεφαλής του ΔΝΤ και ακόμα καλύτερα έναν μελλοντικό πρόεδρο της Γαλλίας. Θα έστελνε τα καλά "παιδιά" των μυστικών υπηρεσιών να πάρουν από τα χέρια της αστυνομίας την "υπηρέτρια" των αμερικανικών συμφερόντων και θα την εξαφάνιζαν. Θα έδινε αυτόματα πολιτική "διάσταση" στο θέμα και θα φυγάδευε τον Καν από τις ΗΠΑ χωρίς κάποια άλλη ζημιά. Κανένας δεν θα μάθαινε ποτέ και τίποτε.
Ακόμα κι αν είχε προλάβει να δημοσιοποιηθεί το θέμα, ήταν εύκολο στη διαχείρισή του. Αυτή η διαχείριση θα γινόταν με τον τρόπο που γνωρίζουμε από το εβραϊκό Χόλυγουντ. Κάποιοι "σκοτεινοί" τύποι της Μοσάντ —στη φτηνότερη εκδοχή— θα τρομοκρατούσαν τη γυναίκα και —στην ακριβότερη εκδοχή— θα τη χρυσοπλήρωναν, προκειμένου ν' αλλάξει τις καταθέσεις της ή να παραδεχθεί ότι πάσχει από κάποια σοβαρή "ψυχολογική" βλάβη των "ξενοδοχείων", που την κάνει και "φαντάζεται" πως ζει ανύπαρκτες καταστάσεις …κυρίως με "διάσημους". Συνάδελφοι αυτών, οι οποίοι εφεύραν τον "αυτοκτονικό ιδεασμό", θα μπορούσαν να "εφεύρουν" τον "βιαστικό ιδεασμό στον ξενοδοχειακό χώρο με πλούσιο πελάτη". Η υπόθεση θα έμπαινε στο αρχείο και θα ενδιέφερε μόνον κάποιους μελλοντικούς βιογράφους του Στρος Καν, οι οποίοι θ' αναζητούσαν τις "επιτυχίες" του μέσα από συνομωσίες του συστήματος εναντίον του και άλλα τέτοια φαιδρά.
Τίποτε όμως από αυτά δεν έγινε …με "ευθύνη" του Χόλμπρουκ. Ο σιωνιστής Χόλμπρουκ ήταν πολύ πεθαμένος, για να βοηθήσει τον ομοεθνή του. Ο Χόλμπρουκ ήταν πολύ πεθαμένος, ο Κίσιγγερ πολύ γερασμένος και το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Ο Εβραίος πιάστηκε στη "φάκα". Ο "πολύς" Στρος Καν τρομοκρατημένος —ως γνήσιος Εβραίος— ξέχασε και τα "βρακιά" του στο ξενοδοχείο και την "κοπάνησε". Γνωρίζοντας την αυστηρότητα του αμερικανικού νόμου γι' αυτού του είδους την εγκληματικότητα, είναι βέβαιον ότι πανικοβλήθηκε μόλις άκουσε τις φωνές της καμαριέρας να "πλημμυρίζουν" τον διάδρομο του ξενοδοχείου. Από εκεί και πέρα "τρύπωσε" στο αεροπλάνο της Air France, παρακαλώντας τον Μωϋσή να τον "βοηθήσει" να δραπετεύσει από τις ΗΠΑ …Στη χειρότερη περίπτωση να μιμηθεί τον επίσης Εβραίο και επίσης σεξουαλικό εγκληματία Πολάνσκι.
Αν τα κατάφερνε αυτά, θα ήταν εύκολο ν' αλλάξει το κατηγορητήριο. Να το διαπραγματευτεί με άλλους όρους και με την υποστήριξη του εβραϊκού λόμπι των ΗΠΑ, των εβραϊκής ιδιοκτησίας διεθνών ΜΜΕ και βέβαια των ευρωπαϊκών "σοσιαλιστικών" πολιτικών ηγεσιών. Το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να προλάβει να φτάσει στην Ευρώπη πριν συλληφθεί …Στην "ασφαλή" Ευρώπη, η οποία θα τον παρουσίαζε ακόμα και σαν "θύμα" αμερικανικών —καπιταλιστικών— σκοτεινών κέντρων, τα οποία θα ήθελαν να πλήξουν την Ευρωπαϊκή Ενοποίηση, τον "σοσιαλισμό" και το Ευρώ μέσω του Στρος Καν …Εδώ οι Έλληνες έμαθαν από τους Καψή και Ιγνατίου πως, εξαιτίας μιας "ύποπτης" εργαζόμενης σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης, "έχασαν" έναν λαμπρό "Φιλέλληνα". Θα εξασφάλιζε μια διπλωματική ασυλία, ώστε να "θωρακιστεί" από μελλοντικές διώξεις και ...από 'δω παν κι οι άλλοι.
Δυστυχώς όμως γι' αυτόν οι αστυνομικοί της Νέας Υόρκης πρόλαβαν τον "ποντικό" πριν αυτός ξεγλιστρήσει από τη "φάκα". Από εκεί και πέρα ήταν δεδομένο ότι τα πράγματα θα ήταν δύσκολα. Γιατί; Γιατί στην ώρα που ακολούθησε του συμβάντος μέχρι τη σύλληψή του ο Στρος Καν ήταν πανικοβλημένος και ως εκ τούτου έκανε λάθη …Λάθη, τα οποία θα ήταν αδύνατον να μην εκμεταλλευτούν οι διωκτικές αρχές εις βάρος του. Τι λάθη; Κατ’ αρχήν —ούτε για θεατρικούς λόγους— δεν αντέδρασε στη σύλληψή του, προκειμένου να "δείξει" μια στοιχειώδη άγνοια του θέματος. Αυτό σημαίνει πως κατά τη στιγμή της σύλληψής του είχε συναίσθηση της άσχημης κατάστασης στην οποία είχε περιέλθει. Αξιωματούχος της δικής του εμβέλειας, αν συλλαμβανόταν χωρίς να υπάρχει λόγος —και χωρίς βέβαια να γνωρίζει αυτόν τον λόγο—, θα είχε ξεσηκώσει τον κόσμο και όχι μόνον. Ταυτόχρονα υπάρχει και το ενδιάμεσο τηλεφώνημα στη γυναίκα του, στο οποίο την "ενημερώνει" ότι έχει "πρόβλημα".
Αυτά είναι λάθη ολέθρια, γιατί στην ουσία επιβάλουν αναγκαστικές υπερασπιστικές "γραμμές". Γι' αυτόν τον λόγο βλέπουμε και θεαματικές αλλαγές ως προς αυτές τις επιλογές. Νέα λάθη, τα οποία αποκαλύπτονται, αναγκάζουν την υπεράσπισή του σε νέες επιλογές. Στην αρχή επέλεξαν να δηλώσουν "αθώοι" και να κατασκευάσουν ένα "άλλοθι". Γρήγορα όμως εγκατέλειψαν αυτήν την ιδέα. Γιατί; Γιατί το πρόσωπο, το οποίο θα "συνυπέγραφε" αυτό το "άλλοθι", ήταν η κόρη του Καν. Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως τον "ειδοποίησαν" ότι, σε περίπτωση που βάλει την κόρη του να ψευδομαρτυρήσει, θα την κλείσουν και την ίδια στη φυλακή. Με τόσες κάμερες, που υπάρχουν στα ξενοδοχεία τύπου Sofitel, είναι αδύνατον να ισχυριστείς οτιδήποτε άλλο πέρα από την αλήθεια.
Τελευταία επιλογή για την υπερασπιστική "γραμμή" είναι αυτή της συνεύρεσης κοινή συναινέσει. Όμως και σ' αυτό το επίπεδο υπάρχει πρόβλημα. Γιατί; Γιατί οι Αμερικανοί δεν του αφήνουν περιθώρια να χειριστεί το θέμα όπως θα τον βόλευε και όπως θα μπορούσε να το κάνει με τα εκατομμύρια που έχει στη διάθεσή του. Έθεσαν αυτόματα το θύμα σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων και αυτό σημαίνει δύο πράγματα —εξαιρετικά αρνητικά— για τον Ντομινίκ. Πρώτο, δεν μπορεί να βάλει ανθρώπους του να "πλησιάσουν" την καμαριέρα και να της αλλάξουν την κατάθεση και δεύτερον αυτή η διαδικασία δεσμεύει την ίδια την καμαριέρα στην αρχική της κατάθεση. Αν για τον οποιονδήποτε λόγο θα άλλαζε την κατάθεσή της, θα έβρισκε την αμερικανική δικαιοσύνη της απέναντί της και αυτό σίγουρα δεν θα ήταν "καλό" γι' αυτήν …Δεν θα ήταν "καλό", ειδικά τώρα, που την έχει "εκθέσει" απέναντι σε ένα τόσο σημαντικό πολιτικό πρόσωπο.
Ο αναγνώστης εύκολα θα μπορούσε να μας χαρακτηρίσει εμπαθείς απέναντι στον Στρος Καν, εφόσον βιαστήκαμε να τον "καταδικάσουμε" πριν καν ξεκινήσει η δίκη του. Φαινομενικά δεν σεβαστήκαμε ούτε το "τεκμήριο της αθωότητας", αλλά ούτε και την αρχαία ελληνική ρήση που  επιβάλει το γνωστό: "Μηδενί δίκην δικάσεις πρίν αμφοίν μύθον ακούσεις". Αυτό δεν είναι αλήθεια. "Ακούσαμε" τον "μύθο" του Στρος Καν μέσα από τις ενέργειές του. Δεν χρειάζονται πάντα τα λόγια, για ν' "ακούσεις". Για εμάς είναι σχεδόν βέβαιη η ενοχή του, γιατί η πραγματική δίκη του έχει ξεκινήσει πολύ πριν την τυπική. Η "δίκη" του ξεκίνησε από την επόμενη στιγμή που διαπιστώθηκε το έγκλημά του και έπρεπε να επιλέξει την αμυντική στρατηγική του. Οι "αλλαγές" της στρατηγικής του προδίδουν την ενοχή του. Γιατί; Γιατί ο αθώος έχει μόνον μία εκδοχή για τα όσα συνέβησαν, ενώ ο ένοχος πολλές. Άλλωστε, το αναγνωρίζει και ο ίδιος ο νόμος το δικαίωμα του ενόχου να έχει πολλές εκδοχές μέχρι να βοηθήσει τον εαυτό του όπως μπορεί. 
Το θέμα είναι ότι με αυτά τα στοιχεία δεν αποφασίζουμε εμείς για την τύχη του, αλλά αυτά μάς είναι αρκετά, για να μπορούμε να κάνουμε τις εκτιμήσεις μας γι' αυτήν. Άποψή μας είναι ότι ο Στρος Καν είναι αντιμέτωπος με την απόλυτη καταστροφή …Μιλάμε για πραγματικό φαινόμενο …Δεν ήξερε τι να κάνει και πήγε κι "αυτοκτόνησε". Στα εξηνταένα χρόνια ύπαρξής του πάνω σ' αυτόν τον Πλανήτη μέσα σε μια στιγμή "διεκδικεί" εβδομήντα χρόνια φυλάκισης με την ηλιθιότητά του. Έκανε το χειρότερο που μπορούσε να κάνει στο χειρότερο μέρος που θα μπορούσε να το επιχειρήσει. Πήγε και έκανε ακριβώς αυτά τα οποία δεν έπρεπε στο μέρος όπου ακριβώς απαγορευόταν. Πήγε ως ακόλαστος αστός και έκανε αυτά, τα οποία εκνευρίζουν τους θρησκόληπτους "προσκυνητές" μέσα στην "έδρα" τους. Πήγε ως φιλήδονος Γάλλος και έκανε εις βάρος μιας Αμερικανίδας αυτά που μισούν οι συντηρητικοί Αμερικανοί, οι οποίοι μισούν τους Γάλλους. Πήγε ως "ποντικός" να "πηδήξει" ένα "γατάκι" μέσα στη φωλιά των "γάτων".
Πιθανότητες επιβίωσης; …Μηδενικές. Η μόνη πιθανότητα να διαφύγει της τιμωρίας ήταν να προλάβαινε να "δραπετεύσει" αεροπορικώς από τις ΗΠΑ …Δεν το κατάφερε …όπως δεν κατάφερε να δραπετεύσει ούτε και σε δεύτερη φάση στο δικαστήριο, "αποκαλύπτοντας" μάλιστα τις προθέσεις του στη δικαστή με την υψηλή εγγύηση που προσέφερε, προκειμένου ν' αποφυλακιστεί μέχρι τη δίκη του. Κανένας δικαστής δεν θα ήταν τόσο αφελής να πιστέψει ότι κάποιος πληρώνει ένα εκατομμύριο δολάρια, για να γλιτώσει τρεις ημέρες προφυλάκισης μέχρι τη δίκη του. Τέτοια ποσά πληρώνει μόνον κάποιος, ο οποίος είναι αποφασισμένος να πληρώσει όσο-όσο για να "δραπετεύσει" και άρα να φυγοδικήσει.
Αυτό το πράγμα η αμερικανική δικαιοσύνη έδειξε πως δεν θέλει να το υποστεί. Στην πραγματικότητα η αμερικανική δικαιοσύνη δεν θέλει να ξαναζήσει μια περίπτωση όμοια με αυτήν του επίσης Εβραίου Πολάνσκι …Του επίσης φιλήδονου "Παριζιάνου" και επίσης βιαστή, ο οποίος πρόλαβε και την "κοπάνησε" από τις ΗΠΑ, χωρίς να τιμωρηθεί. Τον "τόκο" του Πολάνσκι "πληρώνει" σήμερα ο τοκογλύφος Στρος Καν. Αν δεν υπήρχε το προηγούμενο συμβάν μ' αυτόν, μπορεί τα πράγματα να ήταν λίγο πιο εύκολα για τον Καν. Θα μπορούσε να πάρει πιο εύκολα την αποφυλάκισή του και να "γελάει" από την Ευρώπη, όπως έκανε ο Πολάνσκι μερικές δεκαετίες πριν.
Δυστυχώς όμως γι' αυτόν ο Πολάνσκι προηγήθηκε και ανέβασε στα ύψη τα spreads της δραπέτευσης. Προηγήθηκε και "έκαψε" αυτήν την πιθανότητα. "Προκάλεσε" την πουριτανική αμερικανική κοινωνία τόσο με την πράξη του όσο και με την ατιμωρησία του και αυτό είναι που θα βάλει "τόκο" σε ό,τι θα πληρώσει ο ομοεθνής του. Θα το πληρώσει μάλιστα ακριβά, αν σκεφτεί κάποιος ότι ένας Εβραίος πάμπλουτος τραπεζίτης και βιαστής φτωχής μαύρης εργαζόμενης δεν είναι ό,τι πιο "αγαπητό" στις "φιλόξενες" αμερικανικές φυλακές …Στις φυλακές, οι οποίες έχουν πλημμυρίσει από θύματα Εβραίων τραπεζιτών …κυρίως μαύρους, οι οποίοι μισούν τους πλούσιους λευκούς, που βγάζουν τις ανωμαλίες τους στις φτωχές εργαζόμενες ...όπως είναι οι φίλες τους, οι αδερφές τους ή οι μάνες τους.
Είναι δηλαδή κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι ο γεροπρίαπος θα δει πολλές φορές τον κόσμο υπό τη "γωνία" που ανάγκασε την καμαριέρα να τον "δει". Απλά εκείνη είδε μία φορά τον κόσμο με έναν γέρικο άσπρο κώλο πάνω από το νεανικό κεφάλι της, ενώ ο Καν θα δει πολλές φορές τον κόσμο με πολλούς νεανικούς μαύρους κώλους πάνω στο γέρικο κεφάλι του. Για κάποιους θα είναι θέμα "τιμής" να προσβάλουν, να πληγώσουν και να διαλύσουν ηθικά και φυσικά τον Εβραίο μεγαλοτραπεζίτη σάτυρο.
Στην πραγματικότητα δεν μας φαίνεται παράξενο, που ο Στρος Καν "έμπλεξε" σε μια τέτοια κατάσταση. Δεν μας φαίνεται παράξενο, που πήγε μόνος του κι "αυτοκτόνησε". Γιατί; Γιατί είναι αχάριστος και οι αχάριστοι είναι αγνώμονες απέναντι στη θεά τύχη. Ο Στρος Καν δεν μπορούσε να ξεφύγει από αυτήν την αχαριστία, γιατί απλούστατα δεν είναι αυτοδημιούργητος. Είναι μια "κατασκευή" ενός εβραϊκού συστήματος, το οποίο μοίραζε "επιτυχίες" σε Εβραίους …Μια "κατασκευή", η οποία με "μέσον" αναρριχήθηκε στην κορυφή τού κόσμου …Μια "κατασκευή", η οποία δεν θυσιάστηκε, δεν κόπιασε και δεν μάτωσε, για ν' ανέβει σ' αυτήν την "κορυφή". Από τη στιγμή που συμβαίνει αυτό, ευνόητο είναι πως δεν εκτιμά εκείνο που απολαμβάνει και ως εκ τούτου δεν διστάζει να το ρισκάρει για κάποιο δευτερεύον πάθος του. Αυτό είναι "ύβρης" και η τιμωρία της είναι πάντα σκληρή.
Συμβαίνει αυτό με πολλούς "πετυχημένους" της πλάκας και κυρίως με τους Εβραίους. Γιατί ειδικά μ' αυτούς; Γιατί οι Εβραίοι λειτουργούν ως οργανωμένες συμμορίες …Συμμορίες "σαρδελών", που καταλαμβάνουν υψηλές θέσεις "καρχαριών" …Συμμορίες, οι οποίες με συλλογική προσπάθεια μοιράζουν στα μέλη τους ατομικές "επιτυχίες" …Συμμορίες, οι οποίες παίρνουν μικρούς, άχρηστους και ατάλαντους "Γιωργάκηδες" και τους κάνουν διάσημους "ηγέτες", "στοχαστές", προέδρους "σοσιαλιστικών διεθνών", "ΔΝΤ", ΕΚΤ, FED. Τέτοιοι "Γιωργάκηδες" είναι και ο Στρος Καν και ο Σαρκοζί και ο Τρισέ και πολλοί άλλοι. Όλοι αυτοί οι μικροί άνθρωποι με τις μεγάλες "στολές" λειτουργούν με έναν συγκεκριμένο τρόπο, ο οποίος είναι επιθυμητός γι' αυτούς που τους "κατασκευάζουν". Διατηρούν τα πάθη, που τους οδήγησαν στις δεσμεύσεις που ανέλαβαν, προκειμένου να "διακριθούν" με "στημένο" τρόπο.
Όσο πιο ισχυρά τα πάθη, τόσο πιο υψηλή η θέση που διεκδικούν. Άλλος είναι κλεπτομανής, άλλος σεξομανής, άλλος σαδιστής, άλλος επιδειξιμανής κλπ.. Τα πάθη, δηλαδή, για αυτούς τους ανθρώπους δεν λειτουργούν αρνητικά, αλλά αντίθετα. Διατηρούν τα πάθη τους και τα "αφεντικά" τους διατηρούν τη σιγουριά ότι τους "ελέγχουν". Έτσι κι αλλιώς δεν είναι οι "μεγάλοι" άνδρες, οι οποίοι έχουν συναίσθηση του "μεγάλου" έργου τους και άρα των "μεγάλων" ευθυνών που αναλαμβάνουν οι ίδιοι, προκειμένου να το προστατεύσουν από τη φθορά. Δεν έχουν τις μεγάλες υποχρεώσεις των μεγάλων ανδρών της ιστορίας, οι οποίοι πολλές φορές οδηγούνται εκούσια στην ασκητικότητα και τη στέρηση, προκειμένου να προστατεύσουν την εικόνα και το έργο τους.
Το μόνο, που απειλεί όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες, είναι η "κακή" στιγμή. Αυτό, δηλαδή, που έπαθε ο Στρος Καν …Ο σεξομανής Στρος Καν …Ο Καν, ο οποίος "κατασκευάστηκε" στη Γαλλία, γιατί γνώριζε ότι εκεί το πάθος του ήταν χρήσιμο για τα "αφεντικά" του, αλλά όχι καταστροφικό για τον ίδιο. Αυτή η ευρωπαϊκή "κατασκευή" άλλαξε περιβάλλον και δεν προσάρμοσε τον "προγραμματισμό" της σ' αυτήν την αλλαγή. Η ειρωνεία είναι ότι είχε προειδοποιηθεί από το περιβάλλον του. Κάποιοι φίλοι του τον είχαν προειδοποιήσει ότι στις ΗΠΑ δεν μπορεί να φέρεται όπως συνήθιζε να φέρεται στη Γαλλία. Τον είχαν προειδοποιήσει ότι στις ΗΠΑ δεν ανέχονται τη σεξουαλική παραβατικότητα. Τον είχαν προειδοποιήσει ότι στις ΗΠΑ καλύτερα να βγάλεις ένα όπλο και να απειλείς τον κόσμο, παρά το "μόριό" σου. Δεν τα κατάλαβε όλα αυτά και την "πάτησε". Λογικό ήταν να την "πατήσει", εφόσον, εξαιτίας της "συμμορίας", στην Ευρώπη αντιμετωπίζονταν σαν ένας μικρός "θεός", στον οποίο συγχωρούνται τα πάντα.
Όσο κι αν αυτό, το οποίο θα πούμε, φανεί παράξενο, δεν είναι τέτοιο. Άνθρωποι, οι οποίοι με την ηλιθιότητά τους καθιστούν τους εαυτούς τους τραγικούς ήρωες αυτού του κόσμου των θνητών, συντελούν στην ανάπτυξη της ανθρωπότητας …Συντελούν στην ανάπτυξη της φιλοσοφίας και την επιβεβαίωση των αιώνιων αρχών της …Ενσαρκώνουν "Σίσυφους" και "Τάνταλους" και με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύουν τη ματαιότητα της όποιας υπερπροσπάθειας, όταν αυτή δεν "θωρακίζεται" από την ανθρώπινη ηθική ...Όταν αυτή δεν σέβεται τις εγγενείς αδυναμίες της ανθρώπινης φύσης και κυρίως την αδυναμία της να διαχειριστεί σωστά τον χρόνο και την εξουσία. Αποδεικνύουν τη ματαιοδοξία εκείνων, οι οποίοι κάνουν πολύχρονες και απάνθρωπες προσπάθειες για την επιτυχία, αγνοώντας ότι είναι θνητοί. Αποδεικνύουν την επικινδυνότητα της υπερσυγκέντρωσης εξουσίας γι' αυτούς που την κατέχουν, όταν προηγουμένως δεν έχουν τιθασεύσει τα ανθρώπινά τους πάθη.
Τέτοιος άνθρωπος ήταν ο Στρος Καν. Γέρασε, για να καταφέρει αυτά τα οποία κατάφερε και ήθελε να τ' απολαύσει ως νέος. Πήρε στα χέρια του τεράστια εξουσία τη στιγμή που δεν μπορούσε να ελέγξει τον ίδιο του τον εαυτό. Ήταν "καταδικασμένος" από την αρχή. Στην κυριολεξία λειτουργούσε σαν "βρεγμένος", ο οποίος ανέλαβε να χειρίζεται ηλεκτρικούς "διακόπτες". Θέμα χρόνου ήταν να "κεραυνοβοληθεί" από τη δική του βλακεία. Θέμα χρόνου ήταν να πέσει θύμα του ίδιου του εαυτού του.
Ο "πολύς" Στρος Καν, ο οποίος μέχρι πριν λίγες μέρες μπορεί να ήταν το απόλυτο πρότυπο επιτυχίας εκατομμυρίων ανθρώπων, έγινε μέσα σε μια στιγμή το απόλυτο αντιπρότυπο …Ο άνθρωπος, ο οποίος για το "κέφι" του μπορούσε να διαλύσει ένα ολόκληρο κράτος —όπως είναι η Ελλάδα— μέσα σε μια στιγμή, βρίσκεται σε χειρότερη θέση από τον τελευταίο Έλληνα πολίτη …Τον τελευταίο Έλληνα, ο οποίος απολαμβάνει την ελευθερία του ακόμα και σε συνθήκες ΔΝΤ …Σε συνθήκες που του επέβαλε χωρίς τη θέλησή του ο ισχυρός άνδρας του ΔΝΤ. Αυτός ο "καταραμένος" πλέον άνδρας επιβεβαίωσε μια αρχαία ελληνική φιλοσοφική αρχή, η οποία θέλει να "αποτιμάται" η ζωή του θνητού ανθρώπου μόνον μετά το πέρας της.
…"Μηδένα προ του τέλους μακάριζε", έλεγε ο Σόλωνας —και μαζί του οι αρχαίοι Έλληνες— και σίγουρα, αν ο Στρος Καν ήταν σύγχρονός τους, θα ήταν ένα αιώνιο "σύμβολο" επιβεβαίωσης της ρήσης τους …Ο Στρος Καν, ο οποίος λίγες ώρες πριν ήταν ένας από τους πιο "επιτυχημένους", πλούσιους και αξιοζήλευτους ανθρώπους του Πλανήτη και εξαιτίας της ηλιθιότητάς του έγινε ο περίγελος των πρεζονιών και των κλεφτρονιών του Χάρλεμ …Ο άνθρωπος, που, ως σύγχρονος Σίσυφος, έσυρε τον "βράχο" της επιτυχίας του μέχρι την εξώπορτα των Ηλυσίων Πεδίων και εξαιτίας της ηλιθιότητάς του τον άφησε να "κατρακυλήσει" μέχρι τα σκοτεινά κρατητήρια της Νέας Υόρκης …Ο "πετυχημένος" άνθρωπος, ο οποίος ήταν αχάριστος και τιμωρήθηκε γι' αυτήν του την αχαριστία …Ο σύγχρονος Τάνταλος, ο οποίος είχε —και εξακολουθεί να έχει— όλα τα πλούτη του κόσμου στη διάθεσή του και καταδίκασε τον εαυτό του στην απόλυτη στέρησή τους.
Μετά από χιλιάδες χρόνια μάθαμε επιτέλους πού βρίσκεται ο Άδης των Ελλήνων. Βρίσκεται πέρα από τις "Στήλες του Ηρακλέους" …Έναν ωκεανό πέραν από αυτές. Περνάει πράγματι έξω από τα Ηλύσια Πεδία, αλλά συνεχίζει πιο πέρα απ' αυτά. Το όνομά του είναι φυλακές Rikers Island. Εκεί βασανίζεται ο σύγχρονος Τάνταλος, βλέποντας τα πλούτη του τόσο κοντά και τόσο μακριά ταυτόχρονα …Ο υβριστής των Ελλήνων, ο οποίος δεν ήταν αρκετά "καλός", για να πάει στα Ηλύσια Πεδία και κατέληξε στα Τάρταρα …Κατέληξε εκεί με το νέο του όνομα …12257782.





ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ

Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’



Κατεβάστε το κείμενο σε μορφή PDF

81 ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ:

Ντομινίκ Στρος Καν... ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ


  1. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305736707631#c67146055509234058'> May 18, 2011 at 7:38 PM

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΟΝ Κ Ε Μ Α Λ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΝΤ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ... ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Α Γ Κ Ε Λ Α....
    Φιλέλληνα δεν τον λένε κανείς, αλλα πιο ήπιο από ό,τι έπεται μετά από αυτόν δεν θα βρούμε... Γιατί αυτός χρησιμοποιούσε το ΔΝΤ κ τη διαχείριση των οικονομικών της Ευρώπης μέσω του ΔΝΤ σαν κάτι που θα τον βοήθουσε προεκλογικά...

    Τώρα έρχεται ΛΙΝΤΖΑΡΙΣΜΑ ΚΑΤΑΚΤΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ....

     

  2. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737109555#c7876282701903263367'> May 18, 2011 at 7:45 PM

    Μάλλον μας δουλεύεις...

     

  3. N.Dj
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737229981#c7875584260570362504'> May 18, 2011 at 7:47 PM

    Τί νόημα έχει πια; Ποιος τον λυπάται; Αυτό να βλέπουν και άλλοι ισχυροί άνδρες του κόσμου. Στημένη ή όχι, αυτή η ιστορία είναι μια σκέτη αηδία.

     

  4. ΑΛΙΚΗ ΤΖΕΝ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737273744#c1636178202988145175'> May 18, 2011 at 7:47 PM

    Πιστεύω ότι αυτό που παρακολουθούμε είναι η "εκτέλεση" του Στρος-Καν.

    Όχι γιατί είναι αθώος και τον παγίδευσαν, αλλά γιατί δεν έσπευσαν κάποιοι (όχι, βέβαια, ο νεκρός Χόλμπουργκ) να τον προστατεύσουν.Από τη στιγμή της καταγγελίας του θύματος μέχρι την αστραπιαία σύλληψή του στο αεροπλάνο, κάποια τηλεφωνήματα θα έγιναν. Είναι δυνατόν να μην ενημέρωσε η αστυνομία κάποιους ανώτερους , εφόσον ο φερόμενος ως δράστης ήταν αυτός που ήταν; Καλό το παραμύθι της ισονομίας, αλλά τότε πώς ο "πρίγκηπας" Έντουαρντ Κέννεντυ που άφησε τη "γραμματέα" του να πνιγεί στη λίμνη, την έβγαλε καθαρή; Πώς το "αστέρι" του αθλητισμού Ο.Σίμσον αθωώθηκε για τον φόνο της πρώην και του εραστή της;

    Εξάλλου, μπορεί η δικαιοσύνη των ΗΠΑ να παίζει την αδέκαστη και να έχει εδραιώσει στο παγκόσμιο κοινό την πεποίθηση αυτή (ώστε, κατ'αναλογίαν, να πείθονται οι πολίτες ότι οι δίκες είναι δίκαιες, ακόμα και των πρώην κρατουμένων στο Γκουαντανάμο, ακόμα και των αμερικανών στρατιωτικών στο Αμπού Γκράιμπ...) όμως, η αστυνομία που έδρασε όπως έδρασε (ταχύτατα)δεν έχει την ίδια, έστω πλαστή, έξωθεν καλή μαρτυρία. Το αντίθετο, μάλιστα.

    Νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε τον αντικαταστάτη του στο ΔΝΤ. Αν είναι κινέζος;

    Είναι πολλά τα λεφτά, για να πρόκειται μόνο για ένα μοιραίο ολίσθημα ενός πορνόγερου...

     

  5. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737537101#c5910257360384567721'> May 18, 2011 at 7:52 PM

    N.DJ

    Έχει νόημα και πολύ μάλιστα. Αυτοί που έπρεπε να λάβουν το μήνυμα το έλαβαν... Τα υπόλοιπα... προσεχώς.

     

  6. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737573168#c1984722211507376386'> May 18, 2011 at 7:52 PM

    ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΩ....

    ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ,

    ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ(ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ) ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΔΝΤ...

    ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ Ή ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΝΤΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΦΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ;
    ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΑΣ....

    ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΩΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ;;;
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΡΑ ΠΙΟ ΗΠΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ Ή ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΟΛΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΥΜΠΛΕΟΝΤΑΣ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΙ...;;;

    Δηλαδή ήταν ΤΟΣΟ τυχαίο το ότι συνελλήφθη ΠΡΙΝ ακριβώς συναντηθεί για να συζητήσει για εμάς και την πορεία μας;
    ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΡΑΣΣΥΝΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΛΕΟΝ(ΤΟ ΖΗΤΑΕΙ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΒΛΕΠΕΙΣ) ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ Τ Ω Ρ Α ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ;
    ΤΟ ΠΩΣ ΜΑΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ Ή ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ;
    ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ;;;; ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Μ Π Α Μ......

     

  7. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737694787#c8832686704775124164'> May 18, 2011 at 7:54 PM

    Φίλε 6

    μιας και μιλάς για Τούρκους και Μέρκελ, κάνε έναν μικρό κόπο και διάβασε την προηγούμενη ανάρτηση για τον Ερντογάν.

     

  8. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305737973912#c7122794192771341778'> May 18, 2011 at 7:59 PM

    ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ...

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΔΝΤ ΘΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΚΕΜΑΛΙΚΟΥΣ....
    ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΕΜΑΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΕΜΑΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ...

    ΑΦΟΥ Ο Λ Ο Ι ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥΣ....
    Ο ΠΟΝΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΔΟΝΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ...

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΔΝΤ ΘΑ ΔΡΟΥΣΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΕΜΑΛΙΚΩΝ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.... ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΣΤΟ ΔΝΤ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΔΟΝΗ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΣΤΟΥΣ ΚΕΜΑΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΚΕΜΑΛΙΚΟΥΣ....ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΦΥΣΙΚΑ....

     

  9. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305741288144#c6125187587520328662'> May 18, 2011 at 8:54 PM

    Κάποιος έχει όρεξη για παιχνίδια απόψε, σε αντίθεση με εμάς που έχουμε πολύ σοβαρή δουλειά να κάνουμε!

    Παρακαλείται ο 85.74.209.16* να σταματήσει την "πλάκα"...

     

  10. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305741574235#c2899652271210377679'> May 18, 2011 at 8:59 PM

    φιλοι του τραιανου,εχω μεινει αφωνη!!!δεν θα ξανασκεφτω ποτε!δεν προκειτε ποτε να καταλαβω!!ημουν σιγουρη πως ηταν κολπο!!
    πως να πιστεψω πως η αμερικη θα τολμουσε να τα "βαλει" με την συμορια των εβραιων? γιατι οι αλλοι εβραιοι δεν "καθαρισαν" για παρτη του? γινετε ενας παππους εξηντα χρονων να εχει το μοριο στο κουτελο σαν να ειναι τζοβενο ? γινετε με χοληστερινη και πιεση να ειναι μονιμως καυλωμενος και να γινετε ρεζιλης των σκυλιων ενω μπορουσε να κανει την δουλεια του στα μουλωχτα? στην γαλλια τι κανουν δηλαδη μονιμως σεξουλιαζοντε?οχι ρε παιδια και προλαβε να την κοπανισει η μαυρουλα και δεν την βουτηξανε οι μπραβοι του?δεν γινοντε αυτα τα πραγματα!!ποτε δεν εχω διαφωνησει ,με τα οσα γραφει ο κυριος τραιανου,μα αυτο μου φαινετε παλαβο!!
    ποιοι πηραν τωρα το μηνυμα?οι αλλοι εβραιοι? αν ειναι ετσι αυτο το γεγονος για εμας ειναι καλο!μαζι με τα προηγουμενα αρθρα για την τουρκια (τους παικτες και τον ερντογαν)εαν υπαρξει και ενας εδω στην χωρα μας καθαρος την εχουν "κατσει" η τουρκια σε λιγο την κανει θα της την πεσουν οι κουρδοι απο την αλλη η γερμανια ειδε οτι οι εβραιοι την "πατανε"και αυτοι αρα...συντομα φτου ξελευτερια!!
    μπα πολυ ευκολο μου φαινετε..
    αρα ο παπους ταχε παιξει στα αληθεια..μαλλον δεν σκεφτηκε το αρμανι!!οχι δεν θα ξανασκευτω ποτε δεν ειμαι μεσα!!
    νομιζω πως την θελει την διαδηλωση υπερ του ντομινικ !τον εφαγε το κατω ως συνηθως σε αντρα που δεν εχει μυαλο στο πανω....ας του παρει καποιος τα χαπια του και μια πιεση θα τον χασουμε τον παππου!! σιγουρα θα τον κοψει μετα απο τετοιο καζο!!

     

  11. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305745250070#c7986678164892286440'> May 18, 2011 at 10:00 PM

    μηπως ειναι καποιος ελληνας πισω απο το καζο του? βοηθηστε με λιγο...μηπως εχουμε και εμεις παιχτες κρυφους ρε παιδια??

     

  12. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305745309012#c6425432557234115851'> May 18, 2011 at 10:01 PM

    οκ!!καταλαβα φιλοι μ!!!!!!ναι ναι

     

  13. ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305748508243#c6812967586306373472'> May 18, 2011 at 10:55 PM

    Αγαπητέ κ. Τραϊανού πάντα απολαμβάνω τα κείμενά σας με την υψηλή αισθητική τους και την στοχευμένη κρυστάλλινη λογική τους. Ασχέτως θεμάτων ο τρόπος που εστιάζετε στα γεγονότα είναι απαράμιλλος.
    Τώρα όσον αφορά τον Στρος Καν μάλλον με μπερδέψατε λίγο...
    Εντάξει όλα αυτά, αλλά γιατί έγιναν;
    Σίγουρα κάποιοι κερδίζουν και κάποιοι ωφελούνται και για αυτό θα συμφωνήσω μαζί σας, σίγουρα όλο αυτό το έστησαν εντός του αμερικανικού εδάφους για να πάρει την τροπή που πήρε...
    Μήπως οι εκλογές στην Γαλλία θα έφερναν πρώτη την Μαρί Λεπέν με αντίπαλο τον Στρός Καν και τον Σαρκοζί τρίτο ενώ τώρα με το φιάσκο του Στρος Καν ο Σαρκοζί θα είναι νικητής;
    Μήπως ο πόλεμος μεταξύ φατριών που ελέγχουν τον πλανήτη καλά κρατεί;
    Είναι μια εκδοχή που πιστεύω ίσως έχει ψήγματα αλήθειας.
    Επίσης τι λέτε για την περίπτωση που επικεφαλής του ΔΝΤ τεθεί ο Kemal Dervis, γνωστός οπαδός του παντουρκισμού;
    Περισσότερα εδώ: http://miastala.blogspot.com/
    Θα ήθελα να ξέρω οι διαχειριστές τις σελίδας τι άποψη έχουν σχετικά.

     

  14. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305755947379#c420054015847037719'> May 19, 2011 at 12:59 AM

    Τὴν δουλειὰ τὴν ἔκανε ὁ δικὸς μας γιωργάκης... Ὁ Στρός-Κὰν εἶπε πολλὰ στὶς συνεντεύξεις του καὶ ἄρχισε νὰ ἐκθέτει ἐπικίνδυνα τὸν ἀνθυποπρακτορίσκο τους, τὸν «πιό πολύτιμο ἑβραῖο τοῦ κόσμου», ὅπως μᾶς ἔχει ὑποδείξει ὁ Κος Τραϊανοῦ· ἡ ἀναφορὰ γιὰ κρυφὲς συναντήσεις μῆνες πρίν τὸ ΔΝΤ ἄρχισε νὰ προκαλεῖ ἀπώλεια τῆς ἀξιοπιστίας τοῦ ΓΑΠ. Εἷναι δυνατὸν νὰ ἄφηναν κάποιον νὰ τοὺς χαλάσει τὴν μπίζνα τόσων χρόνων; Ὁ ΓΑΠ ἑξέθεσε τὸν προβληματισμὸ του στὸν «αδελφὸ» Ομπάμα κι αὐτὸς ὀργάνωσε τὰ ὑπόλοιπα... Μιὰ ὠραῖα μαυρούκα ἀπρόσεκτη στὸ σκύψιμο τὴν ὥρα ποὺ ὁ μουρντάρης ΣτρόςΚάν ἦταν στό μπάνιο καὶ σίγουρα μιά κάμερα νά καταγράφει...
    Μιὰ καμαριέρα ποὺ μπῆκε στὸ δωμάτιο ἐνῷ ἤξερε ὅτι ὁ πελάτης εἶναι μέσα... (αὐτὸ κι ἄν δὲν συμβαίνει ποτὲ στὰ καλὰ ξενοδοχεῖα...).
    Τώρα πιὰ ποιὸς πιστεύει τὸν «ἀναξιόπιστο» Κάν.. Ὀ ΓΑΠ ἐπανακτᾶ τὴν ἀξιοπιστία του καὶ τὰ ἐβραϊκὰ κοράκια μᾶς τὴν πέφτουν δριμύτερα, δὲν κρατιοῦνται πιά..
    ΚωνσταντῖνοςΚανάρης--Πυρπολητὴς

     

  15. isleep
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305756711988#c3447929208123215071'> May 19, 2011 at 1:11 AM

    Ναι... Παίζει αυτή η εκδοχή, η εκδοχή των λογικών συνεπειών σε κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, η ανάλυση των οποίων είναι ακριβέστατη (έχω ζήσει στην Αμερική για 10 χρόνια και όντως είναι ακριβώς έτσι όπως τα λές). Όμως, φίλε μου μας έχεις κακομάθει σε σημείο που να θεωρούμε την εκδοχή σου το 50% και να ψαχνόμαστε για το άλλο 50%. Έχουμε γίνει Τραϊανότεροι του Τραϊανού. Μου φαίνεται φίλες και φίλοι θα συμφωνήσω με τον συγγραφέα, λόγω ενός ατράνταχτου αποδεικτικού στοιχείου και μόνον. Την ΦΑΤΣΑ του Στρός Κάν!!!

     

  16. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305756959637#c6666799598018094136'> May 19, 2011 at 1:15 AM

    isleep, η φατσα δεν νομίζω ότι λέει κατά ανάγκη τίποτα...Μάλλον δεν μιλάει ο ίδιος, παρά μέσω του δικηγόρου του, μιας και του ήρθε ο ουρανός σφοντύλι κ φοβάται μην χειροτερέψει τη θέση του. Εγώ πιστεύω ότι ήταν συναινετικό το όλο πράγμα, αλλά στράβωσε ίσως στη μέση.

     

  17. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305757353780#c2353268270068706423'> May 19, 2011 at 1:22 AM

    Και διαφωνώ ότι ο Στρος είναι χειρότερα από τον τελευταίο Έλληνα πολίτη... Ο τελευταίος Έλληνας πολίτης πεινάει, είναι άνεργος και επί της ουσίας βρίσκεται σε μία αόρατη φυλακή, ενώ η ζωή του έχει γίνει κόλαση λόγω του φόβου των λαθρομεταναστών σε κάθε του βήμα ή ακόμα και στο σπίτι του...χωρίς να φταίει όμως έστω και στο ελάχιστο... Τουλάχιστον ο Στρος έχει ένα πιάτο φαϊ και κάπου να μείνει...Φυλάσσεται και είναι απομονωμένος από τους κινδύνους της φυλακής προς το παρόν... Και προς το μέλλον φαντάζομαι!

     

  18. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305762102995#c871035473311936708'> May 19, 2011 at 2:41 AM

    ΚΑΛΗ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΓΕΡΟ,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΕΤΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΜΕΦΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ,ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΤΕ ΠΟΥΛΗΤΑΡΙΑ ΤΥΠΟΥ ΓΑΠ,ΠΙΠΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΤΡΑΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΕΙΩΝ ΣΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ.

    ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΟΘΡΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΕ,ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΛΑΓΕ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΚΕΜΑΛ ΔΕΡΒΙΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ?

     

  19. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305762636314#c3205593282785724000'> May 19, 2011 at 2:50 AM

    ΠΡΟΣ 18

    ΤΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ ΕΔΩ; ΤΟΥΡΚΙΑ; ΤΡΕΛΛΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ; ΤΟ ΠΩΣ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΧΕΙΣ ΛΑΒΕΙ ΣΤΑ ΥΠΟΨΙΝ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ;

     

  20. Γιάννης
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305767262105#c5771878309521069831'> May 19, 2011 at 4:07 AM

    Όταν οι Αμερικανοί καταλάβουν ποιος διέλυσε το κράτος τους και τους φόρτωσε με δεκάδες τρις χρέος. Όταν οι Γερμανοί καταλάβουν ότι είναι απόλυτα υποδουλωμένοι στους γύφτους. Τότε δεν θα φτάνει η Μοστάντ για την ασφάλειά τους. Η συμμορία θα τελειώσει την πορεία της όπως ακριβώς την ξεκίνησε …Στο μέσον της ερήμου.

     

  21. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305786609402#c7074174101573389014'> May 19, 2011 at 9:30 AM

    οταν λεει η δημοσιογραφος του πηρα συνεντευξη και μου εβαζε χερι,μου φαινετε καπως ηληθιο! τι στο διαολο μανιακος ειναι?πεινασμενος που "πηρε"εξουσια και απο τοτε λειτουργει το οργανο του και ειναι ολο χαρα και τρελα μια και πιο πριν δεν το ειχε ξαναδει σε τετοια κατασταση? η καθηστεριμενος που οτι πεταει κολημπαει το κτυπα μια και την ειδε στα γεραματα το αρσενικο!οτι γινοντε γελοιοι ειναι γεγονος αλλα καπως ρε παιδι μου θα εχουν στο πισω μερος του μυαλου..μηπως και την πατησω!
    αυτος εδω φανηκε πολυ ηληθιος για να ειναι τοσο!εχει ξεπερασει την βλακεια !
    και μετα λεμε δεν μπορει να ειναι ετσι απλα ..σφιριζοντας βγηκε απο το μπανιο και ορμησε στην μαυρουλα! ενα μπουνιδι να του εριχνε θα παθαινε συγκοπη!στημενο ναι !!τυχαιο ε με τιποτα! εγω στην αρχη ειπα οτι οι ιδιοι το εστεισαν και μεσα ηταν και αυτος!αλλα τελικα παντα οι εβραιοι μας κανουν τριπλες

     

  22. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305787326686#c8698541714569861883'> May 19, 2011 at 9:42 AM

    τελικα μονον ο γιαννης εχει καταλαβει το μαθημα!ναι αυτο που γραφει ειναι ενα αποσπασμα απο αρθρο του κυριου τραιανου!...εγω το παραδεχομαι την πατησα παλι!!

     

  23. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305793228491#c6760645708385395064'> May 19, 2011 at 11:20 AM

    Απορώ που βλέπω ακόμη και ανθρώπους που είναι ψαγμένοι, να λένε για εθνότητες των εβραίων.
    Ο εβραίος ότι διαβατήριο και να έχει, ότι εθνικότητα και να δηλώνει, πρώτα απ όλα είναι εβραίος. (βλέπε ΓΑΠ)
    Ένας Ελληνο-εβραίος, ένας Τουρκο-εβραίος και ένας ΔΝΤ-εβραίος, αυτό που θα μελετούσανε σε μια συγκέντρωση μεταξύ τους, θα ήταν πρώτα το πώς θα γεμίσουν τα ταμεία μιας εβραϊκης τράπεζας, πως θα οχυρώσουν το ισραήλ και πως θα υποτάξουν τους πάντες με αέρα κοπανιστό.
    Αλλά όπως πολύ σωστά μας λέει και ο φίλος μας ο Τραϊανού, έχουν μεθύσει τα <> και κάνουν ανοησίες και όταν κάποιος κάνει ανοησίες φαίνεται. Λογικό είναι ένας αλήτης που βγαίνει στο φως και προκαλεί τους πάντες να έχει εχθρούς. Όταν έχεις εκατομμύρια εχθρούς και τους προκαλείς, ακόμη και το κουνούπι μόλις βρει την ευκαιρία, θα σε τσιμπήσει και αυτό!!!!

     

  24. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305795053764#c6318428185734198228'> May 19, 2011 at 11:50 AM

    Να αθωοθεί ο Στρος Καν. Την βίασε με την καλή του την καρδιά!
    Είναι γλυκοτσούτσουνος άρα πρέπει να αθωοθεί.
    Όλα είναι μια σκοτείνή σκευωρία απέναντι σε ένα καλοκάγαθο βιαστή!

     

  25. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305798699181#c2375096392857284299'> May 19, 2011 at 12:51 PM

    Εχασα πασα ιδέα για τον Τραϊανού με τούτο το άρθρο!

    Ακόμη κ για έναν μετρίου ΙQ άνθρωπο θα υπήρχε η αμφιβολία μήπως ηταν πολύ βολικό το όλο σκηνικό για να είναι αληθινό, αλλά για τον κύριο Τρ. δεν υπάρχει τίποτα περίεργο! Το ότι κοντεύουν να μας φάνε οι Ευρωπαίοι μετά το περιστατικό δεν φαίνεται να του κάνει εντύπωση!

     

  26. OPTIMUS
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305800573220#c1130350080916975951'> May 19, 2011 at 1:22 PM

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ Ο ΕΡΠΕΤΟΕΒΡΑΙΟΣ!
    ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΗΜΕΔΑΠΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ!ΤΙ ΣΧΕΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ!ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΤΑΙΩΣΟΥΜΕ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ!ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΑ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!

     

  27. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305802194548#c2926551845575527385'> May 19, 2011 at 1:49 PM

    +1000000000000000000000000 οπτιμους

     

  28. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305803573962#c1708375120358345891'> May 19, 2011 at 2:12 PM

    Ο φίλος 19 Μαΐου 2011 12:59 π.μ. "Τὴν δουλειὰ τὴν ἔκανε ὁ δικὸς μας γιωργάκης..." ΚωνσταντῖνοςΚανάρης--Πυρπολητὴς, έκανε διάνα κατά τη γνώμη μου. Μες το μυαλό μου είναι και πρόλαβε να τα γράψει εκείνος πριν από μένα. Μου φαίνεται πολύ απλοϊκή η προσέγγιση του κυρίου Τραϊανού, αν και δεν είναι και απίθανο να έγινε και έτσι. Γενικά ο Τραϊανού είναι οξύνους και με φοβερές αναλύσεις στο ενεργητικό του, που η παρούσα ανάλυση μας φαίνεται πολύ απλή και επιφανειακή για να είναι αληθινή. Δεν αποκλείεται όμως και να είναι έτσι τα πράγματα. Καμιά φορά το προφανές είναι μπροστά στα μάτια μας, αλλά εμείς ψάχνοντας να το βρούμε σε μεγάλο βάθος, δεν το βλέπουμε. Τι να πώ, δεν ξέρω. Αν πάντως ισχύει η εκδοχή του ΚωνσταντῖνουΚανάρη--Πυρπολητὴ, τότε δεν έχουμε καμιά ελπίδα. Αν είναι σωστή όμως η εκδοχή του Τραϊανού, τότε μπορεί να γίνει η μεγάλη ανατροπή και να βρεθούν οι γύφτοι ξαφνικά εκεί που τους αξίζει, στη μέση της ερήμου δηλαδή.

     

  29. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305803618944#c3591691587937627119'> May 19, 2011 at 2:13 PM

    Εμείς χαιρόμαστε και η τύχη μας δουλεύει...

    Γράφει η Κουκίδα


    Σαμπάνιες άνοιξαν στο Μαξίμου γιατί, λένε, ο Θεός τους αγαπά και τιμώρησε τον κακό Στρος - Καν που τόλμησε να ξεμπροστιάσει τις υπόγειες εμμονές του ΓΑΠ για ένταξη της χώρας μας στο ΔΝΤ.
    Βέβαια, οι σαμπάνιες πρέπει να ανοίχτηκαν και για ένα άλλο λόγο.
    Σύμφωνα με Γερμανικές εφημερίδες ο Στρος-Καν θα επισφράγιζε την κοινή θέση του ΔΝΤ με την Μέρκελ, σύμφωνα με την οποία το νέο δάνειο προς την Ελλάδα θα συνοδευόταν με αναδιάρθρωση του χρέους.
    Όπως γράφει η ...
    γερμανική εφημερίδα Die Welt, στον χαρτοφύλακα είχε και γνωμοδότηση ότι πλέον το κυβερνητικό σχήμα στην Ελλάδα δεν τσουλάει, ότι ο ΓΑΠ αδυνατεί να ελέγξει το ίδιο το υπουργικό του συμβούλιο και ότι χρειάζεται αλλαγή μέσω πρόωρων εκλογών.
    Στην κυβέρνηση πιστεύουν ότι με τις εξελίξεις εξαγοράζουν χρόνο. Και είναι αλήθεια αυτό γιατί στο συμβούλιο του Γιούρογκρουπ γίνεται μπάχαλο. Άρα οι αποφάσεις, τα νέα μνημόνια και τα νέα δάνεια παίρνουν αναβολή τουλάχιστον ένα μήνα.

    Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, οι βλέψεις του Στρος Καν να αναλάβει την γαλλική προεδρία, ήταν και ο λόγος που ήταν εξαιρετικά ελαστικός προς τη χώρα μας. Και ας το κάνουν γαργάρα στο Μαξίμου.

    Όπου βέβαια θα τους έρθει ταμπλάς όταν ανακαλύψουν ότι οι φίλοι (του ΓΑΠ) Αμερικανοί, προωθούν τον Τούρκο Κεμάλ Ντερβίς ως τον νέο επικεφαλής του ΔΝΤ. Τι είπατε; Αποκλείεται; Και όμως, η γείτονα χώρα δουλεύει παρασκηνιακά εδώ και ένα χρόνο για την υποψηφιότητα του μεσιέ Ντερβίς. Ο οποίος είναι γνωστός στα σαλόνια της Ουάσιγκτον αφού υπηρέτησε 22 χρόνια στην Παγκόσμια Τράπεζα, συνδέεται με την ανάκαμψη της οικονομίας της Τουρκίας από το 2001 και μετά και διαπραγματεύτηκε την παράταση του δανείου του ΔΝΤ κατά 20 δισεκατομμύρια προς την Τουρκία (σας θυμίζει κάτι;;;).

    Θεωρείται ως ο άνθρωπος που θα εξυπηρετήσει πλήρως τα συμφέροντα των ΗΠΑ και των αγγλοσαξόνων στο ΔΝΤ και το αντίπαλο δέος για μια πιθανή Κινεζική υποψηφιότητα.

    Αν περπατήσει η υποψηφιότητα Ντερβίς, βλέπω το Καστελλόριζο να μπαίνει εγγύηση για το επόμενο δάνειο. ΄Η μήπως ο ΓΑΠ δεν θα έβλεπε με αρνητικό μάτι μια τέτοια εξέλιξη; Γιατί αν δοθεί σε Τούρκο τέτοια θέση, θα πρέπει να δοθεί μια άλλη σε Έλληνα. Έτσι για διατηρηθεί η ισορροπία..

    Υ.Γ : ΄Οσο για τον Στρος Καν, πόσα χρόνια να καλύπτονται παρόμοια περιστατικά; Άλλο να έχεις αδυναμία στις γυναίκες και να το παίζεις Δον Ζουάν και άλλο ο εκβιασμός, η βία και η μονομερής «επιθυμία» χωρίς να υπάρχει συγκατάθεση. Βεβαίως εάν είχε υπογραφεί το μνημόνιο του ΔΝΤ με τις ΗΠΑ για την ασυλία των διπλωματών, θα έμενε και αυτό το συμβάν στα συρτάρια.

    Το καλύτερο το άκουσα από έλληνα συνάδελφο: «Εάν γινόταν το περιστατικό στην Ελλάδα, στην φυλακή θα έμπαινε η καμαριέρα...»

     

  30. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305804767313#c178165592999819464'> May 19, 2011 at 2:32 PM

    http://www.youtube.com/watch?v=Vhu_7n0b3iE

    APO MIKRO KAI APO TRELLO MATHAINEIS THN ALHTHEIA!

     

  31. Έλληνας
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305811682040#c3480606244547477179'> May 19, 2011 at 4:28 PM

    Υπάρχουν 2 κανόνες:

    1. Κ α μ ί α παγκόσμια είδηση που προβάλλεται από τα διεθνή ΜΜΕ δεν είναι αληθινή
    2. 99% των σεξουαλικών εγκλημάτων που προβάλλονται από τα ΜΜΕ είναι αναληθή.

    Ο λόγος που συμβαίνει το τελευταίο είναι γιατί ακόμα κι αν αθωοθείς η ρετσινιά ως βιαστής, παιδεραστής κλπ μένει για πάντα. Το σύστημα το γνωρίζει πολύ καλά και το εφαρμόζει σε ενοχλητικές περιπτώσεις ανθρώπων, βλέπε Mel Gibson, Michael Jackson κλπ.
    Το περίεργο είναι πως και ο Τραιανού γνωρίζει άριστα το σύστημα και τα κόλπα του αλλά στο παρών κείμενο "τα ξέχασε".

    Ο κύριος Καν έχει πολύ αίμα στα χέρια του και δεν υπάρχει ίχνος συμπάθειας μέσα μου γι αυτόν.
    Έτερον εκάτερον όμως. Το σύστημα αντικατέστησε έναν δούλο του διότι ουδείς αναντικατάστατος. Ο λόγος είναι πως κάπου ενόχλησε κι αυτός. Λέγεται πως προωθούσε μια "ομαλή" αναδιάρθρωση του Ελληνικού χρέους προς ιδίων όφελος βεβαίως για να φτιάξει το προφίλ του εν όψη των Γαλλικών εκλογών. Ήθελε να ακουστεί πως αυτός έλυσε τον γόρδιο δεσμό της Ελλάδος. Όλα αυτά εις βάρος των Γαλλικών τραπεζών.
    Εικάζω φυσικά. Αλλά δεν έχει σημασία. Και όπως λέει ο φίλος #1, ο Ολλανδότουρκος ντονμές που ενδεχομένως θα αναλάβει τώρα είναι κακά μαντάτα.

     

  32. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305812064913#c1877305520529181508'> May 19, 2011 at 4:34 PM

    pros 13.agaphte ktrie ean diavazete ta khmena tote ofhlete kai na katalavenete esto kai sto perhpou ti sumvenei.oti einai syzhthsimo 8a einai emfanes arga h grhgora opws panta.me kathe sevasmo kai filikous xretismous!

     

  33. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305813104616#c5280504132584339688'> May 19, 2011 at 4:51 PM

    Συμφωνώ απόλυτα με τον 31 και αναμένω με αγωνία το ανάλογο κείμενο για τον Ντερβίς έτσι και αναλάβει(ας ελπίσουμε πώς όχι) τα ηνία του ΔΝΤ και πόσο πιο συμφέρουσα επιλογή είναι έναντι του κακού βιαστή Στρος Καν για εμάς! Έτσι που τα κρίνατε αφελώς τα πράγματα κύριε Τραϊανού άντε να τα ξεμπλέξετε... Το ίδιο ισχύει και για οποιονδήποτε αναλάβει επικεφαλής(εκτός ίσως με κάποια επιφύλαξη, αν μας λυπηθεί ο θεός και αναλάβει η Γαλλίδα Υπουργός Οικονομικών) μιας και από ό,τι φαίνεται θα μας πάνε καροτσάκι προς αυτοκτονία σαν λαό... Να δω τι θα λέτε κύριε Τραϊανού όταν την επομένη κιόλας το ΦΠΑ πιθανότατα θα ανέβει σε όλα τα προϊόντα στο 25% και όλοι εμείς οι καθημερινοί άνθρωποι θα έχουμε φτωχύνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κατά 12%, αν δε υπολογίσουμε και την ύφεση στην οποία θα μπούμε με τέτοιο ΦΠΑ η φτώχεια μας είναι πολύ μεγαλύτερη. Αλλά εσάς δεν φάνηκε να σας νοιάζει το αντίκτυπο της σύλληψης του Στρος Καν περισσότερο όσον αφορά στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων, παρά το αν είναι ένας κακός αχάριστος βιαστής...
    Το ότι ο εισαγγελέας που τον οδήγησε στη δίκη είναι γιος πρωην Υπ.Οικονομικών στις ΗΠΑ και χτίζει πολιτική καριέρα για να κατέβει μετά και την 2η θητεία του Ομπάμα, να το εκλάβουμε σαν μία σατανική σύμπτωση;;;

     

  34. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305813439952#c3562288618651884809'> May 19, 2011 at 4:57 PM

    Και συμπληρώνω στο παραπάνω!

    Θυμάμαι άρθρα σας που προσεγγίζατε ΠΟΛΙΤΙΚΑ θέματα με Αρχές της Εγκληματολογίας....Yet you failed to do the exact same thing....όσον αφορά σε ένα Αστυνομικό Εγκλημα....ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...
    Μάλλον δεν σας "βγαίνει" η θεωρία που έχετε πλάσει στο μυαλό σας μακροπρόθεσμα για όσους μας κυβερνούν αν του την είχαν στήσει...

    ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΤΕ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ....

    Μέχρι και το αστείο βίντεο της Πετρούλας που ανέβασα παραπάνω αναφέρει λογικότατες απορίες με δόση χιούμορ... που εσείς που δεν σας ξεφεύγει τίποτα, αφήσατε να σας "ξεφύγει" κατά την ταπεινή μου άποψη...

    http://www.youtube.com/watch?v=Vhu_7n0b3iE

     

  35. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305815739371#c4945178636784096278'> May 19, 2011 at 5:35 PM

    31 33 34 ΜΑΖΙ ΣΑΣ!

     

  36. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305822742979#c5835054993575185132'> May 19, 2011 at 7:32 PM

    Θεωρείες...ο Στρος Καν ήταν ότι καλύτερο μας συνέβη απο την έναρξη του Μνημονίου μέχρι να αναλάβει σύντομα η Κριστίν Λαγκάρτ. Έβαλε τους Ευρωπαίους να σκεφτούν και να πράξουν γρήγορα, μιά και δεν έχουν ούτε πολιτική ένωση, μήτε όπως φαίνεται οικονομική πολιτική. Αν δεν ήταν ο Ντομινίκ, σήμερα θα έσφαζε ο ένας τον άλλον.Όσο για το δικαστικό σύστημα των ΗΠΑ, μακάρι να το είχαμε στο 1/1000 του. Το έχουν αποδείξειν άλλωστε 200 και πλέον χρόνια.Κάι μια ερώτηση...γιατί δεν υπάρχει στις ΗΠΑ η λέξη ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ?
    ΧΜΜΚ

     

  37. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305822941338#c6057383899022786055'> May 19, 2011 at 7:35 PM

    σημερα ακουσα (Life στο ΣΚΑΙ) μια ενδιαφερουσα ψυχο-προσεγγυση-αναλυση που επιχειρείται (θα δουμε περισσοτερες στο μελλον) στο ατομο+γεγονος.. Στρος Καν & που εχει να κανει με τον ΒΑΘΜΟ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ απεναντι στον Ανθρωπο & τις αναγκες του.
    Νομιζω πως θα βγουνε & θα εχουμε πολυ χρησιμα συμπερασματα ικανα να χαλιναγωγισουν αυτην την στρεβλη & ξεφρανο-απληστη πορεια της σχεσης ΧΡΗΜΑ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

     

  38. ΝΕΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305823606893#c8246968189767369303'> May 19, 2011 at 7:46 PM

    Το μεγάλο νόημα του άρθρου αυτού εμπεριέχεται στην φράση "Μηδένα προ του τέλους μακάριζε" που ανέφερε ο κ. Τραϊανού.
    Ποιός θα περίμενε ότι μέσα σε λίγο χρόνο από την ημέρα που μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο μας είχε προτρέψει ο Στρός Καν να πιούμε το φάρμακο που μας έδινε για το καλό μας ο γιατρός, θα αναγκαζόταν και ο ίδιος να πιει το "φάρμακο" του εγκλεισμού του στη φυλακή και της διαπόμπευσης του ανά την υφήλιο.
    Από την άλλη η Σεγκολέν(που κατά βάθος θα χαίρεται για το πάθημα του αντιπάλου της) είπε μια μεγάλη αλήθεια όταν μίλησε για τη δοκιμασία που αυτός περνά,γιατί πράγματι είναι μία μεγάλη φάση δοκιμασίας και αυτοεξευτελισμού αυτή που διέρχεται έστω και με υπαιτιότητα του ( Η υπαιτιότητα δεν αναιρεί το χάλι της κατάντειας του).

     

  39. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305823687372#c1558045105555922311'> May 19, 2011 at 7:48 PM

    36

    ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΤΙΝ;
    ΑΦΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΤΕΡΒΙΣ!
    ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ!

     

  40. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305826243349#c3732248231710642931'> May 19, 2011 at 8:30 PM

    ΦΙΛΕ 39,

    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΝΤ) ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΥΡΚΟ.
    ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΥ ΣΧΕΔΙΟΥ.

     

  41. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305826460756#c1331517085023728066'> May 19, 2011 at 8:34 PM

    40

    EIMAI O 39


    ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΧΑΡΗ" ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΠΙΟ ΑΡΧΗΓΟ ΚΑΙ ΔΗ ΓΥΝΑΙΚΑ;;;
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΣ ΑΦΗΝΑΝ ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΣ...
    ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΔΝΤ!

     

  42. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305827458357#c8223273768022467393'> May 19, 2011 at 8:50 PM

    “Όπως αποδείχθηκε, ολόκληρο το πρόγραμμα της «θεραπείας» που επιβλήθηκε στην Αργεντινή στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οδηγώντας την στη χρεοκοπία, δεν ήταν της Παγκόσμιας Τράπεζας ή του ΔΝΤ. Είχε εκπονηθεί κρυφά από την J.P. Morgan και τη Citibank, τους δύο μεγαλύτερους πιστωτές της Αργεντινής” (Α.Ο. Γκαόνα).
    ΔΕΝ εχει σημασία ποιος είναι τυπικά πρόεδρος του ΔΝΤ.ΤΑ αφεντικά του αποφασίζουν.Αν είναι τούρκος ακόμη καλύτερα γιατι θα αυξήσει την καχυποψία του κόσμου.

     

  43. Διογένης
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305828096123#c4127999013231328298'> May 19, 2011 at 9:01 PM

    Δυο πράγματα είναι μάλλον σίγουρα.
    Πρώτον, ότι ο πορνόγερος άπλωσε το βρομόχερό του. Ασχέτως του ότι δεν ήταν η πρώτη φορά, φάνηκε από τη συμπεριφορά του, μετά το συμβάν, η οποία αναλύεται πολύ εύστοχα στο κείμενο. “Βγάζει μάτι” ότι την έχει “χεσμένη τη φωλιά του”.
    Δεύτερον, ότι η υπόθεση είναι ύποπτη. Πώς-γιατί μπήκε η καμαριέρα στο δωμάτιο; Δεν ήξερε ότι ο πελάτης ήταν μέσα; Μήπως πήγε γυρεύοντας; Αν δεχτούμε πως ισχύει κάτι τέτοιο, αυτό ερμηνεύεται με τουλάχιστον δύο τρόπους. Ο πρώτος είναι ότι ήθελε “παιχνιδάκια” με τον ισχυρό άνδρα (για οποιονδήποτε λόγο: φαντασίωση, για να του “μασήσει” κάνα φράγκο κλπ.), αλλά “στράβωσε” με τη βίαιη συμπεριφορά του. Ο δεύτερος είναι ότι ήταν βαλτή, που σημαίνει ότι κάποιοι, που ξέρουν ότι είναι λιγούρι και ...ατακτούλης, την έστειλαν να πάει να του κουνήσει την “ουρά” της, για να τον παγιδέψουν. Τις άλλες εκδοχές ας τις αφήσουμε. Όμως, είτε η καμαριέρα ήταν βαλτή είτε όχι, είτε έγινε απόπειρα βιασμού είτε η καμαριέρα λέει ψέματα, αν ήθελαν κάποιοι να τη σκαπουλάρει ο λεχρίτης, δεν μπορούσαν να τον προστατέψουν και να κουκουλώσουν την υπόθεση; Εννοώ να μη χρειαζόταν καν να διαφύγει στην Ευρώπη. Και πάνω σ' αυτό, δεν πολυκατάλαβα από το κείμενο τα περί τηλεφωνήματος, που δεν έγινε. Τι κι αν ο Χόλμπρουκ είναι πολύ πεθαμένος και ο Κισσινκγερ πολύ γέρος; Δηλαδή, δεν υπάρχουν άλλοι σιωνιστές που να “μερτάνε” τα τηλεφωνήματά τους; Και γιατί “ο Χόλμπρουκ ήταν ο μόνος "Αμερικανός", ο οποίος είχε την εξουσία και τη νοοτροπία και άρα θα μπορούσε να δει το "θέμα" του Καν μέσα από το πολιτικό "πρίσμα" της δήθεν εξυπηρέτησης των δήθεν αμερικανικών εθνικών συμφερόντων” κλπ.; Σήμερα δεν μπορεί κανένας; Τα συμφέροντα που εξυπηρετούσε ο Χόλμπρουκ έμειναν πλέον “αδέσποτα”; Μήπως οι συνεχιστές του έργου του Χόλμπρουκ είναι ανίσχυροι;

    Και δεν είναι σίγουρο ότι θα καταδικαστεί. Μπορεί να αρχίσουν τα περί “προτέρου εντίμου βίου”, να πληρώσει και μια καλή εγγύηση και “άντε γεια”. Και να καταδικαστεί, δύσκολα θα τον εκδικηθούν εκείνοι που τον έχουν άχτι. Σε “αποστειρωμένο” θάλαμο θα τον έχουν, υπό συνεχή παρακολούθηση. Βέβαια... Μη μας πάθει τίποτε...

    Εν πάση περιπτώσει, σαν πολύ δεν ασχοληθήκαμε με το ζήτημα αυτό καθαυτό; Καλά λέει ο φίλος μας ο OPTIMUS.

     

  44. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305828684966#c409379715576269986'> May 19, 2011 at 9:11 PM

    43

    Γνώμη μου στις απορίες σου είναι ότι δεν βγαίνουν τα "χαρτιά" στον κύριο Τραϊανού σε ό,τι έχει στο μυαλό του, για αυτό και οι τόσες ελλείψεις επί ΠΡΟΦΑΝΩΝ ΑΠΟΡΙΩΝ και η αμέληση να τις αναπτύξει στο κείμενο....

    Αν δε, γράφει και κάποιο βιβλίο στο εν τω μεταξύ εδώ και καιρό, φαντάσου πόσο δύσκολο θα ήταν να σβήσει κεφάλαια ολόκληρα και να ξαναγράφει...

     

  45. isleep
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305843425459#c7629394138260490240'> May 20, 2011 at 1:17 AM

    Ποιός τον γ......ει τον Στρός Καν (ο μαύρος απ΄το μπρόνξ μάλλον) όπως είπε και η Έλενα. Το θέμα έιναι σε εμάς τι γίνεται. Και το γεγονός ότι όλοι οι εβραίοι τραπεζίτες έχουν πέσει να φάνε όποιον ψελλίζει την λέξη αναδιάρθρωση μάλλον μας κάνει να συγκλίνουμε 50% με τον Κανάρη #14 και 50% με το κείμενο.
    Το θέμα είναι ότι το γεγονός ότι αποθρασύνονται είναι καλό, το ότι μας την πέφτουν είναι καλό, το ότι μας οδηγούν μια ώρα αρχύτερα στην καταστροφή είναι καλό, το ότι τα βάζουμε τα ρημάδια τα μυαλά να δουλέψουν (χαίρομαι) είναι καλό!
    Τόσους μήνες μας φτύνει η παγκόσμια (εβραϊκή) κοινότητα σε συνεργασία με τους ομοεθνείς τοποτηρητές της και νομίζουμε ότι βρέχει. Άντε μπας και ξυπνήσουμε!!!
    Άντε μπας και αρχίσει η αντίΔΡΑΣΗ!!!
    Προδότες τοποτηρητές, απολύστε δημόσιους υπαλλήλους! Ανοίξτε τα κλειστά επαγγέλματα! Φορολογήστε παραπάνω ακίνητες περιουσίες! Ανεβάστε τον ΦΠΑ 30%! Διώξτε εποχιακούς! Πουλήστε ΔΕΗ! Πουλήστε ΕΥΔΑΠ! Πουλήστε το Καστελόριζο! Τι περιμένετε; Βάλτε χέρι επιτέλους, βαθειά, στην τσέπη του Έλληνα, του καβατζωμένου Έλληνα! Μόνο έτσι την "ακούει"!
    Τολμήστε το επιτέλους, που το γυροφέρνετε ενάμυσι χρόνο τώρα!
    Ξυπνήστε τον, τον γίγαντα τσιμπήστε τον μπας και αλλάξει πλευρό και καταλάβει τι πραγματικά του συμβαίνει!
    Δώστε του το σόκ αν τολμάτε!
    Τον Τούρκο να βάλουνε στο ΔΝΤ, από το στόμα σας και.....!
    Άντε να ξυπνάμε σιγά σιγά πατριώτες!

     

  46. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305849528633#c6905005147934972606'> May 20, 2011 at 2:58 AM

    ΤΡΑΙΑΝΕ, ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΤΟΥ ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ.
    ΜΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΟΣΟ ΝΑΝΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ.
    ΣΩΣΤΗ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΓΑΣΤΡΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ. ΔΕΝ ΛΕΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΤΑΝΕ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ. ΙΣΩΣ ΑΥΤΗ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
    ΕΜΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ. ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ. ΟΙ ΑΔΕΚΑΣΤΟΙ, ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΥΡΑΝΓΧΑΣ, ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑΣ.
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ? ΚΑΤΑ ΦΟΥΚΟΣΙΜΑ ΜΕΡΙΑ? ΑΠΑΠΑ, ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΑΥΤΟ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΦΟΒΑΜΑΙ.
    ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΒΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΕΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΥΛΟΓΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ. ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΠΟΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΟΛΙΓΗ ΚΑΙ ΟΛΙΓΗ ΚΑΘΑΡΣΗ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΣΗ. ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΜΟΥΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΣΩΝ ΛΑΩΝ?
    ΚΑΘΑΡΣΗ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΑΝ Η ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ Η ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΕΚΜΕΤΑΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΟΡΥΚΤΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    ΟΙ ΤΡΟΦΙΜΟΙ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙ ΑΥΤΑ ΟΛΑ? ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΤΟΥ? ΚΑΙ ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ?
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ, ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ, ΝΑ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΙΑ ΟΛΩΝ, ΩΣ ΘΥΜΑ ΠΛΑΝΗΣ Η ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ...
    ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ
    ΕΙΡΗΝΗ

    isleep,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

     

  47. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305875581818#c1412719183194647285'> May 20, 2011 at 10:13 AM

    ο αετος περιμενε το κατωτερο ειδος επισης σαρκοφαγο,και χωρις να το ακουμπισει καν το κτυπησε στο κεφαλι,μολις καταλαβε οτι οι περιστασεις τον ευνοουν!....λαθος μας που δεν το καταλαβαμε!
    τωρα και για να αφησουμε την πλακα των προηγουμενων ημερων,συμφωνω με τον κοιμησμενο φιλο!τωρα ειναι η ωρα της μεγαλης συγκρουσης,θα προχωρησουν σε σκληρα "μετρα"και θα γινει της κακομοιρας!απολυσεις φπα,φορολογια ,θα αναγκαστουν ακομα και οι πεθαμενοι να σηκωθουν!γυρναει μπουμερανγκ για αυτους και δεν μπορουν να κανουν τιποτα εδω που τα εφτασαν!βλεπουμε να κανουν "σαν τους εβραιους" φωναζουν κατηγορουν λες και τωρα ανακαλυψαν την απατεωνια και την προδοσια! ο καμενος για παραδειγμα "ειπε"για το "κολπο"των παπανδρεου!ναχαμε να λεγαμε! μηπως "σωσουν" το πλοιο τους που βουλιαζει! σιγουρα και οι εβραιοι την ακουσαν γιατι καταλαβαινουν οτι δεν μπορουν να φυλαχτουν ουτε στον αρη!
    να πω οτι θα ηθελα να ειχα καλυτερη αντιληψη και να το "επιανα" με τη μια ,προσπαθω και ειναι πολυ δυσκολο γιατι τοσα χρονια με ειχαν κανει πολυ μοσχαρι,και μεχρι να επεξεργαστει ο εγκεφαλος τα στοιχεια θελει τον χρονο του...

     

  48. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305875716849#c817061936470567601'> May 20, 2011 at 10:15 AM

    Αναρωτήθηκε κανείς σας πώς είναι δυνατόν να εξαναγκάσεις μία γυναίκα δις σε σοδομισμό εκ των έμπροσθεν(εκφράζομαι τυπικά)..? Και δη ένας γέρος?
    Τι στο καλό, όπλο είχε ή κανένα μαχαίρι της κουζίνας στο κεφάλι της να την απειλεί? Γιατί μου φαίνεται ότι το "όπλο" εν προκειμένω το είχε αυτή εκείνη τη στιγμή, ώστε να τον κάνει να σφαδάζει στον πόνο! Δεν το χρησιμοποιήσε όμως!!! Αναρωτήθηκε κανείς???

     

  49. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305878112696#c8340710018064520017'> May 20, 2011 at 10:55 AM

    το κκε ετρεξε να δηλωσει πως θα ειναι με τον λαο γιατι θα του παρουν το φαι του με τις απολυσεις .. φοβουντε και οταν εμεις την "ψαχνουμε" αυτοι δουλευουν πυρετωδως πως θα την κανουν χωρις να χασουν την μπαλα,που τους εχει ξεφυγει ετσι και αλοιως! στην ισπανια ο κοσμος εχει εγκατασταθει σε μια πλατεια στις αραβικες χωρες ασχετα εαν δεν ακουμε γινετε της κακομοιρας ...στην τουρκια παλι το ιδιο! να βγει και η γερμανια να δεσει το γλυκο ! .. και ο ντομινικ ειναι ενας καμπουρης γερος εναμιση μετρο ολος σαφριακιασμενος,αλλα εμας δεν μας νοιαζει..λιονταρι ητανε, ηταν δυνατος ..μαλλον τωρα θα παρακαλαει να επιστρεψει στην αληθινη του φυση ..θα εχει σιγουρα μετανοιωσει που ενα κουνουπι ηθελε να γινει λιονταρι..

     

  50. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305878336709#c8485182788086989899'> May 20, 2011 at 10:58 AM

    Αλλη μια φορα ακριβης και ευστοχος ο Παναγιωτης Τραιανου, ερχετε και ξεστραβωνει, ολους εμας τους υποτιθεται υποψιασμενους και ξαγμενους σχολιαστες του αρθρου.
    Αλλη μια φορα τα πανω ηρθανε κατω. Οχι μονο οσον αφορα τον Στρος Καν αλλα περισοτερο οσον αφορα εμας και τη θεωρηση των πραγματων απο τη δικη μας σκοπια.
    Ο καθενας ειχε τη δικη του αποψη. Βλεπαμε τα γογονοτα και καναμε ικασιες.
    Ολοι ειχαμε τη δικη μας σιγουρη εξηγηση. Το παρασκηνιο ολο το ειχαμε καταλαβει... ο καθενας μονος του και ολοι μαζι βαθια νυχτωμενοι...
    Ευτυχως εχουμε το Μεγαλο και καθαριζει... την ομιχλη απο το θολο τοπιο της ενημερωσης και παραπληροφορησης.
    Βεβαια το τι διαβαζω απο σχολια στο παρον ειναι κατι που δειχνει οτι θελουμε πολλη δουλεια ακομα...
    Κ.Παναγιωτη ευχαριστω αλλη μια φορα. Νασαι καλα, να σ εχουμε κοντα μας, να σε χαιρομαστε, να μας ξεστραβωνεις και να μας μαθαινεις.
    Αγαπητοι φιλοι σχολιαστες να σας θυμισω οτι ο Παναγιωτης Τραιανου δεν εχει κανει ποτε λαθος. Τα κειμενα ειναι ολα εδω. Οσο και να ψαξεις δεν βρισκεις λαθος. Απο το 1999 που διαβασα τον Υδροχοο ωσ σημερα που εξακολουθω να διαβαζω Τραιανου δεν εχω απογοητευτει ποτε. Ειναι παντα μεσα.
    Κυριε διαχειρηστα θα παρακαλουσα να επαναφερετε τα σχολια του μπλογκ στο προηγουμενο υψος του.
    Δεν εχω προβλημα με τις κακες λεξεις,και γω τις λεω και τις χρησιμοποιω καθημερινα... καμοια φορα ομως καλο ειναι, για να μην χανουν και την αξια τους, να τις χρησιμοποιουμε με περισοτερη οικονομια και συνεση.
    Επισης θα ηθελα να σταματησει το τσατ. Υπαρχουν αλλοι χωροι που μπορουν να πανε. Εδω σχολιαζουμε τα αρθρα...
    Ενα μεγαλο ευχαριστω και σε σενα κ. διαχειρηστα. Για τη σκληρη δουλεια και κυριως για την ευκαιρια που μου δινεις να ερθω σε επαφη με τον Κ. Παναγιωτη, με σενα και τους φιλους που διαβαζουν και σχολιαζουν...
    Καλη συνεχεια σε ολους. κωστης

     

  51. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305878788466#c7092933210850068422'> May 20, 2011 at 11:06 AM

    Ρε παιδιά έλεος. Ξέρει να διαβάζει κανείς ή απλά βλέπει ευκαιρίες να κατηγορεί τον Τραϊανού; Ανάλυση κάνει ο άνθρωπος σε δύο διαφορετικές δικαστικές νοοτροπίες προκειμένου να εξηγήσει αυτά που βλέπουμε. Επ' ευκαιρία ενός αστυνομικού συμβάντος μας εξηγεί πράγματα τα οποία πολλοί από εμάς δεν τα γνωρίζαμε καν. Από εκεί και πέρα το τι κρύβεται και τι όχι πίσω από τον Καν και την φυλάκισή του είναι άλλο θέμα. Θέμα που εν καιρώ πιστεύω θα μας το εξηγήσει. Μέχρι να συμβεί αυτό καλό είναι να διαβάζουμε αυτά που γράφει και όχι να "διαβάζουμε" αυτά που θα θέλαμε να γράψει.Έλεος. Ότι ναναι γράφουμε σε αυτήν την σελίδα.

     

  52. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305882983061#c6936258617681239162'> May 20, 2011 at 12:16 PM

    ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ συζήτηση κάνουμε και επισημαίνουμε σοβαρές παραλείψεις...

    Εκτός και αν είναι ο Βωμός του Τραίανου εδώ μέσα και απαγορεύεται να αντιμιλούμε στον άρχοντα....

    Ρε τι ακούμε εδώ μέσα!

     

  53. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305884271711#c981780727351464354'> May 20, 2011 at 12:37 PM

    φίλε 52 παραγωγική συζήτητη κάνουμε όταν "παράγουμε" κάτι. Έχει κάποιος να πει κάτι για αυτά που αναλύονται στο κείμενο; Να πει αν πράγματι ισχύουν ή όχι αυτά που ο Τραϊανού αναφέρει για το αμερικανικό ή το ευρωπαϊκό σύστημα δικαιοσύνης και κατ' επέκταση σύστημα αξιών; Κάποιος που να έχει γνώσεις ή εμπειρία να πει κάτι όμοιο ή διαφορετικό; Να δούμε αν έχει δίκιο ή όχι ο Τραϊανού. Να δούμε αν ισχύουν αυτά που λέει ή όχι. Αυτό είναι "παραγωγή". Όλα τα άλλα είναι κουβέντα να γίνεται.

     

  54. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305884586593#c728722154420521724'> May 20, 2011 at 12:43 PM

    Έχει δίκιο ο φίλος 53. Ο Τραϊανού άνοιξε μια συζήτηση για τα συστήματα απονομής δικαιοσύνης εκατέρωθεν του Ατλαντικού. Εκεί να εστιάσουμε το ενδιαφέρον της συζήτησης ώστε να "παράγουμε" αποτέλεσμα. Να κρίνουμε τον Τραϊανού σε αυτά που λέει και όχι για αυτά που λέει. Τα περί "βωμών" μόνο ως προβοκατόρικα μπορούν να εκλειφθούν. Δεν υπάρχει άρχοντας που να σου επιτρέπει να γράφεις ότι θέλεις και μάλιστα σε μια σελίδα που θα μπορούσε να στα διαγράψει.

     

  55. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305891519632#c3386126162880922128'> May 20, 2011 at 2:38 PM

    Μα είναι τοις πάσι γνωστό ότι τα συστήματα δικαιοσύνης για τους "μεγάλους" εφαρμόζονται πάντα όταν συμφέρει και την εκάστοτε εξουσία. Γιατί αυτοί ελέγχουν την εξουσία...
    Τώρα αν εσάς δεν σας έκαναν εντύπωση:

    1. Σοβαρά στοιχεία που λείπουν από την ανάλυση(εσκεμμένα πιστεύω, γιατί υποτίθεται ότι ο Τραϊανού είναι υποψιασμένος πάντα) σχετικά με τη ροή της ιστορίας για το τι μπορεί να συνέβη
    2. Η συγκυρία για την τύχη της Ελλάδας τη χρονική στιγμή που συνέβησε το όλο θέμα
    3. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Θέλει να διαδεχθεί τον Ομπάμα ο εισαγγελέας που έκλεισε φυλακή τον Στρον Καν...
    Είναι ο γιος του πρώην υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Σάυρους Βανς που έχει αρχίσει ήδη να κτίζει πολιτική καριέρα.
    http://press-gr.blogspot.com/2011/05/blog-post_7480.html

    Και επιμένετε να μιλάμε για καθολική εφαρμογή της δικαιοσύνης και όχι επιλεκτική εφαρμογή της δικαιοσύνης τότε μάλλον επιλέγετε να ζήσετε στον κόσμο σας ηθελημένα... Ακούγοντας τον Τραϊανού και όχι ΚΑΙ τη φωνή της λογικής... Κάπως έτσι ξέρετε θεοποιείτε ανθρώπους και καταστάσεις! Παραμερίζοντας την κριτική σας σκέψη και αφήνοντας ΜΟΝΟ άλλους να σκέφτονται για εσάς!

    Αν είναι έτσι, είμαι προβοκάτορας εγώ και όχι ο Τραϊανού που αμέλησε να μελετήσει Εγκληματολογικά ένα Εγκλημα, ενώ δεν αμέλησε να εφαρμόσει αρχές της Εγκληματολογίας όταν μελετούσε πολιτικές καταστάσεις...
    Τόσο μυαλό έχετε και προσβάλλετε άκριτα όποιον "τολμήσει" να διαφωνήσει με τον θεό σας... Ε ρε, να χαρώ εγώ κριτική σκέψη!

     

  56. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305892975091#c5978205068226921819'> May 20, 2011 at 3:02 PM

    φίλε 55 επιμένεις στο λάθος σου και αυτό αν μη τι άλλο είναι περίεργο.Σε άλλο θέμα αναφέρεσαι. Σε θέμα που δεν έχει πάρει θέση ο Τραϊανού. Το θέμα του Τραϊανού στο συγκεκριμένο κείμενο είναι "ένας Ευρωπαίος και συγκεκριμένα Γάλλος μεγαλοαστός και φερόμενος ως βιαστής.. στις ΗΠΑ". Δεν μιλά ούτε για ΔΝΤ ούτε για κάποιες παράπλευρες συνέπειες αυτού του συμβάντος. Θα μπορούσε να έχει γραφτεί για τον οποιοδήποτε Ευρωπαίο "υπερμεγαλοαστό" θα "έμπλεκε" στις ΗΠΑ για ένα τέτοιο θέμα. Τι ανακατεύεις Ομπάμα, Βάνς κτλ; Μπορείς να μας πεις την άποψή σου για αυτά που λέει ο Τραϊανου σε αυτό το άρθρο και όχι την άποψή σου για τον ίδιο τον Τραϊανού σε "άρθρο" που μόνο εσύ έχεις "διαβάσει" και "διαφωνείς"; Τι έχεις πάθει με αυτόν; Έχεις κάποιο πρόβλημα και δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;

     

  57. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305898279265#c1173179956428610679'> May 20, 2011 at 4:31 PM

    Δευκαλίων: Φίλοι μου, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! Δείτε τα παρακάτω!!!

    1 Όταν οι Αμερικανοί καταλάβουν ποιος διέλυσε το κράτος τους…
    Γιάννης 20
    19 Μαΐου 2011 4:07 π.μ.

    http://www.youtube.com/watch?v=oVOuC0qSrR8&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=R0auSoS0l7o&feature=watch_response

    http://ksipnistere.blogspot.com/2011/05/2016_02.html

    http://www.youtube.com/watch?v=id6Eig42jYY&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NmTBnhOXufg&feature=fvwrel

    http://newscottagethree.blogspot.com/2011/04/jew-george-soros-america-should-be.html

    -

    Τὴν δουλειὰ τὴν ἔκανε ὁ δικὸς μας γιωργάκης...
    Ανώνυμος 14
    19 Μαΐου 2011 12:59 π.μ.
    http://www.youtube.com/watch?v=4KnEYq8xn6o&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=BcO-O8Gho1Y&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=vIsvVZl16VA

    -

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΟΝ Κ Ε Μ Α Λ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΝΤ
    Ανώνυμος 1
    18 Μαΐου 2011 7:38 μ.μ.
    Και ο Τούρκος υποψήφιος του ΔΝΤ σε ροζ σκάνδαλο;
    Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011
    http://onairnews.blogspot.com/2011/05/blog-post_9433.html#more

    -

     

  58. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305904446052#c8083782581610534860'> May 20, 2011 at 6:14 PM

    Δευκαλίων: Μερικές ακόμη πληροφορίες για προβληματισμό, από Ιστολόγια που ελάχιστα γνωρίζω ή ασχολήθηκα μέχρι τώρα!

    «Το θέμα είναι ότι οι πολλαπλές φατρίες των Επικυρίαρχων ΗΔΗ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ για την μοιρασιά…»

    (Σημ. Δ: και κοντά σ’ όλα τ’ άλλα χιλιάδες Αμερικανοί Πατριώτες των διαφόρων Μυστικών και μή Υπηρεσιών των ΗΠΑ αγωνίζονται για τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των ΗΠΑ κι όχι των Επικυρίαρχων!!!)

    http://miastala.blogspot.com/2011/05/twitter-strauss-kahn.html

    http://miastala.blogspot.com/2011/05/strauss-kahn-marie-le-pen.html

    http://miastala.blogspot.com/2011/05/sex-kemal-dervis-t.html

    http://taxalia.blogspot.com/2011/05/john-lipsky-imf.html

    http://miastala.blogspot.com/2011/05/blog-post_18.html

     

  59. ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305914221258#c7632884942226096390'> May 20, 2011 at 8:57 PM

    Κάποιες πληροφορίες, ακολουθεί και ο σύνδεσμος:
    "Η επιτροπή Τραπεζών της Γερουσίας στις ΗΠΑ πρότεινε την ποινική δίωξη της Goldman Sachs και της J. P. Morgan. Οι αναφορές στάλθηκαν στον διακυβευμένο Γενικό Εισαγγελέα των ΗΠΑ Eric Holder.

    Οι συνωμότες

    Οικογένεια Bush, η Hillary Rodham Clinton και ο Henry Paulson . Η οικογένεια Bush βραβεύει τον Alan Greenspan . Η Nancy Pelosi αγκαλιάζει την Hillary. Η αναφορά όχι μόνο ονομάζει την Goldman Sachs και την J. P. Morgan επίσης τον πρώην πρόεδρο George W. Bush, τον Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών Henry 'Hank' Paulson, τον πρώην πρόεδρο του Federal Reserve Alan Greenspan, την πρώην εκπρόσωπο του Κογκρέσου Nancy Pelosi, και τελευταία αλλά όχι μόνο την υπουργό Εξωτερικών Hillary Rodham Clinton.

    Και τώρα η συνωμοσία πυκνώνει

    Το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών υποβλήθηκε στην επιτροπή, από τον τωρινό πρόεδρο του ΔΝΤ Dominique Strauss-Kahn. Έτσι δεν είναι σύμπτωση ότι ο Strauss-Kahn συνελήφθη στο αεροπλάνο και κατηγορήθηκε για σεξουαλική επίθεση στην καμαριέρα που εργαζεται στο ξενοδοχείο Sofitel hotel στην New York City κοντά στην Times Square. Το ξενοδοχείο Sofitel είναι γνωστό για την δραστηριότητα των ξένων μυστικών υπηρεσιών, ειδικά της Ισραηλινής Mossad.
    Σημείωσις

    Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ του Strauss-Kahn ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ 24 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ στο ξενοδοχείο Sofitel. Και συνεχίζουμε με τα περίεργα,

    ένας νεαρός Γάλλος ο Jonathan Pinet του UMP (Union for a Popular Movement) ενός κεντροδεξιού κόμματος φαίνεται ότι είχε πληροφορίες πριν από την σύλληψη και την ανάκριση του DSK, και την δημοσίευσε στο Twitter !!! ΠΡΙΝ ΣΥΛΗΦΘΕΙ Ο SDK !!! Να το κείμενο : DSK arrested: a young UMP first on the info. Στις 11:00 pm ( Χρόνος Γαλλίας ), που είναι 5:00 pm ώρα New York."
    http://miastala.blogspot.com/Ion Maggos

    Κάποιες πιστεύω ουσιαστικές πληροφορίες και από κει και έπειτα ας ψάξει ο καθείς περαιτέρω...
    Και μην ξεχνάμε ο Βίλχελμ Ράιχ στις αμερικανικές φυλακές πέθανε και οι μεγαλύτερες και απηνείς διώξεις ερευνητών και ανεξάρτητων επιστημόνων στα αμερικανικά δικαστήρια έχουν λάβει χώρα...

     

  60. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305917648193#c5031980754530532995'> May 20, 2011 at 9:54 PM

    επειδη εγω δεν τα πιανω και πολυ καλα! φιλε υδραργυρε τι θελεις να πεις ακριβως? και ο βιλχεμ ραιχ τι σχεση εχει/και ποιος ειναι ο βιλχεμ ραιχ?

     

  61. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305918051951#c6469004233552435072'> May 20, 2011 at 10:00 PM

    Aγαπητέ Τραϊανού βιάστηκες να γράψεις τη γνώμη σου για τον Στρος... Ο Στρος από ό,τι φάνηκε τον Άδη τον γλίτωσε...Περιορισμένος μεν, πλουσιοπάροχα δε... Με συνταξούλα 60% του μισθού του ΔΝΤ και 4 επισκεπτες τη μέρα.
    Η δίκη που ήταν για σήμερα ακυρώθηκε για τις 6 Ιουνίου...

    Ποντάρω ότι στο εν τω μεταξύ θα τα βρουν ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΑ με 6-7 εκατομμύρια που ψιλοακούγεται...

    Τελικά απομυθοποιήθηκες στα μάτια μου και σε ευχαριστώ για αυτό. Ώστε να ξέρω εδώ και στο εξής να είμαι υποψιασμένος ότι μπορεί να θες να με οδηγήσεις στη λάθος κατεύθυνση εν αγνοία μου...

     

  62. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305918190999#c454945621931009035'> May 20, 2011 at 10:03 PM

    Όπου οδηγηθείς, μόνος σου θα οδηγηθείς μικρέ ανευθυνούλη...

     

  63. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305918460634#c4842723574186613499'> May 20, 2011 at 10:07 PM

    Σε ποιον μιλάς ΕΑΜΒ;

     

  64. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305918896477#c7273163178046950466'> May 20, 2011 at 10:14 PM

    Αχα οκ το επιασα το σχολιο 62. Αλλά γιατί μιλάς έτσι ΕΑΜΒ? Δηλαδή όποιος δεν συμφωνεί απόλυτα μαζί σου είναι ανεύθυνος?
    Ε ρε τι ακούμε σε αυτή τη χώρα! Μήπως είσαι το φως το αληθινό?

     

  65. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305918984409#c423258423762002441'> May 20, 2011 at 10:16 PM

    64,

    Δεν λέμε αυτό. Λέμε ότι είσαι λάθος αν πιστεύεις ότι ο Τραϊανού θέλει να σε οδηγήσει κάπου, πολύ περισσότερο εν αγνοία σου.

     

  66. ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305919154259#c3641037851910646683'> May 20, 2011 at 10:19 PM

    Άστο έλενα,ο Βίλχελμ Ράιχ δεν έχει σχέση αν το θέτεις έτσι...
    Βέβαια μέχρι και την αυγή της ανθρωπότητας θα έχει και θα παραέχει...
    Τέλος πάντων, σχηματικά τον ανέφερα.
    Πάντως άρχισε να τον ψάχνεις και αυτός θα σε βρει...

     

  67. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305923159804#c6588477346253574343'> May 20, 2011 at 11:25 PM

    κατσε φιλε υδραργυρε..εαν το επιασα καλα ..ο ντομινικ "εδωσε" τους συνομοτες χιλαρι μπους κτλ..για αυτο λες το μεγαλυτερο μερος των πληροφοριων υποβληθηκαν απο τον στρος καν..
    ε !
    και ο βιλχεμ ραις τι σχεση εχει?

     

  68. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305923421671#c223558739224335782'> May 20, 2011 at 11:30 PM

    ο ντομινικ εκτος απο τοκογλυφος..... ειναι ερευνητης η επιστημονας

     

  69. ελενα
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305923518539#c88592946920085757'> May 20, 2011 at 11:31 PM

    μπα!! δεν το βλεπω να με βρισκει ...θα λειπω

     

  70. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305924161539#c7100950282806369523'> May 20, 2011 at 11:42 PM

    ΥΔΡΑΡΓΥΡΕ, έχεις καμία πηγή για όσα αναφέρεις; Έστω και ξενη; Ενδιαφέροντα πολύ όσα αναφέρεις και θα ήθελα να μάθω περισσότερα!
    Πάντως πες μας για αυτόν τον Βίλχελμ Ράιχ; Τι είναι, ποιος είναι, τι υπηρετεί; Εξήγα μας λίγα για αρχή σε εμάς τους άσχετους!

    Ευχαριστώ!

     

  71. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305924484917#c4015467101812896932'> May 20, 2011 at 11:48 PM

    εβραιος ψυχαναλητης φιλε μου ηταν..

     

  72. ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305928610520#c4974584197255162916'> May 21, 2011 at 12:56 AM

    Εντάξει!
    Οι μη γνωρίζοντες για τον Ράιχ, κρατήστε την άποψη του 71 (μέχρι να γνωρίσετε...), αφού αυτό θέλησαν οι διαχειριστές του μπλογκ.
    Πάντως σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

     

  73. isleep
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305929224247#c2441441034450797982'> May 21, 2011 at 1:07 AM

    “Dominique Strauss-Kahn, managing director of the International Monetary Fund, has called for a new world currency that would challenge the dominance of the dollar and protect against future financial instability…..
    Ο Ντομινίκ Στρός Κάν, διευθύνων σύμβουλος του ΔΝΤ, ανακοίνωσε την ανάγκη για νέο παγκόσμιο νόμισμα το οποίο θα απειλήσει την κυριαρχία του δολαρίου και θα προστατέψει ενάντια σε μελλοντική οικονομική αναταραχή...

    Τα παραπάνω αναφέρονται στο prisonplanet.com του Alex Jones (άποψή του)!

    Μην ξεχνάμε φίλες & φίλοι όμως, τον λόγο για τον οποίο πρωτοεπιτέθηκε η Αμερική στο Ιράκ το 91 ...Ανακοίνωση του Σαντάμ Ηουσεϊν ότι θα αλλάξει τις συναλλαγές πετρελαίου από δολάριο σε ευρώ!

    Μήπως το μεγάλο τέρας που λέγεται καπιταλισμός άρχισε να τρώει τις σάρκες του; Αυτή η "μηχανή του κιμά" αρχίζει να τρώει όλο και μεγαλύτερους "παίκτες"; Ξεζούμισαν την Αμερική με τη μεγάλη φούσκα των ακινήτων και έφεραν τα κεφάλαιά τους πρός Ευρώπη μεριά για να υφαρπάξουν και τον δικό μας πλούτο; Εναπομείναντες Αμερικανοί Εβραίοι εναντίον Ευρωπαίων Εβραίων; Απ΄ όλα έχει το μενού, κάτι θα μας ταιριάζει, δεν μπορεί.
    Έλα φίλε Τραϊανού, δικές σου είναι άλλωστε όλες οι παραπάνω θεωρίες. Δεν σου κάνει καμία;

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι η διαπόμπευση του ΝΣΚ θυμίζεί πολύ έντονα την διαπόμπευση και τελικά κρεμάλα του Σαντάμ.
    Τώρα, σε ποιόν απευθύνεται το μέγα στήσιμο όλου αυτού του θιάσου μόνο οι εξελίξεις θα δείξουν!

     

  74. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305933470777#c153440791075264659'> May 21, 2011 at 2:17 AM

    Και τι δεν βλέπουν τα μάτια μας αυτούς τους καιρούς!
    Διαπομπεύσεις λαών και κρατών (βλ.Ελλάδα), διαπομπεύσεις πρώην ισχυρών και νυν καταρρακωμένων προσωπικοτήτων (βλ.Ντομινίκ Στρός Καν), κινδύνους πτωχεύσεων χωρών και πάει λέγοντας.

    Το σιγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να πλήξουμε.

    Το ελπιδοφόρο είναι ότι όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος 40 δεν πρόκειται να μπει επικεφαλής του ΔΝΤ ο Τούρκος υποψήφιος μια και σήμερα δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος για τη θέση του αντικαταστάτη του Στρος Καν.

    Όχι που θα πεέτρεπαν ποτέ σε έναν Τούρκο μουσουλμάνο να τεθεί επικεφαλής της κυβέρνησης της παγκοσμιοποίησης.

    Η Γαλλίδα Κριστίν Λεγκάρντ συγκεντρώνει τα περισσότερα προσόντα εφόσον διαθέτει και την προϋπόθεση της Ευρωπαϊκής καταγωγής αλλά και την Αμερικανική επαίδευση και προσήλωση.

    Άλλωστε δεν είναι τυχαίο οτι στη Γαλλία της έχουν κολλήσει το παρατσούκλι "η Αμερικάνα".

    Όποιος και να καταλάβει τη θέση, εμείς δεν έχουμε να περιμένουμε καμμιά ιδιαίτερη φιλική αντιμετώπιση αφού ήδη κυλούμε στον γκρεμό που μας έχουν ρίξει και θαύματα δεν συμβαίνουν πια.

     

  75. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305981338609#c1189758661524657172'> May 21, 2011 at 3:35 PM

    Μια χαρά τα λέει ο κος Τραϊανού...
    Εάν έχετε διαβάσει βιβλία του αλλά και τα εδώ άρθρα, δεν έχει ούτε στιγμή "παραστρατήσει" από την πορεία του...Και δικαιώνεται παντοιοτρόπως....

     

  76. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305987784999#c643323108772835150'> May 21, 2011 at 5:23 PM

    Φίλοι μου,

    Καλησπέρα, δε χρειάζεται να τα βάζετε με τον συγγραφέα-αναλυτή, και πολύ περισσότερο με τον/τους διαχειριστές αυτής της Ιστοσελίδας, εκτός κι αν πράγματι έχετε να του προσάψετε κάποια «σκοτεινή» σκοπιμότητα ή απαράδεκτη υποκειμενικότητα, με αποδείξεις φυσικά.

    Διακρίνω έναν συνεχή «εκνευρισμό», ο οποίος φτάνει από κάποιους μέχρι το ‘Σύνδρομο Τουρέτ’, οι οποίοι παρεκτρέπονται συνεχώς, λες και ο συγγραφέας και αναλυτής… τους ‘χρωστάει’!!!

    Σ’ αυτήν την Ιστοσελίδα πρέπει να γίνεται σοβαρός διάλογος και ανταλλαγή πληροφοριών κι όχι ‘μπάχαλο’ συνοικιακού καφενέ. Στο κάτω κάτω κουράζεται για να ενημερώσει όσους ανυποψίαστους, που δυστυχώς είναι οι περισσότεροι…

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FrvN-XgHk-I

    (όποιος ενδιαφέρεται για τους στίχους του παραπάνω βίντεο, ας τους ζητήσει ή ας πάει καλύτερα στο Google Search: Στίχοι … κλπ.) Η μασημένη τροφή… κάνει πολύ κακό στον εγκέφαλο!

    Τώρα στο προκείμενο, αναφορικά με τους:

    -- «Όχι που θα επέτρεπαν ποτέ σε έναν Τούρκο μουσουλμάνο να τεθεί επικεφαλής της κυβέρνησης της παγκοσμιοποίησης.»
    Ανώνυμος 74
    21 Μαΐου 2011 2:17 π.μ.
    http://onairnews.blogspot.com/2011/05/blog-post_9433.html#more
    [Σημ.: χρειάζεται να διαβάζεις αυτά που γράφουν οι άλλοι ‘φίλοι’ σου, π.χ Ανώνυμος 57, αλλιώς χάνεις… πληροφόρηση! Ελπίζω τουλάχιστον να ξέρεις ποιό είναι το «βαθύ κράτος των κεμαλιστών» το οποίο κυβερνάει την Τουρκία με σιδερένια πυγμή!]

    -- «Η Γαλλίδα Κριστίν Λαγκάρντ συγκεντρώνει τα περισσότερα προσόντα εφόσον διαθέτει και την προϋπόθεση της Ευρωπαϊκής καταγωγής αλλά και την Αμερικανική εκπαίδευση και προσήλωση.»
    Ανώνυμος 74
    21 Μαΐου 2011 2:17 π.μ.
    http://www.businessweek.com/magazine/content/08_06/b4070000246654.htm

    http://www.youtube.com/watch?v=PRREY3nOncU
    http://economicsnewspaper.com/economics/tapie-affair-the-last-round-8680.html

    http://www.france24.com/en/20110512-sarkozy-party-scandal-tapie-affair-lagarde-credit-lyonnais-prosecutor-france

     

  77. Έλληνας
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305996810620#c1504673651348215327'> May 21, 2011 at 7:53 PM

    Κατόπιν μικρής έρευνας παρουσιάζω μερικά στοιχεία που βρήκα για την υπόθεση του κου Καν, στοιχεία τα οποία είναι διασταυρωμένα και δεν έχουν σχέση με απόψεις, εικασίες και συνομωσιολογίες. Στοιχεία που ο συγγραφέας προφανώς δεν έλαβε υπόψη του.

    * Ο Στρος Καν είχε προβλέψει ότι ο Σαρκοζί θα προσπαθήσει να τον κατηγορήσει ως βιαστή και να στήσει ανάλογο επεισόδιο εις βάρος του. Η συγκεκριμένη δήλωση έχει δημοσιευθεί στην Daily Mail, στο BBC και στο σύνολο του Γαλλικού τύπου, πριν αναχωρήσει για τις ΗΠΑ.

    * Ο Στρος Καν δεν έτρεχε για να φύγει για να μην τον συλλάβουν. Στην πραγματικότητα είχε ξεχάσει το κινητό του στο ξενοδοχείο και τηλεφώνησε ο ίδιος και ανέφερε πως βρίσκεται στο JFK και αν θα μπορούσε κάποιος να του το φέρει. Αν το σκας δεν λες και που είσαι μάλλον..

    * Δεν του καταλογίσθηκε ποτέ το τεκμήριο αθοώτητας. Από την πρώτη στιγμή η δικαιοσύνη των ΗΠΑ του συμπεριφέρθηκε σαν να ήταν διαπιστωμένα ένοχος.

    Επίσης είχε κάνει κάποιες ενοχλητικές δηλώσεις τύπου:

    - Είναι άδικα τα οικονομικά μέτρα εναντίον των Ελλήνων και Ιρλανδών και το σύστημα που ακολουθείται από το ΔΝΤ σήμερα δεν έχει αποτέλσμα
    - Οι ΗΠΑ σε 5 χρόνια από τώρα θα χάσει την πρωτοκαθεδρία της ως οικονομική δύναμη και η Κίνα θα περάσει πρώτη, δηλώνοντας ουσιαστικά την πτώση της Αμερικής

    Αυτά μπόρεσα και βρήκα.
    Τα συμπεράσματα δικά σας φίλοι μου.

     

  78. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1305999828105#c6839159287275067171'> May 21, 2011 at 8:43 PM

    Τὸ μεγάλο μας κέρδος ἀπὸ τὴν ἀνάγνωση τῶν ἀναλύσεων τοῦ Κου Τραϊανοῦ εἶναι ὅτι ἀρχίζουμε πλέον νὰ ψάχνουμε πίσω ἀπὸ τὶς γραμμές. Πέρασε ἡ ἐποχὴ τῆς ἀθωότητας. Στὸ κείμενὸ του ὁ Κος Τραϊανοῦ δέν λέει πουθενὰ ὅτι δὲν τὴν εἶχαν στημένη στὸν ΣτρόςΚάν (ΣΚ). Ἁπλῶς μᾶς ἀναλύει τὸ γιατὶ δὲν ἦταν καθόλου δύσκολο νὰ τὴν πατήσει. Στὶς θέσεις αὐτὲς προωθοῦνται πάντοτε ψυχανώμαλοι τύποι· παιδόφιλοι, ἀδερφάρες, νεκρόφιλοι... Τὸ ἐπιτελεῖο τοῦ Σαρκοζί εἶχε πράγματι ἀνακοινώσει τὴν σύλληψη τοῦ ΣΚ γιὰ βιασμὸ πρὶν κἄν γίνει ἡ «πράξη» ! Καὶ κανεὶς δὲν ἔχει δεῖ ἀκόμα τὴν καμαριέρα! Ἐμεῖς οἰ ἀναγνῶστες βέβαια λέμε διάφορα ἀλλὰ εἶναι σίγουρο ὅτι ὁ Ὑδροχόος χαίρεται ποὺ μᾶς βλέπει ὑποψιασμένους. Χαίρεται γιατὶ μᾶς ἔχει «ἐκπαιδεύσει» σὲ αὐτό. Ὅσο γιὰ τοὺς κακοήθεις ποὺ ἐκφέρουν μόνο ἀρνητικὲς γνῶμες εἶναι κι αὐτοὶ στημένοι. Γυρνᾶνε σὲ ὅλα τὰ μπλόγκς καὶ καταστρέφουν τὸν συνειρμὸ τῶν ἀναγνωστῶν. Εἶναι μιὰ μορφὴ σύγχρονων κουκουλοφόρων δοσίλογων. Ἤ εἶναι αὐτοὶ ποὺ θίγονται ἀπὸ τὰ κείμενα γιατὶ μαζὶ τὰ φάγανε.
    Κρατᾶμε τὸ ἐπίπεδὸ μας ψηλὰ. Οἱ Ἕλληνες πάντοτε ἀπὸ ψηλὰ κοιτοῦσαν τοὺς βαρβάρους. Νὰ κρατήσουμε τὸ ἠθικὸ μας ἀκμαῖο γιὰ νὰ ἀντέξουμε λίγο ἀκόμη. Αὐτὴν τὴν φορά δέν θὰ χρειαστεῖ νὰ περάσουν τετρακόσια χρόνια γιατὶ εἴμαστε πιὸ «μορφωμένοι» ἀπὸ ποτέ ! Μόνο νὰ ἑτοιμαστοῦμε καλὰ γιατὶ θὰ χρειαστεῖ νὰ χρησιμοποιήσουμε «βαρβαρικές» μεθόδους !!!
    ΚωνσταντῖνοςΚανάρης--Πυρπολητὴς

     

  79. isleep
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1306004581228#c5669816924093947392'> May 21, 2011 at 10:03 PM

    Πές τα Κων. Κανάρη--Πυρπολητή--Χρυσόστομε!
    Επαυξάνω δίς!!!

     

  80. noc
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1306012416654#c1569829637878493733'> May 22, 2011 at 12:13 AM

    Τα στοιχεία σχετικά με το set up της υπόθεσης Στρος-Καν έχουν αρχίσει ηδη να δημοσιοποιούνται
    και εμπεριέχονται στην πρόσφατη συνέντευξη του Craig Roberts στον Alex Jones που υπάρχει ήδη στο youtube...Επίσης όπως ορθως επισημαίνει ο Πυρπολητης, στην παρούσα δημοσίευση του ΥΔΡΟΧΟΟΥ
    ασφαλώς και δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο παγίδευσης του Στρος_Καν αλλά πέραν αυτού καταδεικνύεται περίτρανα οτι έπεσε θύμα του παθους του που δεν μπόρεσε να ελένξει...Ενα πάθος το οποίο εκμεταλεύτηκαν περίτεχνα οι "διαχειριστές" του για να επιβάλλουν την "τάξη"...Στωικά, ο άλλοτε πανίσχυρος ηγεμόνας της παγκόσμιας τραπεζοπιστωτικής αγοράς αναμένει τις "ετυμογηρίες" των αφεντικών του σχετικά με την τύχη του
    πνίγοντας την "άπειρη θλίψη" του παραιτούμενος απο την ηγεσία του ΔΝΤ
    αναλογιζόμενος παράλληλα την οικογένειά του και τους στενούς του φίλους....

     

  81. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/05/dominique-strauss-kahn-fainomeno.html?showComment=1307407063170#c9094871156741694112'> June 7, 2011 at 3:37 AM

    Τίποτε όμως από αυτά δεν έγινε …με "ευθύνη" του Χόλμπρουκ. Ο σιωνιστής Χόλμπρουκ ήταν πολύ πεθαμένος, για να βοηθήσει τον ομοεθνή του. Ο Χόλμπρουκ ήταν πολύ πεθαμένος, ο Κίσιγγερ πολύ γερασμένος και το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Ο Εβραίος πιάστηκε στη "φάκα". Ο "πολύς" Στρος Καν τρομοκρατημένος —ως γνήσιος Εβραίος— ξέχασε και τα "βρακιά" του στο ξενοδοχείο και την "κοπάνησε". Γνωρίζοντας την αυστηρότητα του αμερικανικού νόμου γι' αυτού του είδους την εγκληματικότητα, είναι βέβαιον ότι πανικοβλήθηκε μόλις άκουσε τις φωνές της καμαριέρας να "πλημμυρίζουν" τον διάδρομο του ξενοδοχείου. Από εκεί και πέρα "τρύπωσε" στο αεροπλάνο της Air France, παρακαλώντας τον Μωϋσή να τον "βοηθήσει" να δραπετεύσει από τις ΗΠΑ …Στη χειρότερη περίπτωση να μιμηθεί τον επίσης Εβραίο και επίσης σεξουαλικό εγκληματία Πολάνσκι.
    Αν τα κατάφερνε αυτά, θα ήταν εύκολο ν' αλλάξει το κατηγορητήριο. Να το διαπραγματευτεί με άλλους όρους και με την υποστήριξη του εβραϊκού λόμπι των ΗΠΑ, των εβραϊκής ιδιοκτησίας διεθνών ΜΜΕ και βέβαια των ευρωπαϊκών "σοσιαλιστικών" πολιτικών ηγεσιών. EDO O SINGRAFEAS MAS LEEI POS DEN MPOROYSAN NA TON SOSOYN OI EYREOI OYTE KAN TA (εβραϊκού λόμπι των ΗΠΑ, των εβραϊκής ιδιοκτησίας διεθνών ΜΜΕ και βέβαια των ευρωπαϊκών "σοσιαλιστικών" πολιτικών ηγεσιών . )

     

ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Παρακαλούμε τους αναγνώστες που θέλουν να σχολιάσουν να μένουν ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ

Τα σχόλια ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Πριν σχολιάσετε, διαβάστε πρώτα αυτό: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Κορυφή σελίδας
Κορυφή σελίδας