ΠΑΡΑΝΟΜΑ είναι τα ΔΙΟΔΙΑ.
Σχέδιο "Θησέας"… με στόχο να καθαρίσουν οι δρόμοι από τους ληστές.
Παράνομη και αντισυνταγματική είναι η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των εθνικών οδών… με τη δικαιολογία της συγχρηματοδότησης αυτών των Οδών.

Γιατί είναι παράνομα τα διόδια της "χρηματοδότησης";


      Με βάση το ελληνικό Σύνταγμα οι δημόσιοι δρόμοι αποτελούν δημόσια περιουσία και ως εκ τούτου αποτελούν καθήκον της κοινωνίας να τους χρηματοδοτήσει στην ανάπτυξή τους … Καθήκον του συνόλου της κοινωνίας. Τα έξοδα ανάπτυξης αυτής της περιουσίας αφορούν το σύνολο της κοινωνίας.
Από την άλλη πλευρά τα διόδια είναι "τέλη" χρήσης αυτής της περιουσίας. Δεν αφορούν ολόκληρη την κοινωνία. Αφορούν μόνον αυτούς, οι οποίοι κάνουν χρήση της. Όποιος, δηλαδή, κάνει χρήση αυτής της περιουσίας, έχει την υποχρέωση να πληρώνει γι' αυτό που απολαμβάνει και το οποίο εκτός από τα έξοδα για ν' αναπτυχθεί έχει και έξοδα για να συντηρηθεί. Λογικό είναι λοιπόν ότι αυτός, ο οποίος φθείρει το κεφάλαιο αυτό, να έχει ως ελάχιστη υποχρέωσή του να το συντηρεί.
Όταν όμως αυτός ο πολίτης αναγκάζεται όχι μόνον να πληρώνει τη χρήση του δημοσίου μέσου, αλλά και να το "χρηματοδοτεί" στην ανάπτυξή του, υπάρχει Συνταγματική Παρανομία. Γιατί; Γιατί η Εθνική Οδός, ως δημόσιο κεφάλαιο και άρα ως κεφάλαιο το οποίο ανήκει σε όλους μας, δεν χρηματοδοτείται από όλους μας, όπως φανατικά επιτάσσει το Σύνταγμα. Ενώ ανήκει σε όλους μας, χρηματοδοτείται ειδικά από εκείνους τους συμπολίτες, οι οποίοι - δυστυχώς για τους ίδιους - έχουν την "ανάγκη" να το χρησιμοποιούν περισσότερο από τους υπολοίπους.
Αυτό είναι το παράνομο. Η ανάπτυξη της κοινής περιουσίας γίνεται εις βάρος αυτών, οι οποίοι την έχουν περισσότερο ανάγκη στη χρήση της. Κάποιοι Έλληνες ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ να πληρώσουν παραπάνω χρήματα, χωρίς αυτό το επιπλέον κόστος να "προβάλλεται" σε κάποιο νόμιμο κέρδος, όπως θα επέβαλε η συνταγματική λογική και η έννοια της δικαιοσύνης. Πληρώνουν παραπάνω χρήματα από τους υπολοίπους Έλληνες, χωρίς να σημαίνει ότι "αγοράζουν" μεγαλύτερο μερίδιο από το ελληνικό δημόσιο κεφάλαιο. Με τα δικά τους ιδιωτικά χρήματα αναπτύσσουν το δημόσιο κεφάλαιο. Γι' αυτόν τον λόγο η παραχώρηση των διοδίων στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών είναι παράνομη και αντισυνταγματική.
Γιατί το κάνουν αυτό, ενώ είναι προφανής η παρανομία τους; Γιατί μόνον με αυτόν τον παράνομο τρόπο μπορούν οι διεφθαρμένοι ηγέτες μας να μας "φορτώσουν" για ολόκληρες δεκαετίες τους διαπλεκόμενους ληστές των δρόμων. Προφασίζονται την έννοια της "συγχρηματοδότησης", για να παραχωρήσουν στους ληστές την αποκλειστική εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας. Ο ελληνικός λαός βάζει τη γη, τις τραπεζικές εγγυήσεις, το χρήμα των διοδίων και ο δρόμος τελικά καταλήγει στα χέρια των λαμογιών, που βάζουν μόνον την ομορφιά τους. Με τον τρόπο αυτόν λεηλατούνται οι περιουσίες των κρατών και στη συνέχεια οι πολίτες τους.
Σε μια χώρα, η οποία βυθίζεται σε μια πρωτοφανή φτώχεια, είναι τουλάχιστον εγκληματικό να λεηλατούνται οι πολίτες της, κάνοντας χρήση της δημόσιας περιουσίας.
Αποτελεί έγκλημα σε μια κοινωνία, με - υποχρεωτικούς, λόγω ΔΝΤ - μισθούς κάτω από τα 600 ευρώ, να ζητάς 20 ευρώ για τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Είναι τουλάχιστον ανήθικο να αξιολογείς το μεροκάματο ενός Έλληνα ίσα με τα τέλη χρήσης ενός δρόμου, ο οποίος θεωρητικά του ανήκει.
Ο ληστές των δρόμων δεν είναι πρωτοφανές φαινόμενο στην Ελλάδα. Υπάρχουν από την αρχαιότητα. Ο Μπόμπολας και οι όμοιοί του δεν διαφέρουν από τον Προκρούστη, τον Σίνη ή τον Σκίρωνα. Θα επιβιώνουν εις βάρος των αφελών ταξιδιωτών μέχρι να βρεθεί ένας Θησέας και να τους σπάσει τα κεφάλια.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΟΟΥ και πρόεδρος του ΕΑΜ Β’
Κατεβάστε το κείμενο σε μορφή PDF

8 ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ:

Διόδια… Σχέδιο “Θησέας” με στόχο να καθαρίσουν οι δρόμοι από τους ληστές


  1. louky
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275167916054#c982362022978104250'> May 30, 2010 at 12:18 AM

    Κάθε φορά που είναι να γίνει μία δημοπρασία για ένα δημόσιο έργο συγκεντρώνονται,από πριν, όλοι οι εργολάβοι και πίνοντας τον καφέ τους κάνουν συμφωνία για το ποιος θα αναλάβει το έργο.
    Έτσι όλοι είναι βολεμένοι γιατί παίρνουν επιταγές από τον ανάδοχο εργολάβο, που θα αναλάβει το έργο με υψηλότερη τιμή.
    Γίνεται δηλαδή συμφωνία μεταξύ τους να μην πέσει πολύ η τιμή του έργου.
    Το άσχημο είναι ότι όλα τα μεγάλα δημόσια έργα που αναλαμβάνουν και εκτελούν οι μεγαλοεργολάβοι δεν κατασκευάζονται με σωστές υποδομές και υλικά με αποτέλεσμα να θέλουν πολύ συχνά συντήρηση.
    Το κέρδος είναι ακόμη μεγαλύτερο επιδή δεν γίνεται σωστός έλεγχος από τους αρμόδιους μηχανικούς γιατί όλοι ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΙ.
    ΥΓ. Λέτε να βρουν τρόπο να μας αναγκάσουν να πληρώνουμε όλοι τελικά τα διόδια και όχι μόνο τα άτομα που διασχίζουν δρόμους διοδίων?

     

  2. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275205727336#c6146613069748157114'> May 30, 2010 at 10:48 AM

    Είναι απλό.. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΔΙΟΔΙΑ. Googlάρετε "diodia stop".

     

  3. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275232551586#c7064483777729746284'> May 30, 2010 at 6:15 PM

    Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ
    ΜΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΙΝΟΥΝ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΟΥ ΚΟΡΟΙΔΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.
    ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

    ''Στον πίνακα που βλέπετε ανωτέρω, εμφανίζονται τα ποσά τα οποία θα δανείσουν στην Ελλάδα οι διάφορες χώρες της ευρωζώνης. Θα μπορούσε κάποιος να διερωτηθεί πως είναι δυνατόν η Πορτογαλία και η Ισπανία, χώρες οι οποίες αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα όπως εμείς, να μας δανείζουν χρήματα. Η απάντηση είναι απλή, όμως είναι ταυτόχρονα ένα μαχαίρι στην πλάτη της Ελλάδος. Ένα μαχαίρι που κάρφωσε ύπουλα και εκ προμελέτης ο σημερινός πρωθυπουργός, έχοντας ως συνεργούς την σιωπή και απόκρυψη της αλήθειας, από δημοσιογράφους και Μ.Μ.Ε. με πουλημένη συνείδηση και νοικιασμένη γραφίδα. Προσέξτε λοιπόν: η Ισπανία δανείστηκε την περασμένη Πέμπτη 2,345 δις €, με επιτόκιο 3,532% και θα μας δανείσει σε λίγες μέρες με επιτόκιο 5%. Δηλαδή η επιχείρηση « σώστε την Ελλάδα» θα αποβεί για την Ισπανία επικερδής αφού θα της προσπορίσει κέρδη με επιτόκιο 1,5%. Τούτο σημαίνει ότι από την σωτηρία της Ελλάδος η Ισπανία θα βγει κερδισμένη με 150 εκατομμύρια € σε μικρό χρονικό διάστημα. Το ίδιο ακριβώς ισχύει για την Πορτογαλία. Εκεί όμως που η «σωτηρία της Ελλάδος» προσλαμβάνει διαστάσεις σκανδάλου, αν όχι κομπίνας, είναι τα κέρδη της Γαλλίας και της Γερμανίας που δανείζονται με 1,5% και μας δανείζουν με 5%. Περιθώριο κέρδους 3,5% σε ποσό 41 δις €, δηλαδή όφελος 1,440 δις €. Γίνεται λοιπόν αμέσως αντιληπτό γιατί η κυβέρνηση, ενώ είχε την δυνατότητα να δανειστεί μέχρι και τον Ιανουάριο, με επιτόκιο γύρω στο 2% δεν το έπραξε. ΕΠΡΕΠΕ Η ΕΛΛΑΣ να καταφύγει στον περίφημο «μηχανισμό στήριξης» για τον οποίον υπερηφανεύεται ο πρωθυπουργός. Μόνο που στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για μηχανισμό στήριξης, αλλά για κερδοφόρα επιχείρηση της ευρωζώνης σε βάρος της Ελλάδος. Επίσης έτσι εξηγείται με τον πιο σαφή μάλιστα τρόπο, η συμπεριφορά του κ. Παπανδρέου να γυρίζει από χώρα σε χώρα, από τηλεόραση σε τηλεόραση και να διαλαλεί πως θα χρεωκοπήσουμε αν δεν δανειστούμε χρήματα. Λογική και απολύτως φυσιολογική συνέπεια η υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδος από τους διάφορους οίκους αξιολόγησης και η εκτίναξη των επιτοκίων δανεισμού και των spreads σε δυσθεώρητα ύψη. Δυστυχώς αυτή είναι η ΜΟΝΗ αλήθεια για την υπόθεση της δήθεν παρά λίγο πτώχευσης της χώρας μας. Οι κομπίνες της SIEMENS και του χρηματιστηρίου ωχριούν μπροστά της. Πρόκειται για την μεγαλύτερη διακρατική απάτη που γνωρίσαμε μέχρι σήμερα. Οι υπεύθυνοι είναι γνωστοί. Οι Έλληνες καλούνται να κρίνουν και θα αποφασίσουν (σύντομα μάλιστα) αν τους αξίζει τέτοια προσβολή.
    Τάσος Καρ.''

     

  4. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275234208557#c8604449693623921517'> May 30, 2010 at 6:43 PM

    ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ Bilderberg. ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Dolce Sitges ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ.
    ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ.

    GRC Alogoskoufis, George x Member of Parliament
    GRC Arapoglou, Takis Chairman and CEO, National Bank of Greece
    GRC Bakoyannis, Dora ex Minister of Foreign Affairs
    GRC David, George A. Chairman, Coca-Cola Hellenic Bottling Co. (H.B.C.) S.A.
    GRC Diamantopoulou, Anna Member of Parliament
    GRC Kyriacopoulos, Ulysses Chairman and Board member of subsidiary companies of the S&B Group
    GRC Papahelas, Alexis Journalist, Kathimerini
    GRC Papalexopoulos, Dimitris Managing Director, Titan Cement Co. S.A.
    GRC Papathanasiou, Yannis Minister of Economy and Finance
    GRC Stournaras, Yannis Research Director, Foundation for Economic and Industrial Research (IOBE)
    GRC Tsoukalis, Loukas President of the Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELlAMEP)

     

  5. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275768423475#c1059981821654326386'> June 5, 2010 at 11:07 PM

    ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ-ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ"!

    Στην εβδομαδιαία έκδοση της Ελευθεροτυπίας "Εβδομάδα", υπάρχει ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για το ασύλληπτο φαγοπότι που γίνεται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Επιγραμματικά θα αναφέρω τα κυριότερα στοιχεία για να καταλάβουμε όλοι ότι τελικά, είναι άσκοπο να τσακωνόμαστε μεταξύ μας, για το ποιος θα φάει περισσότερα, ενώ εμείς να είμαστε σταθερά στα 700 ευρώ.

    Ο μισθός λοιπόν κάθε βουλευτή μετά τις..συγκλονιστικές περικοπές της τάξης των 500 ευρώ, κυμαίνεται στα 5.500-6.500 ευρώ περίπου. Βέβαια, αυτός είναι ο κυρίως μισθός, μιας και για κάθε μια συμμετοχή σε επιτροπή της Βουλής, παίρνουν άλλα 250 ευρώ! Δηλαδή, για να κάνουν το αυτονόητο, κάτι για το οποίο υποχρεούνται από τον ρόλο τους, πληρώνονται επιπλέον. Κι αυτό, το λένε Δημοκρατία;

    Και συνεχίζω: από τους κυβερνητικούς βουλευτές, μόνο ο Ηλίας Μόσιαλος απαρνήθηκε τα περισσότερα από τα βουλευτικά προνόμια (αυτοκίνητο, συνεργάτες, αστυνομικούς, επιδόματα εξοπλισμού γραφείου κ.α) ενώ μόλις 5 βουλευτές επέλεξαν το οικονομικό υβριδικό TOYOTA αξίας 25.000 ευρώ, αντί της πολυτελούς LEXUS των 75.000 ευρώ και των 3500cc.

    Και συνεχίζω:
    -Κάθε βουλευτής λαμβάνει για έξοδα οργάνωσης του γραφείου του 1.200-1500 ευρώ τον μήνα (!), ενώ οι νεοεκλεγέντες άλλα 5.000 (Σ.Σ. προφανώς για να μπουν στο "κλίμα").
    -Για έξοδα κίνησης, κάθε βουλευτής παίρνει 450 ευρώ και οι της επαρχίας 1.000. Το μήνα, εννοείται...Ενώ υπάρχει ατέλεια στα ΜΜΜ και 104 αεροπορικά εισιτήρια ετησίως για τους βουλευτές της περιφερείας.
    -Κάθε βουλευτής δικαιούται αυτοκίνητο μέσω leasing, το οποίο κοστίζει 1.300 ευρώ το μήνα. Από 2.000 cc που ήταν, επί Σιούφα τα κυβικά ανέβηκαν στα 3.500.
    -Υπάρχει και ταχυδρομική ατέλεια φυσικά. Κι εκεί η ταρίφα είναι 1.000 ευρώ το μήνα-σε έναν κόσμο του ίντερνετ, ξέρετε κανέναν να στέλνει με το ταχυδρομείο επιστολές αξίας 1.000 ευρώ το μήνα; Εννοείται ότι σε Χριστούγεννα & Πάσχα, το ποσό είναι...double dot!
    -Με την ίδια ταρίφα, 1.000 το μήνα, υπάρχει ατέλεια τηλεφωνικών συνδέσεων για σταθερά και 250 για κινητά. Ο μεγάλος Σιούφας μάλιστα, φρόντισε να πληρωθούν από τον προϋπολογισμό της Βουλής τα 35 (!) εκατομμύρια ευρώ που άφησαν ως χρέη στα κινητά οι βουλευτές επί Προεδρίας Μπενάκη.
    -Την ίδια ταρίφα-το ξέρω, κουραστήκατε-λαμβάνουν οι βουλευτές για έξοδα διαμονής στην Αθήνα. Δικαιούνται επίσης 1-2 επιστημονικούς συνεργάτες, μέχρι 3 μετακλητούς από το Δημόσιο, και 1-2 Αστυνομικούς.
    -Ενώ σε όλους εμάς θα μας βγει ο κώλος να πάρουμε σύνταξη, οι βουλευτές μπορούν να πάρουν με μόλις 4 χρόνια θητείας! Και φυσικά, αν κάποιος έχει και τη δουλειά του, θα πάρει σύνταξη και από εκεί. Κι αν υπήρξε και Δήμαρχος, και από εκεί!

     

  6. ΔΙΟΓΕΝΗΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275836918999#c1258098337561950306'> June 6, 2010 at 6:08 PM

    Οι αρπαγή του υστερήματος του ελληνικού λαού μέσω διοδίων και η παραχώρησή τους σε ιδιώτες ωχριά μπροστά στο νέο πλιάτσικο που δρομολογεί η κυβέρνηση. Η προδοσία που συντελείται με τη συνέχιση των αποκρατικοποιήσεων όλων των στρατηγικής σημασίας οργανισμών του ελληνικού δημοσίου είναι πασιφανής. Αλλά δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι, λ.χ. στην περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας, δεν ξεπουλιέται μόνο ο οργανισμός με τις εγκαταστάσεις του και το υπαλληλικό προσωπικό, αλλά και ποιος ξέρει πόση ελληνική γη! Αγρότες που πήραν δάνειο και δεν κατάφεραν να το εξοφλήσουν εγκαίρως, έχασαν τα κτήματά τους. Λέτε το νέο καθεστώς της Αγροτικής Τράπεζας να είναι πιο ελαστικό με τους οφειλέτες του; Τί θα γίνει με τα ανεξόφλητα δάνεια των ΟΤΑ, των Δημοτικών και Κοινοτικών Επιχειρήσεων προς το Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων, που κι αυτό βγαίνει στο σφυρί; Ο Θεός να βάλει το χέρι του!…

     

  7. ΔΙΟΓΕΝΗΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1275839765982#c2774393442229532494'> June 6, 2010 at 6:56 PM

    Αφού συνήλθε το μάτι μετά από αυτό που είδα στα "ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ", στέλνω μήνυμα ζητώντας την κατανόησή σας… Ευχαριστώ.

     

  8. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html?showComment=1276434640892#c3313500464571024868'> June 13, 2010 at 4:10 PM

    Το αυτοκίνητο σήμερα φορολογείται με τα εξής:
    ασφάλεια
    ΚΤΕΟ
    Τέλη κυκλοφορίας
    Διόδια
    Κάρτα καυσαερίων.
    ¨ολα αυτά γίνονται για το καλό μας
    Να το δούμε;
    Ασφάλεια -όταν την έχεις ανάγκη απουσιάζει, όταν είναι να πληρωθεί είναι πανταχού παρούσα.
    ΚΤΕΟ - σου λέει αυτό που ξέρεις ότι είσαι εντάξει και αυτό το εντάξει το πληρώνεις εξαιρούνται κάποιες μειοψηφίες που και δεν έχουν ΚΤΕΟ και σε τρακάρουν και δεν τους βρίσκει κανείς ποτέ λες και σε χτύπησε εξωγήινος. Αφού το σήμα είναι τσιπσαρισμένο.
    Τέλη κυκλοφορίας: Αφορούν ακριβώς αυτό δηλαδή την χρήση του δρόμου.Εισητήριο διαρκείας το λοιπόν και πληρωμένο προκαταβολικά για όλο το χρόνο,προεισπραχθέν έστω κι αν τα κακαρώσω αυτός τόχει πάρει τσιπσαρισμένο επίσης
    Τα τέλη κυκλοφορίας είναι για τις εντός πόλης μετακινήσεις άρα για παρκάρισμα συντήρηση δρόμων σήμανση φωτεινή σήμανση κλπ κλπ Που είναι αυτά; Στα απωλεσθέντα.Μα είναι στα συμφωνημένα τι λέτε τώρα;Αν δεν σου αρέσει υπάρεχει και η δικαιοσύνη.Έλα;
    Διόδια:Αφορούν την εκτός πόλης μετακίνηση εμού και του αυτοκινήτου και τα πληρώνω εξτρά γιατί οι δρόμοι έχουν ακριβή συντήρηση και για τις υπηρεσίες που θα μου προσφερθούν αν τις χρειαστώ.π.χ.Συνεργείο,γιατρό στάση για σωματική ανάγκη.Αυτά προβλέπονται. Θα Θα Θα γίνουν.
    Ειναι στα υπ΄όψιν αλλά κρίσις ή κράισις επι το νεοελληνικώτερο.Και εγώ γιαυτό δεν πληρώνω λόγω κραισις .
    Μα είσαι παράνομος γιατί εσύ τι είσαι;
    Εισαι παράνομος και εγώ είμαι όργανο της τάξης;Δηλαδή;
    Καλά κουβέντα να γίνεται;
    Όχι να μην γίνεται ,δεν πληρώνω γειά.

     

ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Παρακαλούμε τους αναγνώστες που θέλουν να σχολιάσουν να μένουν ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ

Τα σχόλια ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Πριν σχολιάσετε, διαβάστε πρώτα αυτό: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Κορυφή σελίδας
Κορυφή σελίδας