Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες μιας θεατρικής "παράστασης" από τα άπληστα κτήνη που κυβερνάνε τον Πλανήτη και από τους ελεεινούς λακέδες τους, οι οποίοι εμφανίζονται σαν δήθεν αρχηγοί ανεξάρτητων κρατών. Μια τέτοια παράσταση είναι αυτή που βλέπουν οι Έλληνες και η οποία έχει τον τίτλο …"Η Ελλάδα στο ΔΝΤ". Είναι προφανές ότι πρόκειται περί παράστασης. Είναι προφανές ότι αποτελούσε μυστική δέσμευση του Παπανδρέου να μας οδηγήσει στο "κολαστήριο" του ΔΝΤ.


Να μας οδηγήσει στους γνωστούς "δήμιους" του Πλανήτη. Σ' αυτούς, που οδήγησαν σχεδόν το σύνολο των δήθεν "υπό ανάπτυξη" χωρών στα χέρια των τραπεζικών "βρικολάκων".
Τώρα φαίνεται με ακρίβεια τι ακριβώς είχε υποσχεθεί ο Γιώργος στα "αφεντικά" του, προκειμένου να τον "διορίσουν" πρωθυπουργό της χώρας. Τώρα φαίνεται τι ακριβώς έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας ως αποστολή υπέρ των εργοδοτών του. Ο Γιώργος, ο οποίος, επειδή ακριβώς είχε συνεννοηθεί με αυτά τα "αφεντικά", δεν δίστασε να διεκδικήσει την πρωθυπουργία, λέγοντας ασύστολα ψέματα στον ελληνικό λαό. Μόνον με τις "πλάτες" τόσο ισχυρών αφεντικών θα μπορούσε κάποιος να προσβάλει τη λογική και την αλήθεια με τόσο ωμό τρόπο. Μόνον με αυτές τις "πλάτες" θα μπορούσε να δηλώνει λίγες μέρες πριν τις εκλογές ότι τα λεφτά υπάρχουν και να "ψάχνει" πού πήγαν τα λεφτά μερικές ημέρες μετά από αυτές. Μόνον με τις πλάτες ξένων προστατών θα μπορούσε ένας τέτοιος δειλός τενεκές να μπει σε έναν "χώρο" προδοσίας, όπου στο βάθος δεν υπάρχει κήπος, αλλά "κρεμάλα".
Η προδοτική κυβέρνηση του Γιωργάκη δεν είναι κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Είναι κυβέρνηση εξαιτίας του ΠΑΣΟΚ. Η κυβέρνηση του αδερφού Νίκου, του Ραγκούση, της Διαμαντοπούλου, του Γερουλάνου ή του Παπακωνσταντίνου και της Δραγώνα είναι κυβέρνηση των Λεσχών τύπου Μπίλντεμπεργκ. Είναι κυβέρνηση των υπαλλήλων του Σόρος. Είναι κυβέρνηση των εμπόρων όπλων, που "χαϊδεύουν" Νικολάκηδες. Είναι κυβέρνηση των ΜΚΟ των διεθνών κερδοσκόπων, οι οποίοι έπρεπε να βρουν λύσεις, προκειμένου να διασφαλίσουν τις "επενδύσεις" τους στην Ελλάδα.
Αντιλαμβανόμαστε ότι η κυβέρνηση αυτή αποτελεί προϊόν μεθοδεύσεων. Είναι φανερό ότι δεν οφείλεται σε επιλογές ούτε των ΠΑΣΟΚΩΝ ειδικά ούτε των Ελλήνων πολιτών γενικότερα. Είναι ξένο "σώμα"… όχι μόνον για την ελληνική κοινωνία, αλλά και για την ίδια την κομματική βάση του ΠΑΣΟΚ. Όσο ΠΑΣΟΚΟΣ είναι ο γιος του αυλάρχη του βασιλιά, που παριστάνει τον σοσιαλιστή υπουργό Πολιτισμού, άλλο τόσο ΠΑΣΟΚ είναι και η ίδια η κυβέρνηση του Giorgo.
Η κυβέρνηση του Γιωργάκη, τον οποίο τον τοποθέτησαν στην ηγεσία του κόμματος του ΠΑΣΟΚ Πακιστανοί, Αφγανοί, Νιγηριανοί και άλλοι "οπαδοί" κάποιων ύποπτων ΜΚΟ. Αυτόν τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ δεν τον εξέλεξαν ως Πρωθυπουργό οι Έλληνες πολίτες με τη συμμετοχή τους. Ο Γιωργάκης εκλέχθηκε πρωθυπουργός από την αποχή των Ελλήνων πολιτών. Δεν κατόρθωσε να πάρει ούτε μία ψήφο παραπάνω από την εποχή που έχασε τις εκλογές και κινδύνευε να φύγει από το ΠΑΣΟΚ με τις κλωτσιές ως πνευματικά ανεπαρκής. Μυστηριώδεις μεθοδεύσεις και ατυχείς συγκυρίες έφεραν τον γνωστό καρπαζοεισπράχτορα του Κολεγίου στην πρωθυπουργική θέση. Αυτήν τη στιγμή η Ελλάδα κυβερνιέται στην κυριολεξία από έναν Forest Camp.
Η κυβέρνησή του λειτουργεί πυρετωδώς μόνον για να φέρει εις πέρας τις δεσμεύσεις του Γιωργάκη απέναντι στους "ευεργέτες" του. Λειτουργεί με τα "σκονάκια" όλων των γνωστών πρεσβειών. Λειτουργεί με στόχο να διαλύσει το κράτος, να εξουδετερώσει κάθε πιθανότητα αντίδρασης του ελληνικού λαού και να το παραδώσει στα αφεντικά του Γιώργου και του Νίκου. Στα αφεντικά της μητέρας τους. Αυτό το "τρίπτυχο" της καταστροφής εκφράζεται από τρεις έννοιες. Α) Σχέδιο Καλλικράτης, Β) Νόμος περί Ιθαγένειας, Γ) Καταγραφή και αποτίμηση της δημόσιας περιουσίας.
Με το Σχέδιο Καλλικράτης έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν φυγόκεντρες τάσεις εντός του ομοιογενούς ελληνικού εθνικού κράτους, προκειμένου να το διαλύσουν ή να το απειλούν ανά πάσα στιγμή με διάλυση. Με τον καταστροφικό νόμο περί Ιθαγένειας έχουν ως στόχο να αλλοιώσουν την πληθυσμιακή σύνθεση του ελληνικού κράτους και να μετακινήσουν "σκουρόχρωμους" ψηφοφόρους κατά βούληση, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τον προδοτικό σχεδιασμό του "Καλλικράτη". Από τη στιγμή που θα μπορέσουν να δημιουργήσουν "μοχλούς" πίεσης και στη συνέχεια να τους "κινούν" κατά βούληση, θα μπουν στην τελική φάση του σχεδίου, που είναι η παράδοση της χώρας στους ξένους.
Γι' αυτόν τον λόγο η κυβέρνηση του Αμερικανού εβραϊκής καταγωγής Γιώργου —και όχι του ελληνικού και πατριωτικού ΠΑΣΟΚ— έκανε καταγραφή και αποτίμηση της δημόσιας περιουσίας. Έκανε αυτό, το οποίο δεν έκανε ποτέ και καμία άλλη κυβέρνηση …όχι γιατί δεν μπορούσε, αλλά γιατί δεν θα τολμούσε ν' αφήσει καν να "υπονοηθεί" ότι θα την διαπραγματευόταν. Αυτό, το οποίο δεν έκαναν οι πλέον αδίστακτοι προδότες και δοσίλογοι, το τόλμησε ο αφελής και δειλός Γιωργάκης. Ο γιος της Μαργαρίτας. Ο απόλυτος ορισμός του απόλυτου "τίποτε". Η άδεια βερμούδα.
Γι' αυτόν τον λόγο μιλάμε για μεθόδευση, που στόχο έχει τη λεηλασία της χώρας. Μιλάμε για "παράσταση", που δόθηκε με στόχο να τρομοκρατηθεί ο ελληνικός λαός και να θεωρήσει σαν περίπου αναπόφευκτο την καταστροφή του. Η απόδειξη ότι επρόκειτο για παράσταση τρόμου είναι εύκολο να υπάρξει, εφόσον όλοι οι παράγοντες, που πρωταγωνιστούν σ' αυτήν, ανήκουν στον ίδιο "θίασο". Ανήκουν στον σιωνιστικό θίασο. Τρισέ, Γιωργάκης, Σαρκοζί, Σόρος, Μπενράκε, Καν, Μπάφετ είναι όλοι τους Εβραίοι. Goldman Sachs, Standard & Poor’s, Moody’s και Fitch, Παγκόσμια Τράπεζα, Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα, FED, ΔΝΤ είναι οργανώσεις καθαρά εβραϊκής ιδιοκτησίας ή διαχείρισης.
Αυτοί πρωταγωνιστούν στο "παιχνίδι" κατά της Ελλάδας. Οι ίδιοι άνθρωποι είναι αυτοί, οι οποίοι ξεκίνησαν την κερδοσκοπία κατά της Ελλάδας και είναι οι ίδιοι που δήθεν ανέλαβαν να την προστατεύσουν. Αυτοί μετέτρεψαν την Ελλάδα στο πιο διάσημο μαύρο "πρόβατο" του Πλανήτη και οι ίδιοι ανέλαβαν να το "προστατεύσουν". Ο Τρισέ ξεκίνησε τον χορό της κερδοσκοπίας και ο Τρισέ δήθεν τον σταμάτησε. Εβραίοι εμφανίζονται να θέλουν να οδηγήσουν την Ελλάδα στο ΔΝΤ και Εβραίοι εμφανίζονται να ΜΗΝ θέλουν να οδηγηθεί η ευρωπαϊκή Ελλάδα στο ΔΝΤ. Εβραίοι μας συκοφαντούν στο σύνολο του Πλανήτη και Εβραίοι αναλαμβάνουν να μας "περιθάλψουν" …πάντα βέβαια με το αζημίωτο. Εβραίοι είναι …να μην ξεχνιόμαστε.
Όλα αυτά είναι μια "παράσταση". Μια θλιβερή "παράσταση", προκειμένου οι Εβραίοι να μας οδηγήσουν εκεί όπου θέλουν, αλλά μην το "χρεωθούν" οι ίδιοι. Να κάνουν την εγκληματική δουλειά τους, αλλά να εμφανίζονται ταυτόχρονα και σαν υπερασπιστές μας. Είναι δηλαδή φανερό ότι πρόκειται για μια οργανωμένη εκστρατεία τρομοκράτησης του ελληνικού λαού, προκειμένου να μην αντισταθεί στην επερχόμενη λεηλασία της πατρίδας του. Προκειμένου να μην αντισταθεί στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν την Ελλάδα σε Αϊτή της Μεσογείου. Μια εκστρατεία, η οποία μεθοδεύεται αποκλειστικά από τους Εβραίους. Από τον Τρισέ μέχρι τον Μέρντοχ, εφόσον τα δικά του διεθνή ΜΜΕ είναι αυτά που "ουρλιάζουν" για την ελληνική απειλή απέναντι όχι μόνον στο Ευρώ και την Ε.Ε., αλλά και την Παγκόσμια Οικονομία.
Μιλάμε για παράλογα πράγματα. Δεν είναι δυνατόν το παγκόσμιο σύστημα να "ασχολείται" στο σύνολό του με τα ψίχουλα των δανείων της μικρής Ελλάδας και να μην ασχολείται με τα δάνεια των τρισεκατομμυρίων ευρώ, που θα πρέπει να εξασφαλίσουν η Ε.Ε. ή οι ΗΠΑ, προκειμένου να μην καταρρεύσουν. Για τα πενήντα δισεκατομμύρια της Ελλάδας ξεσηκώνουν ολόκληρο τον κόσμο εναντίον των "σπάταλων" Ελλήνων και κανένας δεν λέει για το 1,5 τρις, που θα πρέπει να δανειστούν οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις.
Η απόλυτη υποκρισία σε αριθμούς. Τους ανησυχεί το 3% της δανειακής "τρύπας" της ευρωπαϊκής οικονομίας και όχι το 97%. Ολόκληρη η παραγωγική μηχανή της Δύσης έχει καταρρεύσει και αυτοί ασχολούνται με τον δέκατο τρίτο μισθό του φουκαρά Έλληνα συνταξιούχου των 600 ευρώ. Μιλάμε για εβραϊκή "υπερπαραγωγή", την οποία θα ζήλευε και ο Εβραίος Σπίλμπεργκ. Μια υπερπαραγωγή virtual κατάστασης εκτάκτου ανάγκης, που έχει ως στόχο να πείσει τους Έλληνες ότι πρέπει να ζητήσουν τη "βοήθεια" του ΔΝΤ και να υποταχθούν στις εντολές του.
Για να καταλάβει ο αναγνώστης τον λόγο ακριβώς, που θεωρούμε ολέθρια τη συμμετοχή του ΔΝΤ στον μηχανισμό στήριξης, θα πρέπει να γνωρίζει την απάντηση σε ένα πολύ απλό ερώτημα. Γιατί τούς είναι απαραίτητη η συμμετοχή του; Γιατί απλούστατα χωρίς αυτό δεν μπορεί να δρομολογηθεί λεηλασία της Ελλάδας. Ένας αμιγώς ευρωπαϊκός μηχανισμός στήριξης δεν μπορεί να μετουσιωθεί σταδιακά σε έναν "βρικόλακα" εναντίον κάποιου ευρωπαϊκού κράτους, εφόσον δεν είναι δυνατόν να υποστηριχθεί από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους εταίρους μια τέτοια επιλογή. Ευρωπαίους εταίρους, οι οποίοι, είτε για λόγους αλληλεγγύης είτε για λόγους που άπτονται των δικών τους φόβων —οι πάντες είναι υπερχρεωμένοι και άρα κοντά στη θέση της Ελλάδας—, δεν θα συναινέσουν στη λεηλασία ενός ευρωπαϊκού κράτους από "ύποπτες" τραπεζικές "μηχανές" λεηλασίας, όπως είναι για παράδειγμα η Goldman Sachs.
Το ΔΝΤ είναι απαραίτητο γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο. Είναι ένας μηχανισμός έμπειρος στη λεηλασία κρατών και επειδή ακριβώς είναι διεθνής οργανισμός, εξουδετερώνει κάθε δυνατότητα αντίστασης των λαών, γιατί υποτίθεται τους φέρνει σε αντιπαράθεση με ολόκληρη την Κοινωνία των Εθνών. Εξουδετερώνει ταυτόχρονα και κάθε προσπάθεια συμμαχιών μεταξύ λαών, όπως αυτήν την οποία θα εξασφάλιζε ένα ευρωπαϊκό κράτος, αν βοηθιόταν αποκλειστικά από αδελφά ευρωπαϊκά κράτη. Όπως λοιπόν ένας αδίστακτος λύκος έχει ανάγκη ν' απομονώσει το μελλοντικό του θύμα από το είδος του, έτσι και το ΔΝΤ έχει ανάγκη ν' απομονώσει ένα ευρωπαϊκό κράτος από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη. Το απομονώνει και μετά από την πρόκληση μεγάλης αιμορραγίας το θανατώνει.
Γι' αυτόν τον λόγο κάποιοι επέλεξαν να βάλουν σε έναν υποτιθέμενο ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης το ύποπτο και παγκοσμίως κακόφημο ΔΝΤ. Στην πραγματικότητα το ΔΝΤ είναι ο μηχανισμός μέσω του οποίου το σιωνιστικό τραπεζικό σύστημα μετατρέπει τα πέτσινα χρήματά του σε πραγματικό κεφάλαιο. Είναι ένας μηχανισμός, ο οποίος από την εποχή που δημιουργήθηκε —εδράζεται στην Ουάσιγκτον— έχει ως στόχο να λεηλατεί τα κράτη και να τα υποδουλώνει στις ΗΠΑ. Ένας μηχανισμός, που μεταφέρει πέτσινα δολάρια τύπου Μάρσαλ και υποδουλώνει ολόκληρα κράτη. Αυτός ο μηχανισμός σταδιακά έχει περάσει καθαρά σε εβραϊκά χέρια. Αυτό, το οποίο κατάφερναν κάποτε οι Αμερικανοί για λογαριασμό τους, το καταφέρνουν οι Εβραίοι πλέον για δικό τους λογαριασμό. Αν στο άμεσο μέλλον δούμε, δηλαδή, και τις ΗΠΑ θύμα του ΔΝΤ, δεν θα μας φανεί πλέον παράξενο.
Οι Εβραίοι, που ελέγχουν πλέον τα πάντα, είναι αυτοί οι οποίοι μέσω του Εβραίου Γιωργάκη "σπρώχνουν" την Ελλάδα στο εβραϊκό ΔΝΤ. Λογικό είναι αυτό, εφόσον έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν ανάμεσα στα δικά τους "εργαλεία" τι ακριβώς τους βολεύει. Στην περίπτωση της Ελλάδας η λεηλασία της μπορεί να γίνεται στο "όνομα" της Ευρώπης της προστασίας του κοινού της νομίσματος, αλλά η Ευρώπη δεν έχει "εργαλείο" λεηλασίας όπως το ΔΝΤ. Γι' αυτόν τον λόγο οι ίδιοι άνθρωποι με τις ίδιες τράπεζες και τα ίδια χρήματα επέλεξαν τη "συγχρηματοδότηση" Ε.Ε. και ΔΝΤ. Η Ε.Ε. δίνει το "άλλοθι" σ' αυτούς τους κερδοσκόπους να επέμβουν στο εσωτερικό της Ελλάδας και άρα στο εσωτερικό μιας ευρωπαϊκής χώρας και το ΔΝΤ τούς επιτρέπει να κάνουν τη "βρόμικη" δουλειά. Το ΔΝΤ θα είναι αυτό, το οποίο θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα, προκειμένου να εκβιαστεί και να λεηλατηθεί ένα υποτίθεται ανεξάρτητο και κυρίαρχο ευρωπαϊκό κράτος.
Αν καταλάβει κάποιος αυτόν τον σχεδιασμό, μπορεί να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν το "ευαγές" αυτό ίδρυμα, το οποίο έχει οδηγήσει τα περισσότερα κράτη του Πλανήτη στη λεηλασία και τους λαούς τους στην απόλυτη εξαθλίωση. Το "εργαλείο", το οποίο, κάθε φορά που "βοηθά", προκαλεί την καταστροφή σ' αυτόν που "βοηθιέται". Όλο το μυστικό της λειτουργίας του ΔΝΤ είναι η σχέση του με τα "πέτσινα" χρήματα, που δίνει μέσω των περίφημων δανείων του. Τι κάνει με αυτά τα χρήματα; Λεηλατεί τα κράτη και υποδουλώνει τους λαούς τους στα αφεντικά του.
Στην πραγματικότητα μεταφέρει μέσα στον χρόνο την παλιά πρακτική των αποίκων του Νέου Κόσμου εναντίον των Ινδιάνων. Την τακτική, που θέλει να μοιράζει κάποιος "καθρεφτάκια" και "χάντρες" στους Ιθαγενείς, προκειμένου να τους αποσπάσει την πατρίδα τους. Την τακτική, που θέλει να τους δίνει ψεύτικα χρήματα, για να καταναλώνουν τα δικά του προϊόντα και να δημιουργούν πραγματικά χρέη. Πώς γίνεται αυτό; Με τον εξής απλό τρόπο. Το ΔΝΤ σε συνεργασία με τη FED και τα χιλιάδες "φωτοτυπικά" της μηχανήματα, τυπώνουν πέτσινα δολάρια, για να δανειοδοτήσουν υποτίθεται τα κράτη που κινδυνεύουν με χρεοκοπία.
Γιατί το κάνουν αυτό; Γιατί προσπαθούν να αποτρέψουν μια τέτοια χρεοκοπία; Γιατί η ανεξέλεγκτη χρεοκοπία ενός κράτους μπορεί να "κλείσει" την οικονομία του και να αποδεσμεύσει το ίδιο το κράτος από το διεθνές οικονομικό "κύκλωμα". Όμως, σε μια τέτοια περίπτωση θα "κλείσει" την οικονομία του το κράτος μαζί με το κρατικό του κεφάλαιο και άρα υπέρ των συμφερόντων του λαού του. Λαός και κρατικός μηχανισμός θα προσπαθήσουν να επιβιώσουν με βάση την κοινή περιουσία, η οποία σχεδόν για όλα τα κράτη και τους λαούς είναι αρκετή, για να τους επιτρέψει την επιβίωση.
Αυτό είναι μια ανεπιθύμητη εξέλιξη για τους ιμπεριαλιστές. Φαντάζεται κάποιος να "έκλεινε" η Αργεντινή μαζί με το εθνικό της κεφάλαιο; Θα πεινούσε ποτέ ο λαός της; Όχι βέβαια. Ειδικά για την κρεατοπαραγωγό Αργεντινή ο λαός της όχι μόνον δεν θα πεινούσε, αλλά θα εξήγαγε προϊόντα στην πιο ανταγωνιστική τιμή. Ταυτόχρονα αυτός ο λαός θα προσπαθούσε ν' αναπτυχθεί με βάση το δικό του ανθρώπινο κεφάλαιο. Θα προσπαθούσε να αναπτύξει την τεχνογνωσία προϊόντων, τα οποία, λόγω του "κλεισίματος" της οικονομίας της, δεν θα μπορούσε να εξασφαλίσει με εισαγωγές.
Άρα, διπλό το κακό για τους ιμπεριαλιστές. Ο λαός της Αργεντινής θα επιβίωνε εύκολα ερήμην τους και σταδιακά το αργεντινό παραγωγικό κεφάλαιο του δευτερογενούς τομέα όχι μόνον θα μονοπωλούσε μια κλειστή για τους ιμπεριαλιστές αγορά, αλλά θα ήταν ένας δυνάμει ανταγωνιστής τους για την εποχή που θα στεκόταν στα "πόδια" του. Ο εφιάλτης δηλαδή του ΔΝΤ είναι να περιοριστούν τα κράτη στα εθνικά τους νομίσματα και στις εθνικές τους οικονομίες και άρα να μην μπορούν τα αφεντικά του να τα λεηλατούν. Να εκμεταλλεύεται ο κάθε λαός το κεφάλαιό του και άρα να μην μπορούν να απλώσουν τα χέρια τους οι κλέφτες. Να επιβιώνουν εύκολα οι λαοί και να "δείχνουν" τον "δρόμο" στους υπόλοιπους λαούς …και άρα να τους δείχνουν τους φονιάδες τους.
Για να μην γίνουν όλα αυτά τα εφιαλτικά για τους ιμπεριαλιστές, υπάρχει το ΔΝΤ. Τι κάνει αυτό; Δεν αφήνει τους "Ινδιάνους" να ζήσουν στη γη τους, αλλά τους δίνει "καθρεφτάκια", ώστε να μπορεί στη συνέχεια να τους πάρει αυτήν τη γη. Βυθίζει τους λαούς στη φτώχεια και αναγκάζει τα κράτη να ξεπουλήσουν τις κρατικές περιουσίες σε συγκεκριμένους "εκλεκτούς" των ιμπεριαλιστών. Ξεπούλημα… τρόπος του λέγειν βέβαια, γιατί ούτε καν περί ξεπουλήματος πρόκειται. Μιλάμε για καθαρή λεηλασία. Τους στέλνουν "καραβιές" με φωτοτυπίες, που παριστάνουν τα χρήματα και αυτά στην ουσία "περιγράφουν" την αξία του δικού τους κεφαλαίου που υποθηκεύεται.
Δεν τους στέλνουν δηλαδή δολάρια, που μεταφέρουν "αξία" των ΗΠΑ, προκειμένου ν' αναπτυχθούν. Τους στέλνουν "χαρτιά", που αποτυπώνουν την "αξία" της πατρίδας τους και δίνονται με αποκλειστικό σκοπό να καταναλωθούν ταχέως, ασκόπως και υποχρεωτικά σε προϊόντα των ίδιων των "αποστολέων". Τους στέλνονται αμερικανικά χρήματα, τα οποία θα μετατραπούν σε αμερικανικά κόρν φλέικς, αμερικανικά αυτοκίνητα ή αμερικανικούς εξοπλισμούς και θα γίνουν αιτία για να τους πάρουν τα πάντα. Θα τους πάρουν όλες τις υποδομές, τις οποίες έχει ανάγκη για να ζήσει ένας λαός και ως εκ τούτου θα εκβιάζεται όταν τις χάσει. Θα τους αφαιρέσουν από τις δημόσιες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ενέργειας μέχρι το νερό που πίνουν. Όταν βλέπει κάποιος έναν λαό, όχι απλά να πεινάει, αλλά και να διψάει στην κυριολεξία, μπορεί να είναι σίγουρος ότι τον έχει "βοηθήσει" το ΔΝΤ.
Για να καταλάβει ο αναγνώστης πόσο "τζάμπα" χάνονται ολόκληρες πατρίδες, ας σκεφτεί το εξής απλό παράδειγμα. Είναι σαν να έχει κάποιος, για παράδειγμα, ένα διαμέρισμα, το οποίο αξίζει εκατό χιλιάδες ευρώ και να το έχει πουλήσει κρυφά από την οικογένειά του σε έναν τοκογλύφο για πενήντα χιλιάδες. Να έχει πάρει ο ίδιος την "προμήθειά" του και να "δουλεύει" τους υπόλοιπους με τα δήθεν αναπτυξιακά "δάνεια" που εξασφαλίζει. Στην πραγματικότητα το "τρώει" ο ίδιος το διαμέρισμα στο μαγαζί του τοκογλύφου, χωρίς να φαίνεται από τους υπόλοιπους τι γίνεται.
Του στέλνει ο τοκογλύφος πενήντα χιλιάδες δικές του "δωροεπιταγές" και στην πραγματικότητα "σπάει" το διαμέρισμα σε πενήντα χιλιάδες κομμάτια, τα οποία ξοδεύει ο καραγκιόζης μαζί με τους συνενόχους του, για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες. Πενήντα χιλιάδες "δωροεπιταγές", τις οποίες οι προδότες ξοδεύουν υποχρεωτικά στο "μαγαζί" του τοκογλύφου. Μονά-ζυγά του τοκογλύφου. Εξασφαλίζει πελάτη για τα υπερτιμημένα προϊόντα του και υποτιμά την περιουσία του άλλου.
Μέσα σε λίγο χρόνο έχει χαθεί αυτή η περιουσία. Το διαμέρισμα έχει ξεπουληθεί με συνοπτικές διαδικασίες και τις αποφάσεις, που το αφορούν, τις παίρνει ο τοκογλύφος μόνος του. Ο τοκογλύφος, ο οποίος έχει πλέον τα μέσα να μην σου επιτρέψει ποτέ να σηκώσεις κεφάλι. Στην πραγματικότητα, δηλαδή, δεν ξοδεύεις τα χρήματα του τοκογλύφου, αλλά τη δική σου περιουσία. Την ξοδεύεις προκαταβολικά και "έναντι". Ο τοκογλύφος σου έστειλε μερικές χιλιάδες φωτοτυπίες και τίποτε παραπάνω. Φωτοτυπίες, για να έχεις ένα "μέτρο" της κατάστασης. Σου δίνει δέκα, έχοντας βάλει με λογιστικό τρόπο και προκαταβολικά στη δική του περιουσία τα διακόσια, που κάνει η δική σου περιουσία.
Αυτό, το οποίο είχε αξία και στην πραγματικότητα σου επέτρεπε να ξοδεύεις, δεν ήταν η "βοήθεια" του τοκογλύφου. Ήταν αυτό το οποίο είχες υπό την ιδιοκτησία σου και το οποίο ο τοκογλύφος ήθελε ν' αρπάξει "κοψοχρονιά". Αυτό κάνει το ΔΝΤ. Τυπώνουν δολάρια μαζί με τα κτήνη της FED και υποθηκεύουν ολόκληρα κράτη. Τυπώνουν "δωροεπιταγές", τις οποίες το θύμα τους μπορεί να ξοδέψει στα δικά τους "μαγαζιά", με τα δικά τους προϊόντα στο ύψος που έχουν αξιολογήσει οι ίδιοι την πατρίδα του. "Τυπογράφοι" και τραπεζικά "βαποράκια" ασκούν τη χείριστη τοκογλυφία, η οποία δεν φαίνεται στους τόκους. Η τοκογλυφία φαίνεται από τη διαφορά του εθνικού κεφαλαίου —το οποίο αναγκαστικά εκποιείται— σε σχέση με τα χρήματα που δόθηκαν, προκειμένου ν' αναγκάσουν το κράτος να ξεπουλήσει τη λαϊκή περιουσία.
Γι' αυτόν τον λόγο τα λαμόγια της FED βαστάνε χαμηλά τα επιτόκια δανεισμού, προκειμένου να μην προκαλούν. Προκειμένου να έχουν ένα "καρότο", για να παρασύρουν τους αφελείς λαούς. Όπου όμως υπάρχει "καρότο", υπάρχει και "παγίδα" και αυτήν πρέπει ν' αναζητά κανείς. Το θέμα στην περίπτωση αυτήν είναι να γνωρίζεις πού βρίσκεται η τοκογλυφία. Το ΔΝΤ δεν το ενδιαφέρουν οι τόκοι και γι' αυτό δεν ασχολείται με τους τόκους. Δεν το ενδιαφέρει το χρήμα, γιατί, ακόμα κι όταν δεν έχει από αυτό, μπορεί να τυπώσει τέτοιο. Το ΔΝΤ το ενδιαφέρει το κεφάλαιο των λαών και εκεί αναζητάς την τοκογλυφία του.
Πού καταλαβαίνεις την τοκογλυφία του; Στη διαφορά που υπάρχει μεταξύ της ποσότητας του χρήματος που σου δίνει κάποιος, προκειμένου να έχει το δικαίωμα ν' "αποφασίζει" για το πολύ πιο ακριβό κεφάλαιό σου. "Βοηθάνε", λόγου χάρη, την Αργεντινή με ένα δάνειο δέκα δισεκατομμυρίων και εξαιτίας της "βοήθειας" την εξαναγκάζουν να "ιδιωτικοποιήσει" το αμύθητης αξίας δημόσιο κεφάλαιό της και άρα να "υποθηκεύσει" την εθνική της ανεξαρτησία και το ίδιο το μέλλον του λαού της.
Βάζουν δέκα ψεύτικα δισεκατομμύρια πιστωτικά "δωροδολάρια" και κάνουν κουμάντο σε ένα πραγματικό κεφάλαιο πραγματικής αξίας εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό το κεφάλαιο το αρπάζουν "κοψοχρονιά" οι "εκλεκτοί", οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το ΔΝΤ. Εκλεκτοί, οι οποίοι δεν είναι άλλοι από τις γνωστές εβραϊκές "επενδυτικές" τράπεζες των μάγων "δημιουργών" των ψεύτικων δολαρίων. Γι' αυτόν τον λόγο ο αναγνώστης θα πρέπει να θυμηθεί ότι ελάχιστες ημέρες μετά την εκλογή του ο Γιωργάκης συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Goldman Sachs, προκειμένου να συζητήσουν για την τύχη του ελληνικού δημοσίου κεφαλαίου. Πρώτα αυτοί συμφώνησαν μεταξύ τους και κατόπιν ξεκίνησε ο δήθεν "μαραθώνιος" του Γιωργάκη, ο οποίος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να μπούμε στο ΔΝΤ …αλλά θα μας βάλει.
Σ' ό,τι αφορά αυτό καθ’ αυτό το χρήμα, που στέλνουν σαν "βοήθεια" στα κράτη, μαζί με το χρήμα που προκύπτει από το "ξεπούλημα" των δημόσιων κεφαλαίων τους και πάλι τα πράγματα είναι εξ αρχής αποφασισμένα. Όλα αυτά τα χρήματα θα καταναλωθούν και δεν θα επενδυθούν. Θα καταναλωθούν στο σύνολό τους, για να μην τους δημιουργούν προβλήματα. Θα δοθούν σε μισθούς κρατικών υπαλλήλων, που με τα χρήματα αυτά θα γίνουν καλοί πελάτες των ιμπεριαλιστών. Οι κρατικοί αξιωματούχοι και υπάλληλοι θα έχουν τα χρήματα των "δωροεπιταγών", για να ψωνίσουν αγαθά από τα σούπερ μάρκετ των ιμπεριαλιστών ή ν' αγοράσουν τα αυτοκίνητα και τα κλιματιστικά τους.
Από εκεί και πέρα όσα χρήματα δεν μετατραπούν σε ρεψίματα και πορδές δημοσίων υπαλλήλων μέσω των μισθών, θα εξυπηρετήσουν και πάλι τα συμφέροντα των εκλεκτών του ΔΝΤ. Θα δοθούν ως φτηνά δάνεια σε εμπόρους, για να βάλουν "λουκέτο" στους τοπικούς βιομηχάνους ή βιοτέχνες, οι οποίοι ενοχλούν τις πολυεθνικές. Θα δοθούν ως φτηνά δάνεια στους αγρότες, ώστε να "υποθηκευτούν" τα χωράφια τους και να αγοραστούν μεταλλαγμένοι σπόροι της Monsanto, προκειμένου να δεσμευτούν για πάντα στα συμφέροντα των Αμερικανών και όσων βρίσκονται πίσω τους. Τέλος, ό,τι περισσέψει, θα μετατραπεί σε παραγγελίες όπλων ή αγαθών από τις "εκλεκτές" χώρες του ΔΝΤ.
Μέρος, δηλαδή, της συνολικής "αξίας" της Αργεντινής, θα γίνει ένα αμερικανικό αυτοκίνητο ενός Αργεντινού δημόσιου υπαλλήλου ή μια σακούλα από ψώνια σε κάποια αμερικανική πολυεθνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Μέρος της "αξίας" της Αργεντινής θα γίνει δόση στεγαστικού δανείου ενός Αργεντινού δημοσίου υπαλλήλου σε κάποια αμερικανική τράπεζα. Μέρος της ίδιας "αξίας" —εκτός από τη συνήθως σπάταλη δημοσιονομική πολιτική της διαφθοράς— θα γίνει δίδακτρα στα διάφορα Χάρβαρντ για τα παιδιά της άρχουσας τάξης. Μέρος της ίδιας "αξίας" θα γίνει νέα τανκ, για να αντιμετωπιστούν οι εξωγήινοι, που απειλούν την εθνική ακεραιότητα της Αργεντινής. Τέλος, μέρος της ίδιας "αξίας" θα γίνει τσουβάλια με σπόρους μεταλλαγμένων προϊόντων, για να τρώει σκουπίδια η νεόφτωχη αργεντινή "πλέμπα" και όχι βέβαια οι πιστοί Αργεντινοί προδότες, που δουλεύουν για τους Αμερικανούς.
Όλα αυτά μέσα από μια εκτεταμένη διαφθορά, την οποία χρηματοδοτούν οι ίδιοι που την "καταγγέλλουν". Με τέτοια χρήματα δημιουργούνται "Χριστοφοράκοι", που διαφθείρουν τους κρατικούς μηχανισμούς. Με τέτοια χρήματα γίνονται μεγιστάνες κάποιοι χαφιέδες σαν τον Κόκκαλη ή τον Μπόμπολα. Οι ίδιοι Αμερικανοί, για παράδειγμα, που φτιάχνουν τις "λίστες" των πιο διεφθαρμένων κρατών στον κόσμο, είναι αυτοί, οι οποίοι μέσα από τις πρεσβείες τους κατευθύνουν τη διαφθορά στις τσέπες των δικών τους ανθρώπων. Έτσι κι αλλιώς πάλι οι ίδιοι θα την εισπράξουν …όπως κι αν αυτή καταναλωθεί. Αν δεν μετατραπεί σε κάποιο νέο πολυτελές αυτοκίνητο του διεφθαρμένου αξιωματούχου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για "ανώτερους" σκοπούς …όπως είναι η μόρφωση των παιδιών του.
Έχει αναρωτηθεί κάποιος ποιοι ακριβώς είναι αυτοί, οι οποίοι αποτελούν την πλειοψηφία των φοιτητών των διάφορων πανάκριβων Χάρβαρντ; Κουτορνίθια, που είναι γόνοι διεφθαρμένων αξιωματούχων όλου του κόσμου. "Γιωργάκηδες" και "Κωστάκηδες" από όλες τις "Μπανανίες" του κόσμου. Δίπλα στο παιδί του δικού μας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη θα υπάρχει το παιδί κάποιου δολοφονικού Ίντι Αμίν ή το παιδί κάποιου διεφθαρμένου Μουσάραφ. Δίπλα στον Βαλκάνιο Κυριάκο, ο οποίος σπουδάζει στις ΗΠΑ με τα χρήματα της αποστασίας, μπορεί να υπάρχει ένας Λατινοαμερικάνος Ραούλ, ο οποίος σπουδάζει στις ΗΠΑ με χρήματα κάποιου πραξικοπήματος. Συμφοιτητές και φίλοι είναι όλοι αυτοί μεταξύ τους.
 "Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει". Τα παιδιά αυτών που ελέω ΗΠΑ και ΔΝΤ κυβερνούν τα κράτη του κόσμου. Οι ίδιοι, που παίρνουν τα "δάνεια" του εξωτερικού, είναι οι ίδιοι που καθορίζουν τη δημοσιονομική πολιτική της χώρας τους. Οι ίδιοι παίρνουν τις "βοήθειες" του εξωτερικού και οι ίδιοι υπολογίζουν μόνοι τους τούς μισθούς τους και άρα το πώς θα καταναλωθούν αυτές οι "βοήθειες". Ανάμεσα λοιπόν στις επιλογές των διεφθαρμένων είναι και οι σπουδές των παιδιών τους. Εκτός από τα χρήματα, τα οποία θα γίνουν γιώτ ή καταθέσεις στην Ελβετία, θα πληρωθούν και δίδακτρα Κολεγίων. Με χρήματα τύπου Μάρσαλ και ΔΝΤ σπουδάζουν τα παιδιά των κτηνών στις ΗΠΑ.
Όλη αυτή η πρακτική στηρίζεται στην εκ των έσω προδοσία των κρατών και των λαών τους. "Γιωργάκηδες" και "Κωστάκηδες" προδίδουν τους λαούς τους, προκειμένου να τους υποδουλώσουν στους ιμπεριαλιστές. Ποια είναι τα τριάντα "αργύρια" της προδοσίας; Για άλλους είναι χρήματα από μίζες και προμήθειες και για άλλους κρατικά πόστα και αξιώματα. Πώς αλλιώς θα μπορούσε ένα "καθυστερημένο" —όπως ο Γιωργάκης— ή ένα "λαίμαργο" —όπως ο Κωστάκης— να κυβερνήσουν έναν λαό όπως οι Έλληνες;
Σε κανονικές συνθήκες τέτοιοι άχρηστοι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν όχι απλά να διακριθούν μέσα σε μια κοινωνία, αλλά ούτε καν να επιβιώσουν. Ο ένας είναι για να σκουπίζει συνεδριακούς χώρους και ο άλλος για να συμπληρώνει τη γέμιση σε τυρόπιτες. Ο ένας είναι για να κάνει ποδήλατο στο όριο της ισορροπίας και ο άλλος για να ρεύεται απλωμένος σε τέσσερις καρέκλες. Και όμως αυτοί οι άνθρωποι κυβέρνησαν την Ελλάδα.
Αυτή η αναξιοκρατία δεν αφορά μόνον την Ελλάδα. Είναι ένα φαινόμενο, το οποίο αφορά τα κράτη όλου του κόσμου και δεν είναι καθόλου τυχαίο. Έχει δρομολογηθεί από τα αφεντικά αυτού του Κόσμου, οι οποίοι έχουν κέρδος να κυβερνάνε τα κράτη οι ανάξιοι και οι ανίκανοι. Η μεταπολεμική παγκόσμια "επιτυχία" των ΗΠΑ ήταν αυτή, που δημιούργησε παγκοσμίως πανομοιότυπες καταστάσεις. Μετά το τέλος του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση, η οποία της επιτρέπει να αναπαράγεται διαρκώς, χωρίς ν' αλλάζει το παραμικρό.
Ο Μητσοτάκης "αποστατεί" υπέρ των Αμερικανών και με τα χρήματα της Αποστασίας μετατρέπει τον Κυριάκο σε "αμερικανοτραφή" κολεγιόπαιδα, ο οποίος και πάλι θα λειτουργήσει υπέρ των Αμερικανών. Θα "προωθηθεί" σε θέσεις εξουσίας από την αμερικανική πρεσβεία, εξαιτίας του "σπουδαίου" αμερικανικού πτυχίου του και στη συνέχεια θα χρωστάει τη σημαντική θέση και τον υψηλό μισθό της θέσης του στους Αμερικανούς "ευεργέτες" και βέβαια εκβιαστές του.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι το ΔΝΤ είναι ο "νομιμοφανής" τρόπος, για να μεταφέρονται τα χρήματα της "προδοσίας" των λαών από τους ιμπεριαλιστές σ' αυτούς που τους εξυπηρετούν. Τα χρήματα, δηλαδή, που θα πάρουν οι κατά τόπους διεφθαρμένοι αξιωματούχοι τους, μαζί τα χρήματα, που έχουν ανάγκη να πάρουν οι "συνένοχοί" τους δημόσιοι υπάλληλοι. "Συνένοχοι" της συμφοράς, οι οποίοι έχουν "δεθεί" τεχνητά πάνω στις ανάγκες που τους έχουν δημιουργήσει οι ιμπεριαλιστές και οι προδότες.
Πάντα, δηλαδή, η εξουσία φροντίζει να "δέσει" τους υπαλλήλους πάνω σε ειδικές ανάγκες, ώστε να έχει πάντα τη δυνατότητα να τους εκβιάζει και να τους απειλεί, προκειμένου να εξασφαλίζει τις "πλάτες" τους. Δανείζεται η Αργεντινή, για να "πληρώσει" τους υπαλλήλους της, οι οποίοι "χρωστάνε" στις τράπεζες τα σπίτια τους, τα αυτοκίνητά τους και φυσικό είναι να συνδέουν την επιβίωσή τους με αυτήν τη "διεθνή" βοήθεια.
Φυσικό είναι μπροστά στην αγωνία της προσωπικής τους επιβίωσης να κάνουν τα "στραβά" μάτια όταν γίνονται τα εθνικά εγκλήματα. Αυτοί όλοι, είτε συνειδητά είτε όχι, θα συναινέσουν και θα υποβοηθήσουν την εθνική προδοσία. Γιατί; Γιατί με τα αργύριά της φιλοδοξούν να επιβιώσουν. "Να "αξιοποιηθεί" η περιουσία της Αργεντινής" …θα βγει και θα πει στον λαό κάποιος "επιστήμονας", αλλά κατά σύμπτωση αυτός ο "επιστήμονας" θα πάρει μισθό από τα χρήματα που τους δάνεισαν αυτοί, οι οποίοι θα "αξιοποιήσουν" την περιουσία.
Είναι θέμα χρόνο ο λαός να μπερδευτεί μπροστά σε τόσες επιστημονικές "απόψεις". Είναι φυσικό να μην μπορεί ν' αντέξει μια τέτοια "ομοβροντία" επιστημοσύνης. Δεν μπορεί να γνωρίζει ποιος είναι πληρωμένος προδότης και ποιος είναι πραγματικός τενεκές, που, προκειμένου να προβληθεί στην τηλεόραση, θα πει ό,τι του υποδείξουν …Καθηγητής πανεπιστημίου είναι …Έγκριτος δημοσιογράφος είναι …Γνωστός πολιτικός είναι …Το "καλό" μας θέλουν όλοι αυτοί, αλλά κατά μια διαβολική "σύμπτωση" όλοι αυτοί οι συγκεκριμένοι πληρώνονται αδρά από αυτά τα "δανεικά".
Με αυτά τα "δανεικά" κάποιοι πολιτικοί κάνουν μεγάλες και ανεξήγητες καριέρες και κάποιοι επιχειρηματίες γίνονται μεγιστάνες σε φτωχά κράτη. Μόνον έτσι εξηγείται πώς ένα θλιβερό ανθρωποειδές, όπως ο Σημίτης, βρήκε για τόσα πολλά χρόνια τόσους πολλούς θαυμαστές. Μόνον να τους αγοράσει μπορούσε και αυτό έκανε. Τους αγόρασε με τα δάνεια που έπαιρνε στο όνομα της Ελλάδας από το κύκλωμα των διεθνών κερδοσκόπων. Έπαιρνε δάνεια και έδινε προμήθειες στους υπαλλήλους των κερδοσκόπων. Έπαιρνε δάνεια και έκανε μεγάλα "έργα", για να δουλεύουν οι εταιρείες των διαπλεκομένων. Έπαιρνε δάνεια, για να κάνει αναίτιες αυξήσεις στους δημόσιους υπαλλήλους, εξασφαλίζοντας όχι μόνον την ψήφο τους, αλλά και τη σιωπή τους.
Ο Σημίτης έκανε στην Ελλάδα τα ίδια που έκανε ο Αριστίντ στην Αϊτή. Τη βύθισε στην αθλιότητα και την πείνα. Δανείστηκε και την κατέστρεψε. Εξανέμισε τον πλούτο της και την έβαλε σε πορεία προς την "πόρτα" του ΔΝΤ. Πήρε ανεξέλεγκτα "δάνεια" από κερδοσκόπους, για να δημιουργήσει συνενόχους ανάμεσα στους επιχειρηματίες και τους δημοσίους υπαλλήλους. Με τον τρόπο αυτόν παρέδωσε τη χώρα στο διεθνές κεφάλαιο. Παραχώρησε γη και ύδωρ, προκειμένου να εξασφαλίζει αυτά τα δάνεια και άρα να παραμείνει στην εξουσία. Παραχώρησε αεροδρόμια, λιμάνια, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια και αγορά στους ιμπεριαλιστές. Παραχώρησε ό,τι μπορούσε στα αφεντικά του ΔΝΤ. Τώρα αυτά τα αφεντικά επιστρέφουν και πάλι, για να πάρουν ό,τι απέμεινε. Αυτά τα αφεντικά μάς ανοίγουν διάπλατα τις "πόρτες" του κολαστηρίου του ΔΝΤ και ετοιμάζονται για το τελευταίο μεγάλο φαγοπότι. Τώρα είναι η ώρα του Giorgo. Τώρα ετοιμάζεται ο Γιωργάκης να πάρει την υπόλοιπη "δόξα" του Αριστίντ. Ό,τι άφησε πίσω του ο κοντός, θα το πάρει ο χαζός.
Εμείς ένα πράγμα θα πούμε. Θα τους προειδοποιήσουμε για τα δευτερεύοντα, εφόσον τα πρωτεύοντα έτσι κι αλλιώς δεν εξαρτώνται από αυτούς. Οι Έλληνες δεν είναι όμοιοι με τους καθ’ όλα συμπαθείς αλλά αγαθούς Αϊτινούς. Οι Έλληνες είναι πονηροί και αργά ή γρήγορα θα καταλάβουν τι συμβαίνει στην πατρίδα τους. Θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν την προδοσία και θ' αρχίσουν ν' αναγνωρίζουν στα πρόσωπα των πρόσφατων κυβερνητών τους τούς δικούς τους "Αριστίντ". Ο αυθεντικός Αριστίντ μπορεί να πρόλαβε να διαφύγει στη Νότιο Αφρική, αλλά οι δικοί μας δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα τα καταφέρουν.
Θα προειδοποιήσουμε τους διάφορους Γιωργάκηδες και Νικολάκηδες με τους Ραγκούσηδες, τις Διαμαντοπούλου ή τους Βαλιανάτους ότι καλώς κάνουν αυτά που αποφάσισαν να κάνουν. Εφόσον αυτό ήθελαν να κάνουν στη ζωή τους, καλώς το δοκίμασαν. Πρέπει όμως να γνωρίζουν ότι ο δρόμος που επέλεξαν ν' ακολουθήσουν είναι επικίνδυνος. Είναι ένας δρόμος, ο οποίος έχει πάντα απότομο τέλος και όταν φτάνει κάποιος εκεί ...σχεδόν πάντα κλαίει. Εμείς αυτό είναι που δεν θέλουμε. Δεν θέλουμε κλάματα στο τέλος. Απεχθανόμαστε τα κλάματα …και ειδικά τα κλάματα των ενόχων. Είμαστε σίγουροι ότι σύντομα θα έχουμε τέτοια, γιατί το "έργο", στο οποίο αποφάσισαν να πρωταγωνιστήσουν, είναι "συγκινητικό" και έχει "ανατροπές" …όπως θα έλεγε και ο Μπακογιαννόπουλος.
Άποψή μας είναι όλοι αυτοί πόνταραν σε λάθος "άλογο" στη λάθος "κούρσα". Το παγκόσμιο σύστημα καθημερινά δείχνει ότι δεν έχει αντοχές. Δεν μπορεί να συνεχίσει τη λειτουργία του, γιατί έχει υποστεί θανάσιμες βλάβες. Δεν είναι δυνατόν τόσο οι "υπερδυνάμεις" όσο και οι "μπανανίες" αυτού του Κόσμου να είναι εξίσου υπερχρεωμένες. Δεν είναι δυνατόν ένας Πλανήτης ολόκληρος να χρωστά σε μερικές χιλιάδες Εβραίων κερδοσκόπων και να ανέχεται να υποφέρει, προκειμένου να τους εξυπηρετήσει. Κάπου υπάρχει πρόβλημα και δεν θα περάσει πολύς καιρός για να "σκάσει" η κατάσταση. Κάποιος λαός θα αρνηθεί πρώτος να τους πληρώσει και τότε θ' αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση γι' αυτούς.
Όποιος έχει επενδύσει σ' αυτήν την κατάσταση, θα χάσει. Δεν ελέγχεται πλέον η κατάσταση. Δεν ελέγχεται μια κατάσταση, όπου ο ίδιος ο Πάπας καταγγέλλεται και απαξιώνεται μέρα με την ημέρα. Σύντομα θ' αποδειχθεί ότι οι μεγαλύτεροι στάβλοι ζώων στην ιστορία της ανθρωπότητας βρίσκονται στα διάφορα Χάρβαρντ και τα Γέιλ. Οι άνθρωποι απόφοιτοί τους είναι απίθανοι. Οι super star της παγκόσμιας βλακείας. Χειρότεροι από τα υποζύγια της Βαβυλώνας, τους δούλους της Αιγύπτου ή τους σκλάβους της Ρώμης. Πήραν ένα σύστημα, το οποίο λειτουργούσε απροβλημάτιστα για χιλιάδες χρόνια και το έκαναν "νταντέλα" μέσα σε λίγες δεκαετίες. Πήραν ένα σύστημα, το οποίο είχε αντοχές λίθινου κάστρου και το μετέτρεψαν σε χάρτινο, για να κονομήσουν μερικές "προμήθειες" από το ξεπούλημα των "λίθων".
Περί αυτού πρόκειται. Χρεοκόπησαν την ισχυρότερη αυτοκρατορία της ανθρώπινης ιστορίας. Χρεοκόπησαν τον ίδιο τον χριστιανισμό. Μετέτρεψαν την κυρίαρχη θρησκεία του Πλανήτη σε "σκιά" του εαυτού της. Προκειμένου ν' αυξήσουν τα κέρδη τους, διέλυσαν τα θεμέλια της πιο ισχυρής "μηχανής" στον κόσμο. Μετέτρεψαν το πιο ισχυρό, παραγωγικό και καλά φυλασσόμενο "εργοστάσιο" στο κόσμο σε έναν πολύχρωμο και αφύλακτο "πάγκο" γύφτων. Πήραν ένα σύστημα, το οποίο το υπερασπίζονταν στρατιές επιστημόνων και εκατομμύρια οπλισμένων στρατιωτών και το έκαναν "μαγαζάκι", που το υπερασπίζονται πωλήτριες και κομμώτριες.
Σήμερα ο χριστιανισμός την "πάτησε", όπως την "πάτησαν" κάποιοι πονηροί Έλληνες με τους μετανάστες. Τους έμαθαν τη δουλειά, τους αποκάλυψαν τους προμηθευτές, τους γνώρισαν στην πελατεία τους —υποτίθεται για να τους εκμεταλλεύονται— και όταν κατάλαβαν ότι τα πρώην θύματά τους τούς έβγαλαν από την αγορά εργασίας, ήταν πλέον αργά. Αυτό έπαθε ο χριστιανισμός. Ο χριστιανισμός, που έλεγχε ολόκληρο τον κόσμο με την τεχνογνωσία του και την παραγωγή του, έβαλε στη "δουλειά" την Κίνα, για να την εκμεταλλεύεται και σήμερα έχασε την αγορά.
Η Κίνα, με τα άπειρα εργατικά χέρια, αγοράζει σήμερα τεράστιες ποσότητες τεχνογνωσίας και σε λίγο χρονικό διάστημα θα είναι η μόνη πραγματική υπερδύναμη στον κόσμο. Η μόνη υπερδύναμη, η οποία θα έχει ταυτόχρονα καί ιδιόκτητη γνώση καί υποδομή, για να παράγει απέναντι σε μια Δύση, που οι πληθυσμοί της έχουν αστικοποιηθεί σε αυτοκτονικό βαθμό και έχουν "ξεχάσει" τι σημαίνει παραγωγή. Η μόνη υπερδύναμη με ετοιμοπόλεμα εργοστάσια και εκατομμύρια εργάτες διψασμένους για εργασία. Ο χριστιανισμός χρεοκόπησε ήδη και απλά εξακολουθεί να υπάρχει ως υπερδύναμη, επειδή οι Κινέζοι ακόμα δεν γνωρίζουν πώς ν' αντιδράσουν.
Σ' αυτήν την ολοκληρωτική χρεοκοπία τον οδήγησαν οι "φωστήρες" του Χάρβαρντ και του Γέιλ. Αυτά τα ζώα μας κυβερνάνε και αυτά τα ζώα είναι ανίκανα ακόμα και τους εαυτούς τους να υπερασπιστούν. Βρέθηκαν για λίγες δεκαετίες με την απόλυτη ισχύ στα χέρια τους και σύντομα θα καταλάβουν τι σημαίνει να την χάνεις. Θα καταλάβουν αυτό, το οποίο καταλαβαίνει κάποιος δολοφόνος που βγάζει το πιστόλι του και το θύμα του καταφέρνει να του το πάρει από τα χέρια. Αλίμονο σ' αυτούς, που θα βρεθούν μέσα στις πατρίδες τους να κάνουν τα λάθος πράγματα σε βάρος των λαών τους. Εκεί θα πληρώσουν τα λάθη τους και είμαστε βέβαιοι ότι εκείνες τις ημέρες δεν θα έχει ούτε αεροπλάνα ούτε βαπόρια.
Τέλος, …και μια που η διαβόητη Goldman Sachs έκανε "μόδα" τα στοιχήματα εις βάρος κρατών και εταιρειών, την προκαλούμε κι εμείς να στοιχηματίσει μαζί μας το συμβολικό ποσό του ενός Ευρώ. Είμαστε σίγουροι ότι σε ένα-δύο χρόνια η Ελλάδα θα εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά όχι η Goldman Sachs. Αν θέλει η Goldman Sachs, ας στοιχηματίσει υπέρ του εαυτού της και εις βάρος της Ελλάδας. Ας στοιχηματίσει υπέρ της δικής της ακμής και της χρεοκοπίας της Ελλάδας. Εμείς πιστεύουμε ότι θα χάσουν το στοίχημα.
Εμείς είμαστε σίγουροι ότι: α) Οι λαοί δεν θα πληρώσουν τελικά τους κερδοσκόπους Εβραίους. β) Ληστρικές εταιρείες σαν την Goldman Sachs θα κλείσουν νύχτα. γ) Στελέχη τέτοιων εταιρειών —και μάλιστα εβραϊκής καταγωγής— δεν θα εγκαταλείψουν εν ειρήνη αυτόν τον Πλανήτη.
Είμαστε απολύτως σίγουροι ότι στο τέλος οι Εβραίοι θα πάρουν από τους λαούς αυτά, τα οποία λείπουν από τα αρχαιοελληνικά αγάλματα. GPS να μην ξεχάσουν να προμηθευτούν, γιατί η έρημος θα είναι μεγάλη και Μωυσήδες δεν προβλέπονται.



ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΟΟΥ και πρόεδρος του ΕΑΜ Β’

Κατεβάστε το κείμενο σε μορφή PDF

61 ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ:

Η προδοσία του Giorgo συνεχίζεται


  1. 29OΠΡΟΔΟΤΕΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271336921880#c5613335745868338832'> April 15, 2010 at 4:08 PM

    ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ!!! ΚΑΜΙΑ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΚΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΞΕΒΡΟΜΗΣΟΥΜΕ ΤΩΝ ΤΟΠΟ;;; ΨΥΧΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΑΤΗΣΟΥΜΕ;;; Η ΠΡΕΠΟΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΡΕΦΤΑΡΗ ΟΠΟΣ ΤΑ ΥΠΟΛΥΠΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ;;; ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΛΕΙΨΕΙΣ!!! ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ !ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΤΡΕΙΟΤΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΕΙΘΗΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΔΟΣΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΗ ΜΠΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΡΕΣΕΙΣΚΑΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΦΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΗ ΜΑΣ

    ΠΡΗΝ ΑΥΤΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!! ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΙΣΑΤΕ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΟΥ ΣΙΟΝΗΣΜΟΥ .ΔΙΜΗΟΥΡΓΙΤΕ ΣΕΙΝΕΧΟΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΝΑΜΟΝΕΤΕ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΜΑΖΑ . ΔΕΙΝΟΝΤΑΣ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΣΙΟΝΗΣΤΕΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ . ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΤΡΑΙΑΝΕ.

    ΨΑΧΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΗΝΟΣΕΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΟ ΚΑΤΙ ΚΕΝΟΥΤΓΙΟ ,ΚΑΤΙ ΑΦΥΠΝΗΣΤΗΚΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕΙΜΠΕΡΗΦΕΡΕΣΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ 300 ΕΛΕΗΝΑ ΜΗΡΗΚΑΣΤΗΚΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΜΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΟΗΣ Ν.Δ ΤΟΥ ΕΛΕΗΝΟΥ Κ.Κ.Ε Ε.Α.Μ. ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΤΟΥ ΣΥΝ.ΣΙΡΙΖΑ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟ ΣΤΟ Ε.Α.Μ.Β ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΕΙΣΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΗΣ ΑΡΕΙΣΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΙΓΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ. ΚΑΙ ΚΛΙΝΟΝΤΑΣ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΑΜ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΘΕΛΙΝΗΚΟ ΠΡΟΔΟΤΗΚΟ ΚΑΙ ΚΗΛΙΔΟΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑ ,ΑΝ ΝΟΜΙΖΣΕΣΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟ Β ΑΠΑΛΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤιΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΗΣ ΣΕ ΓΕΛΑΣΑΝΕ.

     

  2. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271348309135#c3590771087555603043'> April 15, 2010 at 7:18 PM

    Φίλε...

    το να έχεις την οποιαδήποτε άποψη για τον Τραϊανού και το ΕΑΜ Β' είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου όπως και όλων των αναγνωστών.
    Το να ισχυρίζεσαι, όμως, ότι ο Τραϊανού δεν έχει προτείνει τίποτε ριζοσπαστικό και επιπλέον ότι ομοιάζει με τα 300 γνωστά ρεμάλια, μόνο να σε εκθέσει αναπανόρθωτα μπορεί.

    Άντε και τους εκτέλεσες τους 300... μετά;

     

  3. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271357994404#c5385900622852409521'> April 15, 2010 at 9:59 PM

    Το να βγαίνουμε όλοι και να κατηγορούμε την κυβέρνηση δε νομίζω ότι βοηθάει σε τίποτε. Το καλύτερο θα ήταν να μπορούσαμε όλοι μαζί να βοηθήσουμε τον τόπο μας ενωμένοι σαν μια γροθιά. Γίνεται όμως?

     

  4. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271360692655#c1512033953558265142'> April 15, 2010 at 10:44 PM

    Μα φίλε, πώς μπορεί κάποιος να δείξει συγκατάβαση στον βιαστή του;

     

  5. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271361725234#c6806407967871570134'> April 15, 2010 at 11:02 PM

    Στην Ελλάδα όλα γίνονται.

     

  6. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271362377816#c9062064430395020427'> April 15, 2010 at 11:12 PM

    χαχαχα. Δυστυχώς φίλε μου... γελάω για να μην κλάψω. Πόσο δίκιο έχεις...

     

  7. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271362594174#c1761397822815437379'> April 15, 2010 at 11:16 PM

    .... και είμαι φίλη

     

  8. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271363147050#c1667195887546931341'> April 15, 2010 at 11:25 PM

    ουπς...

    Τότε... φίλη αναγνώστρια, καλώς ήλθες!

    Ελπίζουμε να μείνεις

     

  9. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271363637664#c8989308917501919807'> April 15, 2010 at 11:33 PM

    Το εύχομαι και εγώ.
    Καληνύχτα!!!!!!!!!

     

  10. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271363700783#c1710786353917017961'> April 15, 2010 at 11:35 PM

    Καλή σου νύχτα!

     

  11. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271371298626#c6768218573441766076'> April 16, 2010 at 1:41 AM

    Το ΔΝΤ έρχεται...!

    oυχαχαχα..

    http://www.youtube.com/watch?v=WCX8gDW4YS0&NR=1

     

  12. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271407893488#c6255248682887896435'> April 16, 2010 at 11:51 AM

    Ρε παιδιά ο Παναγιώτης Τραιανού υπάρχει; Πώς είναι το πρόσωπο του, ξέρετε "το πρόσωπο είναι σπαθί" έλεγε η μάνα μου.Το κόμμα ΕΑΜ Β δέχεται νέα μέλη; διοτι έκανα αίτηση πρίν κάνα χρόνο, ηλεκτρονικά και δεν πήρα απάντηση, έχει γίνει κάποια συνάντηση μελών-φίλων, φυσική και όχι ηλεκτρονική; Υπάρχουν πυρήνες ανθρώπων που μπορεί να αναπτυχθει κάποια συνεργασία. Νομίζω στο χώρο του Αρδην -Ρήξη - Αντιφωνητής υπάρχουν παρόμοιες φωνές. Η ισχύς εν τη ενώσει.

     

  13. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271411295210#c5172245093300958980'> April 16, 2010 at 12:48 PM

    Μια χαρα τα λεει και απο οτι διαβαζω και στο αλλο σιτε εχει πεσει μεσα σε πολλα.....τουλαχιστον υπαρχει κατι που με εκπροσωπει... τους σιχαθηκα ολους ... ο ενας πιο σαπιος απο τον αλλον.....300 προβατα που οχι μονο δεν διστασαν να πουληθουν οι ιδιοι αλλα ξεπουλανε και μας καθε μερα.....

     

  14. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271414278059#c3823164086605241541'> April 16, 2010 at 1:37 PM

    Πολλά απο αυτά που έχεις προτείνει κύριε Τ. σε παλιότερα άρθρα δεν είναι εφικτά (Γνώμη μου). Πχ είχες αναφέρει σε παλιότερα άρθρα να προχωρήσει η Ελλάδα σε χρεωκοπία και έπειτα να αναχρηματοδοτήσει τις ανάγκες της (έχουμε καλλιέργεις, άνθρώπους ικανούς κτλ). Αυτο προυποθέτει πως υπάρχει ένα σοβαρό άτομο/πολιτικός που δεν σκέφτεται ακόμα πως αύριο μπορεί να τον δολοφονήσουν για αυτές τις επιλογές τους. Πχ Ο Παπανδρέου θα μπορούσε να ξεσκεπάσει το πέπλο της παγκόσμιας προδοσίας αν ήταν πραγματικά ήρωας και ένοιωθε πως χρωστά κάτι σε αυτή την χώρα και ίσως και στο κόσμο . Έτσι και αλλιώς όλοι θα πεθάνουμε σήμερα. Καλύτερα να φύγεις με τον καλύτερο τρόπο ξεσκεπάζοντας την αλήθεια απο το ψέμα. Αλλά τώρα κατάλαβα. Όταν έλεγε πως "δεν χρωστάω σε κανέναν" εννοούσε δεν χρωστά στους Έλληνες και στην Ελλάδα. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τους άλλους πολιτικούς. Κανείς δεν θέλει να θυσιαστεί (γιατί αν πει την αλήθεια η παγκόσμια τάξη πραγμάτων θα τον/την δολοφονήσει). Επομένως επιλέγουν να εξαγοραστούν και να πεθάνουν αργότερα μέσα στην σύψη τους σε ένα κάστρο μακριά απο τους κοινούς θνητούς.

     

  15. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271453520227#c1633569858617358689'> April 17, 2010 at 12:32 AM

    Φίλε Ανώνυμε (#12)

    Ο Τραϊανού υπάρχει. Με σάρκα και οστά. Αυτό το έχουν ρωτήσει κι άλλοι άνθρωποι. Ασφαλώς και έχουν γίνει (και γίνονται) συναντήσεις φυσικές και όχι ηλεκτρονικές. Είναι αλήθεια ότι το mail που αναφέρεις, προς το παρόν είναι απενεργοποιημένο. Μπορείς, όμως, να μας επισκέπτεσαι εδώ και όλα θα γίνουν στην ώρα τους.

    Φίλε Ανώνυμε (#13)

    Μια χαρά τα λέει, και σιγά σιγά πλησιάζει η ώρα που και εμείς μια χαρά πρέπει να αντιδράσουμε. Και οι 300 που αναφέρεις είναι 300 λύκοι. Οι λύκοι οι άρπαγες. Τα πρόβατα είμαστε εμείς. Και μας κατασπαράζουν γιατί κάποιοι ποιμένες "κοιμούνται". Επ' αυτού, θα αναρτηθεί σχετικό κείμενο προσεχώς.

    Φίλε Ανώνυμε (#14)

    Και στις 2 επισημάνσεις σου έχεις απόλυτο δίκιο:

    1) Αυτός που θα αναλάβει οφείλει να μην φοβάται τίποτα, αλλά ταυτοχρόνως οφείλει να προστατεύει τον εαυτό του γιατί μόνο ζωντανός μπορεί να είναι χρήσιμος
    2) Ο ΓΑΠ χρωστάει πολλά - πάρα πολλά - και όσο πάει και αποθρασύνεται μέχρι την ύστατη μειοδοσία. Δεν θα έχει καλό τέλος. Και όλη η παρέα του επίσης...

    Να είστε όλοι καλά.

     

  16. N.Dj
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271522115899#c6873311595922182713'> April 17, 2010 at 7:35 PM

    Νομίζω πως σωστά τα λέει κάπου στην αρχή του κειμένου αυτού -ότι όλα είναι μία καλοστημένη παράσταση, όμως κακόγουστη γιατί θα μας κοστίσει ακριβά. Αλλά ο Τζόρτζ, ρε παιδιά, είχε και ένα πιστόλι, τί απέγινε αυτό; Ξέρει κανείς να μου πει τι μάρκα πιστόλι είναι αυτό του Τζορτζ? Και γιατί δεν δούλεψε; ήταν μάπα;

     

  17. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271528396493#c3297424036241924606'> April 17, 2010 at 9:19 PM

    Γεια σου N. Dj.

    Για ποιο πιστόλι μιλάμε; Μου διαφεύγει κάτι;

     

  18. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271672142225#c3361520931644372574'> April 19, 2010 at 1:15 PM

    Είμαι ο #12, επανέρχομαι, με το συμπάθειο αλλά αφού υπάρχει ο Παναγιώτης , γιατί κρύβεται, φοβάται κάτι, ετοιμάζει κάτι μαζί με άλλους που έχουν την τιμή και την τύχη να τον γνωρίζουν, ενώ εμείς δεν είμαστε ακόμη σε θέση, γιατί η μυστικότητα, τι εξυπηρετεί, η πολύ μυστικότητα αποθαρύνει και αποξενώνει, άσε που θυμίζει και στοές ,εεε;;;

     

  19. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271690224061#c9176742095815433405'> April 19, 2010 at 6:17 PM

    Γεια σου φίλε και πάλι. Ας μην σε προσφωνήσω με το "υποτιμητικό" #12, μου θυμίζει φυλακισμένους. Παρόλο που δεν σε γνωρίζω, ας σε αποκαλώ ως Φίλο Ανώνυμο.

    Που λες, λοιπόν, φίλε Ανώνυμε δεν υπάρχει καμιά μυστικότητα. Το ό,τι δεν τον γνωρίζει ο κόσμος οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην δαιμονιώδη και απέλπιδα προσπάθεια που καταβάλουν τα πάσης φύσεως ΜΜΕ να μην φέρουν τον κόσμο σε επαφή με τις λύσεις που προτείνει ο Τραϊανού. Όταν ο κάθε φελλός έχει βήμα και αραδιάζει από το πρωί μέχρι το βράδυ ένα σωρό αηδίες, ενώ δεν προβάλλεται ένας άνθρωπος ο οποίος διατείνεται ότι έχει λύσεις στα προβλήματα της Ελλάδος αλλά και στα προβλήματα παγκόσμιας κλίμακας, - όταν συμβαίνει αυτό - δεν είναι μόνο τραγικό αλλά είναι παράνομο και αντισυνταγματικό.

    Η μοναδική έντιμη αλλά - ομολογουμένως - δύσκολη λύση είναι να ενημερωθεί ο κόσμος διαβάζοντας, να κατανοήσει τι διαβάζει και στην συνέχεια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ να βγει στην επιφάνεια ο Τραϊανού.

    Όσο για στοές και κλίκες... αν ήμαστε τέτοιοι φίλε μου, θα κάναμε προπαγάνδα ακριβή και ντελικάτη και δεν θα μέναμε μέρες και νύχτες ολόκληρες ξάγρυπνοι και κατάκοποι πάνω από ένα πληκτρολόγιο.

    Προς το παρόν αυτά. Δεν ξέρω αν σε κάλυψα αλλά έγραψα εντίμως...

     

  20. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271703801888#c5745109818878973488'> April 19, 2010 at 10:03 PM

    Φίλε #12, ίσως η ερώτηση μου να είναι προσωπική αλλά θα την κάνω. Τον Τραϊανού από που τον γνώρισες?

     

  21. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271703818619#c2762778898829343487'> April 19, 2010 at 10:03 PM

    Μπορεί να μη γνωρίζω πολλά για το site σας αλλά κατάλαβα ότι υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος που δεν φανερώνεστε δημόσια. Εννοώ σαν προσωπικότητες γιατί σίγουρα είστε ξεχωριστά άτομα με διαφορετικό πνεύμα από κάποιους άλλους.
    Βλέπω όμως ότι δεν υπάρχει μεγάλη ακροαματικότητα.
    Τα περισσότερα κείμενα που γράφετε είναι αρκετά μεγάλα σε έκταση, δεν είναι κατανοητά από όλους και καταντούν κουραστικά κατά την ανάγνωση.
    Αν υπάρχουν λύσεις όπως λέτε για να σωθεί η Ελλάδα, θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο καθώς και τους φίλους που θα σας βοηθήσουν.
    Ευχαριστώ που με ακούσατε.

     

  22. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271706204491#c8637615749457883791'> April 19, 2010 at 10:43 PM

    Γεια σου φίλε Ανώνυμε!

    Το site λειτουργεί μόλις 1 εβδομάδα. Θα έρθουν και οι επισκέψεις γιατί ο κόσμος είναι θυμωμένος, είναι και περίεργος αλλά είναι και καχύποπτος. Και καλά κάνει.

    Τα κείμενα όντως κάποιες φορές είναι αρκετά μεγάλα αλλά ακριβώς γι' αυτόν το λόγο προσφέρεται η δυνατότητα να τα αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας σε μορφή PDF για μελλοντική ανάγνωση ή εκτύπωση ή να τα προσφέρετε σε ανθρώπους που εκτιμάτε ότι διαθέτουν την στοιχειώδη αντίληψη να κατανοήσουν τα συμβαίνοντα.

    Να είστε καλά και θα χαρούμε να ξαναδούμε σχόλιά σας!

     

  23. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271707889083#c1155136794405331267'> April 19, 2010 at 11:11 PM

    Η αποθήκευση των κειμένων δεν αποτελεί λύση για μένα γιατί ο ελεύθερος χρόνος που διαθέτω είναι σχετικά πολύ λίγος και ίσως και για κάποιους άλλους ακροατές.
    Θα πρέπει να διαβάζω όλη νύχτα.
    Εύχομαι να είστε και σεις καλά και πιστεύω να τα ξαναπούμε σύντομα.
    Καληνύχτα σας!

     

  24. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271709291532#c1674233496455106554'> April 19, 2010 at 11:34 PM

    Τα βιβλία, πάντα είναι μια καλή συντροφιά.

    Καλή σας νύχτα!

     

  25. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271709974272#c845311679642771038'> April 19, 2010 at 11:46 PM

    Ποιός είπε όχι στα βιβλία?
    Αρκεί να έχεις τον απαραίτητο χρόνο ή αϋπνίες πράγμα που ευτυχώς τώρα πια λόγω κούρασης δε διαθέτω.
    Και πάλι γεια σας!

     

  26. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271747871281#c904145745385423500'> April 20, 2010 at 10:17 AM

    Είμαι ο #12 παραμένω άγνωστος διότι μιλώ σε αγνώστους, παρόλα αυτά με καλές προθέσεις.
    Τα γραπτά του Τραιανού (και όχι τον ίδιο)τα πρωτοείδα πέρυσι σε μιά βραδυά serfing για τα 90 χρόνια του ΚΚΕ και διάβασα το αντίστοιχο κείμενο με την υπογραφή Τραιανού, φυσικά συμφωνώντας στα περισσότερα (και στα βασικώτερα) συνέχισα και σε άλλες αναγνώσεις.Ο τύπος λέει αλήθειες και έχει λογικό τρόπο σκέψης, τρόπος που δεν λείπει και από άλλους Έλληνες αλλά δεν μπορεί να εκφραστεί παραέξω, πρόβλημα φυσικά και του Τραιανού.
    Είμαι αναγνώστης του Αντιφωνητή ( αληθινό και ζωντανό έντυπο της Κομοτηνής), του Άρδην, βρίσκω να με εκφράζουν διάφοροι κατα καιρούς αρθρογράφοι ακόμη και σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες, όπως ο Δελαστίκ, ο Κωνσταντακόπουλος και ο Λυγερός.Ειμαι επίσης θερμός υποστηρικτής της εκστρατείας εναντίον του Τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή proxeneio-stop.org.
    Φωνές υπαρχουν παιδιά, ηγέτες δεν υπάρχουν, διότι όπως έγινε το τοπίο της εξουσίας σήμερα μόλις βγείς από το καβούκι σου και δημιουργήσεις ελάχιστο ρεύμα, αμέσως ενεργοποιούντε τα παπαγαλάκια της εξουσίας και "αποκαλύπτονται" πράγματα για το προφίλ σου, δλδ οτι είσαι gay, κρυφοκαρατζαφερικός, τα παίρνεις από εργολάβους, έχεις μετοχές σε κανάλι, κλπ , οποτε με αυτά υπόψιν καλά κάνει ο Παναγιώτης και είναι στην αφάνεια, αλλά για πόσο, το σύστημα τον περιμένει, η μόνη μας ελπίδα (και κατάρα) είναι πιά η γρήγορη πτώχευση και η κατάρρευση όλου του πολιτειακού μας οικοδομήματος, μετά αν δεν πάρουν το κουφάρι του κράτους μας οι ξένοι, υπάρχουν ελπίδες για μας να ξεκινήσουμε με όσους ακόμη είναι ζωντανοί. Πάντως καλά και τα κείμενα , ξυπνούν την συνείδηση, αλλά πάσχουμε στη δράση και σε αυτόν που θα μας εμπνεύσει για να πέσουμε στην φωτιά. Τα σέβη μου στον Παναγιώτη και σε σας.
    Καλή λευτεριά.

     

  27. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271761543118#c8639414834564766292'> April 20, 2010 at 2:05 PM

    Γειά σου κ Τ.
    Στο κάτω μέρος αυτού του άρθρου σας http://www.eamb.gr/new_text/drachmi.htm, σας βρίσκω αισιόδοξο για το άδοξο τέλος της Νέας Τάξης μαζί με τους δουλοπρεπείς ηγέτες της. Σίγουρα τα λέτε αυτά επειδή τα πιστεύετε πραγματικά ή για να μας δώσετε καποιο θάρρος/ελπίδα πως δεν πάνε όλα χαμένα;
    Τα τελευταία 10+ χρόνια ακούω το ίδιο τροπάριο : λιγο ακόμα φορολογία, λίγο ακόμη σφιξιμο στο ζωνάρι κτλ κουράστηκα. Έχω περάσει άσχημες φάσεις στην ζωή μου και η χειρότερη είναι της ανεργίας. Δεν αντέχω να ζω άλλο σε αυτό το σύστημα

     

  28. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271785713391#c5388092118441453821'> April 20, 2010 at 8:48 PM

    Γεια σου και πάλι (#12)

    Λίγη υπομονή κάνε...


    Φίλε Ανώνυμε (#27)
    Η Νέα Τάξη θα καταρρεύσει σύντομα γιατί πολύ απλά άλλαξαν εκείνον τον σχεδιασμό που τους επέτρεπε να είναι αειθαλείς. Από τον υλικό τύπο κεφαλαίου που κατακτιέται μόνο με πόλεμο, πέρασαν αφελώς στον άυλο τύπο κεφαλαίου τύπου κόκα κόλα, windows, χόλιγουντ και άλλα τέτοια τα οποία με ελάχιστο κόπο μπορούν να αντιγραφούν στερώντας ζωτικούς πόρους από το σύστημα. Το θέμα είναι μεγάλο αλλά είναι απλό. Θα αναφερθούμε πολλές φορές σε αυτό.

     

  29. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271809023104#c8035415924713724707'> April 21, 2010 at 3:17 AM

    Συγχαρητήρια για το blog σας και καλή επιτυχία .Είμαι αναγνώστης των βιβλίων του κυρίου Τραϊανού και θαυμαστής των ιδεών του και ελπίζω τα όσα γράφει να εφαρμοστούν γρήγορα(Υδροχόος θεωρία) .Μήπως θα μπορούσα να βοηθήσω σε κάτι ;

     

  30. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271850267849#c4879057150363055961'> April 21, 2010 at 2:44 PM

    Αγαπητέ κ Τ, αν υπάρχουν ξένοι που σκέφτονται καλύτερα απο τους εδώ "έλληνες", πως μπορει να αλλάξει η κατάσταση? .
    Αυτό το βίντεο ειναι εντελώς αποκαλυπτικό και πανω κάτω εξηγεί γιατί υπάρχει όλο αυτο το μισος με την Ελλαδα.

    Το βιντεο:

    http://www.youtube.com/watch?v=q2XmZ1lKMkg&feature=related

     

  31. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271874284524#c231885545370692438'> April 21, 2010 at 9:24 PM

    Δεν έχει σημασία αν είμαι φίλος ή φίλη του site σας αλλά επειδή όταν αρρωσταίνουμε καταλαβαίνουμε την αξία της υγείας προτείνω τα εξής:
    Να δημοσιεύετε μικρότερα και ευκολοκατανόητα κείμενα για το ακροατήριό σας. (Το ζήτησαν άτομα που έστειλα αναγνώσματά σας).
    Γιατί να τα καταλαβαίνουν 20 άτομα ή 200 και όχι πολύ περισσότερα?
    Και το καλύτερο για σας θα είναι να μη ξενυχτάτε με τις ώρες πάνω από ένα πληκτρολόγιο και να νοιώθετε εξαντλητική κούραση.
    Έτσι θα είναι και η υγεία σας καλύτερη.
    Να προτείνω βοήθεια από μέρος μου ίσως και να μη δεχόσαστε γιατί είμαστε άγνωστοι μεταξύ μας.
    Αυτά είχα να πω.
    Καλή σας νύχτα!

    Υ.Γ. ΤΙ ΛΕΤΕ?

     

  32. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271946742393#c19670315989277098'> April 22, 2010 at 5:32 PM

    Κ. Τραιανέ, μπορείτε να γράψετε ένα άρθρο που να εξηγείτε τι ακριβώς συμβαίνει με τα spreads και όλα αυτά? Πως έφτασαν στο 600+. Μηπως ο Παπανδρέου είναι ένας δούρειος ίππος για την Ευρωπαική Οικονομία. Το ακριβώς γίνεται? Μπορείτε να μας εξηγείσετε? Γιατι προσωπικά τα έχω τελείως χαμένα..

     

  33. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1271954896523#c6652163553765429067'> April 22, 2010 at 7:48 PM

    Φίλε (#29)

    μεγάλη βοήθεια είναι να ενημερώσεις όσους περισσότερους μπορείς. Ας μην είναι εκστρατεία, ας είναι ενημέρωση φίλων και ανθρώπων που εκτιμάς ότι μπορούν να κατανοήσουν τα στοιχειώδη. Ανθρώπων που στα αλήθεια θέλουν να αλλάξει η ζωή τους.

    Φίλε (#30)

    ευχαριστούμε για το link. Δεν το γνωρίζαμε. Πόσα μέτρα σκοινί άραγε, θα χρειαστεί να αγοράσουμε για να κρεμάσουμε όλους τους "συμπατριώτες" μας στο Σύνταγμα;

    Φίλε ή φίλη (#31)

    όταν ένα κείμενο μπορεί να είναι μικρό και ταυτοχρόνως να μην δημιουργεί νοηματικά κενά, επιλέγεται ο τρόπος δημοσίευσης που προτείνεις. Αυτό όμως δεν είναι πάντα εφικτό γιατί ο Παναγιώτης Τραϊανού επιλέγει πολύ συχνά να κάνει ιστορικές αναδρομές προκειμένου ο αναγνώστης να αποκτήσει ευρύτερη άποψη περί των πρακτέων. Σε αυτήν την περίπτωση, τα κείμενα αναγκαστικά έχουν μεγαλύτερο όγκο από τον συνηθισμένο. Σε κάθε περίπτωση, όμως, - όπως και στην πραγματική ζωή - τίποτα το άξιο δεν είναι εύκολο να κατακτηθεί. Χρειάζεται προσπάθεια και θέληση.

    Φίλε (#32)

    ως προς το θέμα που αναφέρεις, ακόμη κι αν διαβάσεις μια μελέτη ακριβώς επ' αυτού, δεν έχει τόση αξία όσο να γνωρίζεις πως οδηγηθήκαμε σε αυτό το σημείο. Ήδη έχουν δημοσιευθεί πολλά κείμενα για τον εγκληματικό τρόπο λειτουργίας της οικονομίας και θα δημοσιεύσουμε και άλλα σύντομα.

     

  34. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272029933707#c6003122782569967716'> April 23, 2010 at 4:38 PM

    άλλο ένα βιντεάκι για το ΔΝΤ. Μας το έλεγε ο ξένος και κανεις δεν τον άκουγε.

    http://www.youtube.com/watch?v=1dbIepgBAgc

     

  35. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272284308413#c5714670722866092019'> April 26, 2010 at 3:18 PM

    ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ. ΤΡΑΙΝΟΥ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΔΙΑΒΑΣΤΑ..
    ΙΣΩΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΤΟΧΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΕΝΘΕΤΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, Ή ΤΙΤΛΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΩΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
    ΩΣΤΕ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ
    ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΑ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΡΑΙΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΞΥΠΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ.
    ΩΣΤΟΣΟ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ. ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ. ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΓΕΥΜΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ. Η ΙΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ. ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΞΑΣΤΕΡΙΑ; ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ; ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ.

    Η ΔΥΝΑΜΗΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;

    ΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΧΑΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΔΙΕΛΥΑΝ.

    ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ
    ΝΑ ΜΗ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΣΤΑ ΜΜΕ.

    ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΩΔΙΚΟΣ 520 ΘΑ ΦΑΛΗΡΙΖΑΝ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.

    Η ΔΡΑΣΗ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ. ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΛΑΜΨΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΕΝΔΟΞΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΠΕΣΕ ΧΑΜΗΛΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑ/ΣΚΛΑΒΟΥ. ΕΓΙΝΕ ΥΛΙΣΤΗΣ, ΕΓΩΙΣΤΗΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ, ΑΔΙΚΟΣ, ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ, ΛΑΜΟΓΙ, ΠΡΟΣΤΥΧΟΣ ΕΜΑΘΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΘΡΕΦΕΙ ΜΠΑΚΑ ΚΑΙ ΚΩΛΟΥΣ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ), ΤΡΩΕΙ ΜΑΚ ΝΤΟΝΑΛΝΤΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΩΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ. ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΕΓΛΩΒΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑΝ ΜΕ ΑΧΥΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ. ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΖΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ. Ο ΕΒΡΑΙΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΤΟΥ ΣΕ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, Η ΠΕΡΑΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, Η ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΚΤΙΣΕΙ ΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ. Ο ΕΝΑΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΛΛΗΛΟΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ; ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ.

     

  36. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272285137225#c2875677132383587953'> April 26, 2010 at 3:32 PM

    ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ 28
    20 Απριλίου 2010 8:48 μ.μ.

    Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΣ, ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΟΣ.
    ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΓΕΝΝΗΤΣΑΡΟΥΣ.
    ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ.

     

  37. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272285230280#c1807108564373291101'> April 26, 2010 at 3:33 PM

    ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

    Alex Jones (Greek subs) Ελληνες, πείτε ΟΧΙ!!! 1/2
    http://www.youtube.com/watch?v=bUNhtPAtMBg&feature=player_embedded


    Alex Jones (Greek subs) Έλληνες πείτε ΟΧΙ!! 2/2
    http://www.youtube.com/watch?v=fzNBleP9C9U&feature=response_watch


    W. TARPLEY (Greek subs) ΕΣΚΕΜΜΕΝΟ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    http://www.youtube.com/watch?v=YaGiRKcHOK4&feature=response_watch

    George Carlin American Dream (greek subs)
    http://www.youtube.com/watch?v=yqZoCQ6R8eg&feature=player_embedded#

     

  38. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272286447145#c7222694069471567284'> April 26, 2010 at 3:54 PM

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο GEOFFREY CHAD-PAPANDREOU ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΔΝΤ.
    ΗΛΘΕ ΚΑΙ Ο ΣΩΡΟΣ. ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΟΓΚΑΝ.
    ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ.
    ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.

    ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ. ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ, ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ ΜΑΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΤΗΛΕ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ, ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ, ΛΙΜΑΝΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.

    ΙΔΡΩΣΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΑΥΤΙ;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΠΟΙΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ;;

    ΠΑΕΙ Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΛΑΣ. ΠΕΘΑΝΕ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ''ΕΛΛΗΝΑΣ''.

    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ

     

  39. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272315937366#c4016594833924426207'> April 27, 2010 at 12:05 AM

    ο ελληνας φιλε μοθ δεν ειναι καθολου πονηρος.ο ελληνας ειναι ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΣ. γ αυτο και τη παταει συνεχεια απ το καθε απατεωνακο πολιτικο.

     

  40. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272361567017#c7265336901660825596'> April 27, 2010 at 12:46 PM

    Τα μαθηματικά διδάσκονται στα σχολεία για να αναπτίξουν τον τρόπο της λογικής σκέψης,η στατιστική είναι ο ασφαλέστερος τρόπος πρόβλεψης των γεγονότων.Τώρα ας ανατρέξουμαι στην ιστορία μας για να δούμε τι μας περιμένει και μην μου πείτε άλλα χρόνια τότε γιατί θα σας πω ναι αλλα οι ίδιοι ανθρώποι οι Έλληνες.Είμαστε ο λαός της τελευτέας στιγμής.Δεν είμαστε κουτοπόνηροι αλλα πανέξυπνοι,απλά έχουμε πέσει πάλη στην παγίδα του εγωισμού μας και του ατομικού συμφέροντος και δεν είναι η πρώτη φορα που μας συμβένει αυτό.Όσο για την παρούσα κατάσταση της πολιτηκής πραγματικότητας στην χώρα εγώ πλέον αμφησβιτώ ανοιχτά την διαδικασία δημοκρατικότητας της εκλόγης όταν την εποχή του Σιμήτη το 2000 πρίν τις εκλογές υπήρξαν 400.000 Ελληνοποιήσεις δλδ μηλάμε στο σύνολο των 10.000.000 πληθυσμού που είμαστε για το 4% που είναι υπεραρκετό για να διμορφόσουν ένα εκλογικό αποτέλεσμα και όλοι αυτοι ήρθαν για ένα πεντοχίλιαρο με πούλμαν απο Αλβανία,Βουλγαρία κτλ. και την υπόσχεση της Ελληνικής υποικοότητας,αυτό είναι μόνο ένα μικρο παράδειγμα μέσα απο τα πάρα πολλα που θα μπορούσα να εκθέσω.Έτσι σιγα-σιγα και εδώ και πολλά χρόνια εξαπλώνοταν η διάβρωση της πολιτικής εξουσίας μέσο της διαφθοράς,έργο ξένων συμφερόντων.Ο πόλεμος εναντίων μας ποτέ δεν είχε σταματίσει απο τα βάθοι του χρόνου απλα έχει αλλάξει η μορφή του.

     

  41. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272386494865#c5235855246721251143'> April 27, 2010 at 7:41 PM

    (#18)

    Η περιγραφή που δίνεις δεν απέχει και πολύ από το θέαμα που αντίκρυσαν όσοι ξένοι επισκέφτηκαν την Ελλάδα πριν την επανάσταση του '21. Ένας λαός μίζερος, αγράμματος, καχεκτικός και δουλικός. Λίγο μόνο χρειάστηκε μέχρι να μάθουν τι είχαν κάνει στο παρελθόν ο Λεωνίδας, ο Θεμιστοκλής, ο Αλέξανδρος. Και όλος ο πλανήτης είδε ποιο ήταν το αποτέλεσμα. Σύντομα, ο πλανήτης θα ξαναδεί το ίδιο έργο.

    (#19)

    Τότε ήταν πιο δύσκολα τα πράγματα για 3 λόγους:

    Πρώτον: ο εχθρός ήταν υπαρκτός αλλά αόρατος
    Δεύτερον: ο κόσμος ήταν παντελώς αγράμματος και αμόρφωτος, άρα εύκολα παγιδεύσιμος
    Τρίτον: Τότε χρειαζόταν πραγματικά να γίνει πόλεμος για να αλλάξει η κατάσταση, τώρα χρειάζεται μόνο γνώση. Γνώση μόνο χρειάζεται εφόσον όλοι οι στρατοί και όλα τα όπλα της πλάκας που έχουν συντηρούνται από τα marlboro, το χόλιγουντ, τα windows και "αγαθά" που προστατεύονται από αεριτζήδες δικηγόρους, αφού όλοι αυτοί νυχθημερόν τρέμουν και παλεύουν για την διατήρηση των πνευματικών δικαιωμάτων. Δεν φαντάζεσαι πόσο εύκολα μπορεί να στερέψει αυτή η βρύση.

    (#21)

    Μην είσαι ηττοπαθής φίλε. Τα δύσκολα πράγματα, θέλουν δύσκολους ανθρώπους και οι Έλληνες δεν ήταν ποτέ εύκολοι.

    (#22)

    Την πατούσε φίλε γιατί είχε γεμάτο στομάχι. Τώρα;

    (#23)

    Φίλε καλά το είπες. Είμαστε της τελευταίας στιγμής.

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΜΩΣ

    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ

     

  42. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272400036790#c4715267447465460515'> April 27, 2010 at 11:27 PM

    End Game με Ελληνικούς Υπότιτλους του ALEX JONES. Αξίζει να το δείτε!

    http://macedonia-greece.blogspot.com/2010/03/end-game-alex-jones.html

     

  43. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272467071280#c4845321434858151853'> April 28, 2010 at 6:04 PM

    ΟΤΑΝ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΑΤΟΧΑΡΤΑ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΟΜΟΛΟΓΑ) ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ.

    ''Τον Αυγουστο του 2003,κατακαλόκαιρο
    και μέσα στην δίνη που δημιούργησε η επίθεση στο Ιρακ
    στις 23 Μαρτίου του ίδιου χρόνου,
    -όταν είδαμε το Χρηματιστήριο στις 1400 μονάδες και τις υπο κατάρρευση σήμερα
    Morgan Stanley και lechman
    να δίνουν τιμές για την Εθνική
    και την Αλφα γύρω στα 7(!) ευρώ-,
    ο κήνσωρ Σημίτης και η επιλογή του
    για την ηγεσία του κορυφαίου οργάνου την εθνικής οικονομίας
    κ. Γκαργκάνας,
    αποφάσισαν με πλήρη μυστικότητα,
    να εκποιήσουν 20 τόνους από τα αποθέματα χρυσού της Ελλάδος.
    Μεταφέροντας εκτός της χώρας την ανάλογη ποσότητα
    από τα "χρυσά νομίσματα και τα πλακίδια που αγόραζε από τους ιδιώτες",
    ...πρώτη φορά μετά την Γερμανική Κατοχή...,
    επειδή -λέει-
    " ο χρυσός σ΄ αυτήν την μορφή δεν ήταν εμπορεύσιμος(!)"...

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

    http://katsikatarama.blogspot.com/2008/10/20-2882003.html

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

    http://2.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/SO93WnmiEuI/AAAAAAAAAYc/rCUbEQYAWtI/s1600-h/Gold.jpg

     

  44. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272483590722#c8496088406110924833'> April 28, 2010 at 10:39 PM

    ΥΠΗΡΧΕ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    Ο ΚΑΡΑ-ΑΜΑΝ-ΑΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΖΕΦΡΥ-ΤΣΑΝΤ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ (Ή ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΛΕΚΤΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΕΡΓΚ) ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΠΕΤΡΑΛΙΑ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΡΩΤΟΥΣΑΜΕ
    ΤΙ ΑΡΑΓΕ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΟΥ ΜΠΙΛΝΤΕΡΠΕΡΓΚ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΖΕΦΡΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΕΡΓΚ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΙ.

     

  45. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272489763731#c3927591635024711159'> April 29, 2010 at 12:22 AM

    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΥΣΟΣ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕ ΟΛΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΡΟ ΚΑΙ ΣΙΑ.
    Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ 15% ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

     

  46. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272491382195#c4831305244939683745'> April 29, 2010 at 12:49 AM

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1970 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ
    http://3.bp.blogspot.com/_PtkXMNyCIJs/S3psnZ3BMvI/AAAAAAAARIA/j4D8tBomAT0/s1600-h/4.jpg

    ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΝΤΙ. ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ;
    ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΗΡΥΞΟΥΜΕ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΣΩΡΟ, ΡΟΘΤΣΑΙΛΝΤ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ, SORRY MATE, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΠΤΑ. ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.
    ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ; ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΛΑΝΔΟΙ ΝΑ ΞΕΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.
    ΑΦΟΥ ΞΕΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΞΕΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 300 ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΣΧΕΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΜΕ ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΠΥΡΙΝΙΚΕΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΑΝΤΕ ΑΣ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ. ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΔΡΑΧΜΗ, ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΥΨΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. .... ΕΝΤΑΞΕΙ ΞΕΡΩ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΟΡΘΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΕΧΩ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.

     

  47. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272492933437#c441136000553056902'> April 29, 2010 at 1:15 AM

    http://abravanel.wordpress.com/

    Εν μέσω ορισμένων εξελίξεων, που αν επιβεβαιωθούν θα δημιουργήσουν μια νέα κατάσταση στον Ελληνικό Εβραϊσμό, οφείλω να παρατηρήσω οτι σιγά σιγά αρχίζει να δημιουργείται ένας πυρήνας ατόμων και εκδηλώσεων που θεωρούν οτι η χώρα μας έχει μόνο να κερδίσει μαθαίνοντας περισσότερα για την ιστορία της και αποφασίζοντας να μην εξοστρακίζει την απίστευτα πλούσια πολιτισμική παράδοση της παλαιότερης ευρωπαϊκής εβραϊκής κοινότητας......

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

     

  48. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272560373769#c8748132212231112152'> April 29, 2010 at 7:59 PM

    #43 και #45

    τώρα θα γίνω λίγο αισχρός...
    Ο χρυσός λέει "σε αυτήν την μορφή δεν ήταν εμπορεύσιμος". Άμα του χώναμε τις ράβδους χρυσού στον κώλο, δεν θα έλεγε τέτοιες μαλακίες

    #44

    Τώρα θα δουν και το σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας

    #46

    Θα το ξαναστήσουμε το μαγαζί της Ελλάδας στα πόδια του. Νοικοκύρεμα θέλει, όχι ξεπούλημα (και καμιά 500 κρεμάλες στο Σύνταγμα)

    #47

    χαχαχαχαχαχαχα

    "Το ολοκαύτωμα ως πολιτιστικό τραύμα." Τότε γιατί δεν κάνουν καμιά χοροεσπερίδα αλλά έχουν ξεσκιστεί στις αποζημιώσεις;

     

  49. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272633819338#c2705942984292650569'> April 30, 2010 at 4:23 PM

    http://kostasxan.blogspot.com/2010/04/blog-post_5030.html

    Ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα φυσικού αερίου στον κόσμο στην ΑΟΖ της Κύπρου

    Αν είχε περάσει το Σχέδιο Ανάν, προφανώς θα ήταν πιο 'εύκολη' η εκμετάλλευσή τους! Τώρα αποκαλύπτεται ο ρόλος των ατζέντηδων πολιτικών, που έλεγαν τότε ΝΑΙ στο Σχέδιο Ανάν και τώρα ΝΑΙ στο ΔΝΤ

     

  50. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272668257904#c461031879595922950'> May 1, 2010 at 1:57 AM

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΟΣΟ ΣΟΒΑΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΛΑΒΟΙ, ΜΑΣ ΑΛΛΥΣΟΔΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΠΟΙΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ

    JOHN PERKINS CONFESSIONS OF AN ECONOMIC HITMAN
    * Η ελληνική οικονομία δεν πρόκειται να σωθεί, αλλά έντεχνα θα χρεωθεί ακόμη περισσότερο μέχρις ότου οι πόροι της χώρας να περάσουν σε χέρια συγκεκριμένων εταιρειών. Αυτό θα γίνεται μέχρις ότου οι πολίτες καταλάβουν πως τους επιβάλουν μία σύγχρονη δουλεία και ξεσηκωθούν...

    Θα σας θυμίσω τη δράση του κ. John Perkins, στέλεχος της CIA, οικονομικός εκτελεστής και συγγραφέας του βιβλίου: «Καταθέσεις ενός οικονομικού εκτελεστή».Είχε αποστολή να σχεδιάζει κυβερνητικά συμβόλαια, που θα φαίνονταν ιδανικά, αλλά ο πραγματικός στόχος θα ήταν να «υποδουλώσει» μια χώρα σε χρέος και να την κρατήσει υποδουλωμένη για πάντα.
    Γιατί ως γνωστόν, όποιος χρωστάει, μόνο «ΝΑΙ», μπορεί να λέει σ αυτόν που του έχει δανείσει χρήματα.
    John Perkins: « Ο πιο κοινός τρόπος να δράσουμε, είναι να εντοπίσουμε μία χώρα που διαθέτει πόρους, όπως πετρέλαιο και μετά θα κανονίσουμε ένα τεράστιο δάνειο για τη χώρα αυτή, από την παγκόσμια τράπεζα ή έναν από τους αδερφούς οργανισμούς (ΔΝΤ). Αλλά τα χρήματα ποτέ δεν πάνε στην πραγματικότητα στη χώρα αυτή . Πηγαίνουν σε μεγάλες εταιρείες για να χτίσουν έργα υποδομής σ αυτήν τη χώρα. Εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας, βιομηχανικά πάρκα, λιμάνια.
    Πραγματικό κέρδος έχουν οι λίγοι και πλούσιοι. Και φυσικά οι εταιρείες μας.
    Στην πραγματικότητα δεν βοηθούν την πλειοψηφία των ανθρώπων. Εντούτοις, αυτοί οι άνθρωποι σε όλη τη χώρα υπομένουν και κρατάνε το τεράστιο χρέος.
    Το χρέος είναι τόσο μεγάλο που είναι αδύνατο να εξοφληθεί. Και αυτό είναι μέρος του σχεδίου. Δεν μπορούν να το ξεπληρώσουν. Και εμείς οι οικονομικοί εκτελεστές πάμε πίσω και τους λέμε: Μας οφείλετε πολλά λεφτά και δεν μπορείτε να πληρώσετε το χρέος σας. Οπότε, πουλήστε το πετρέλαιό σας πολύ φθηνά στις δικές μας εταιρείες. Επιτρέψτε μας να χτίσουμε στρατιωτική βάση στη χώρα σας ή στείλτε στρατεύματα για να υποστηρίξουν τα δικά μας.........

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
    http://macedonia-greece.blogspot.com/

     

  51. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272836539501#c2899661023144139756'> May 3, 2010 at 12:42 AM

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

    ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ( ΔΝΤ ) - Η Αφαίμαξη των Λαών
    http://www.youtube.com/watch?v=6zpWiRHjgcI&feature=player_embedded#at=247

     

  52. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272902163446#c7586929564299105598'> May 3, 2010 at 6:56 PM

    Ο ΦΤΩΧΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΝΥΦΗ . ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΟΛΟΡΘΡΕΨΟΥΝ.
    ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΟΥΛΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ. ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ.
    Στις συντάξεις (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα) τα ποσά του 13ου-14ου μισθού είναι: 200 ευρώ δώρο Πάσχα, 200 ευρώ δώρο αδείας και 400 ευρώ δώρο Χριστουγέννων. Τα ποσά αυτά θα δίνονται εφόσον η σύνταξη δεν ξεπερνά τα 2.500 ευρώ το μήνα. ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥΝ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 500 ΕΥΡΩ.

    ΦΥΓΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
    ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ/ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΣΠΙΤΙΑ.

    Από τους Financial Times
    April 9 2010 17:04 Wealthy Greeks are snapping up high-end properties in the prime London market as the fiscal crisis in their home country worsens, according to property agents.

    Greece-based savers moved £8.8bn worth of deposits out of local banks in the first two months of the year – the equivalent of about 4.5 per cent of Greece’s total banking system – amid growing anxiety over the country’s debt crisis. Some of that money is now being channelled into the UK property market.

    ΝΑ ΣΤΗΘΟΥΝ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΤΩΡΑ
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ;

    ΥΓ.Παπανδρέου, στο συνέδριο του Economist.(28 Απριλίου 2010): «Χρειαζόμαστε παγκόσμια διακυβέρνηση, παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση και την χρειαζόμαστε γρήγορα».

     

  53. ΕΑΜ Β΄ - ΥΔΡΟΧΟΟΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272913853621#c7298663600427568662'> May 3, 2010 at 10:10 PM

    Φίλε #50

    έτσι είναι. Σου δανίζουν ποσά που είναι αδύνατον να επιστρέψεις. Εσύ όμως έχεις βάλει ενέχυρο τα πάντα. Και όταν έρχεται η ώρα της αποπληρωμής, εσύ αναγκαστικά ξεπουλάς τα πάντα. Αυτό είναι το σενάριο που θέλουν εφαρμόσουν. Αλλά δεν...

    Φίλοι #51 και #52

    Για τους έλληνες δικαστές μπορείτε να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση. Θα διαπιστώσετε και μόνοι σας που είναι και τι κάνουν οι δικαστές...

     

  54. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272921714282#c7723531144071901137'> May 4, 2010 at 12:21 AM

    αναδημοσεύω αυτο το σχόλιο διότι τα λέει όλα


    Anonymous said...
    ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, Ή ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ.

    ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΤΟ Δ.Ν.Τ., ΟΛΑ ΤΑ Μ.Μ.Ε., ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ (ΟΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ).
    ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΩΝ.

    ΨΑΞΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ, Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ, Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΧΙΑ ΕΠΙΣΗΣ.
    ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΦΑΛΑΓΓΑΣ, ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.
    ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΟ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ INDYMEDIA *ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ* ΚΑΙ *ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ* ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ INDYMEDIA ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΣΟΡΟΣ, ΟΤΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ INDYMEDIA ΜΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΣΚΟΠΟ ????

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΜΥΣΤΙΚΟ, ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΚΡΥΦΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΝΕ ΤΗ ΤΑΜΠΕΛΑ «ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ – ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ – ΦΑΣΙΣΤΑΣ», ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ.
    Ο ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ.

    ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ …
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ???
    ΠΩΣ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ. ???
    ΠΩΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΉΚΑΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ. (Π.Χ. ΤΟΥΡΚΙΑ) ???
    ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΛΟΥΣΙΕΣ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΤΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.

    Π.Χ., ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ??
    Η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΣΥΡΡΟΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ, ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΟΠΛΩΝ, Η ΠΟΡΝΕΙΑ, Η ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟΤΟΜΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΜΕΘΟΔΕΥΣΑΝ.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ, ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΕΘΟΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ, Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΡΑΖΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ???
    *** ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ !!!!***

    ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ, ΕΙΤΕ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΞΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.
    ΣΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ !!!!
    ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ Η ΔΥΟ …. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!!

    ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, Η ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΠΗΔΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕ ΠΗΔΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΠΛΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΟΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ, ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ.

    ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΑΣ «ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ», ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΙΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ «ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ».

    ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΑΣ, ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ ΣΑΣ, ΑΠΛΑ, ΣΑΝ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΧΘΡΟΣ, ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ.

    ΕΝΩΣΤΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΑΣ ΣΑΝ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑ ΜΕΛΗ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

    ΜΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΠΕΛΩΜΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ.
    ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΑΝ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ
    ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΑΜΕΣΑ !!!

    Η ΜΟΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΝΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ «ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ».
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΔΕΣΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ: http://antipliroforisi.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html

     

  55. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1272989690225#c3256224743665740208'> May 4, 2010 at 7:14 PM

    ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ , ΑΓΟΡΑΖΕΙ 13 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ !!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΣΟΥΝ ΜΕ ΠΑΛΑΙΣΤΗΝΙΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ
    ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟΥΡΚΟ - ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ, ΑΣΗΚΩΤΗ, ΣΚΛΑΒΙΑ

    Israel Buys Greek Islands

    While Greece is struggling with its financial crisis, this can soon become a new turning point for the middle east. The never ending problem between Jews and Palestinians will only be in the pages of the history. Europe’s spoilt boy has found a great way to stabilize its economy and help a major international and humanitarian problem to be solved. While the EU has agreed to help Greece with its debt, a new opportunity has emerged from the middle east. Israel is deeply interested in buying unoccupied Greek Islands to re-settle Palestinians (from Gaza Strip). Sources claim that Israeli Foreign Minister Avigdor Liebermann has already made a deal with both Greece and EU on buying “a few” unoccupied Greek Islands. The negotiations had been underway for a while and kept secret from the public. Israeli government is planing to buy 13 islands and pay around 12 billion Euros in exchange. This will be funded from selling new property in Israel and decreasing military expenses.


    The deportation of the Palestinians and re-settlement procedure will be announced as soon as all parties sign on the agreement. Israel keeps the names of the subject islands secret until any agreement is done. Palestinian officials said that they are not aware of such a plan, however, they could consider such an offer if all the costs are covered by Israel. They also stated that...

    http://esxatianasxesi.blogspot.com/2010/05/blog-post_5088.html



    ΜΑΣ ΤΟ ΦΥΛΑΝΕ ΓΙΑ... ΕΚΠΛΗΞΗ !
    Παπανδρέου και Ερντογάν προωθούν αποφάσεις για το Αιγαίο
    (Ο λογαριασμός του Καραγκιόζη: ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ! "ΤΙΜΙΑ" πράγματα"

    Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι αποφάσεις έχουν ήδη παρθεί, και είναι έτοιμο το σχήμα που θα αναλάβει το έργο.

    Έτσι, η εκμετάλλευση του πετρελαίου του Αιγαίου, θα γίνει από αμερικανικό κονσόρτσιουμ με την συμμετοχή Ελλήνων εφοπλιστών. Έχουν ήδη αγοραστεί 17 γεωτρύπανα.

    Η αξία των κοιτασμάτων σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο εκτιμάται σε 9 τρισεκατομμύρια δολάρια, από τα οποία η Ελλάδα και η Τουρκία θα μοιραστούν απο 40%, με την εταιρία εκμετάλλευσης να παίρνει το υπόλοιπο......
    http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2010/05/blog-post_4748.html

     

  56. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1273001938257#c3484330921671555623'> May 4, 2010 at 10:38 PM

    BILDERBERG - Greek Participation
    Kostas Karamanlis (1998), current Prime Minister of GreeceConstantine Mitsotakis (1993), former Prime Minister of Greece
    Dora Bakoyannis (2003), current Minister for Foreign Affairs (Greece), former Mayor of Athens
    George Andreas Papandreou (1998), former Minister for Foreign Affairs (Greece), President of the Socialist International
    Gerasimos Arsenis (1994), former Minister of Defense of Greece
    Stefanos Manos (1986, 1993, 2001), Greek politician
    Andreas Andrianopoulos (1988), former Mayor of Piraeus

    2007
    George Alogoskoufis, Minister of Economy and Finance
    George A. David, Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A. (USA)

    2008
    Georgios Alogoskoufis (2008), former Minister for Economy and Finance (Greece)
    Anna Diamantopoulou (2008), Member of Parliament in Greece and former EU Commissioner
    Papahelas, Alexis, Journalist, Kathimerini
    Papalexopoulos, Dimitris, CEO, Titan Cement Co. S.A.
    Varvitsiotis, Thomas, Co-Founder and President, V + O Communication

    2009
    George A. David, (businessman, president of Coca-Cola)
    Dora Bakoyannis, (Minister of Foreign Affairs)
    Anna Diamantopoulou, (Member of PASOK)
    Yannis Papathanasiou, (Minister of Finance)
    George Alogoskoufis, (former Minister)
    Georgios A. Arapoglou, (Governor of National Bank of Greece)
    Odysseas Kyriakopoulos, Greece (Group S & B) (?)
    Dimitrios Th.Papalexopoulos, Greece (Managing Director of Titan Cement Company SA)

    2010
    Alogoskoufis, George
    Member of Parliament
    Arapoglou, Takis
    Chairman and CEO, National Bank of Greece
    Bakoyannis, Dora
    Minister of Foreign Affairs
    David, George A.
    Chairman, Coca-Cola Hellenic Bottling Co. (H.B.C.) S.A.
    Diamantopoulou, Anna
    Member of Parliament
    Kyriacopoulos, Ulysses
    Chairman and Board member of subsidiary companies of the S&B Group
    Papahelas, Alexis
    Journalist, Kathimerini
    Papalexopoulos, Dimitris
    Managing Director, Titan Cement Co. S.A.
    Papathanasiou, Yannis
    Minister of Economy and Finance
    Stournaras, Yannis
    Research Director, Foundation for Economic and Industrial Research (IOBE)
    Tsoukalis, Loukas
    President of the Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELlAMEP)

     

  57. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1273003185869#c1506811339039456543'> May 4, 2010 at 10:59 PM

    BILDERBERG - Greek Participation
    Kostas Karamanlis (1998), current Prime Minister of GreeceConstantine Mitsotakis (1993), former Prime Minister of Greece
    Dora Bakoyannis (2003), current Minister for Foreign Affairs (Greece), former Mayor of Athens
    George Andreas Papandreou (1998), former Minister for Foreign Affairs (Greece), President of the Socialist International
    Gerasimos Arsenis (1994), former Minister of Defense of Greece
    Stefanos Manos (1986, 1993, 2001), Greek politician
    Andreas Andrianopoulos (1988), former Mayor of Piraeus

    2007
    George Alogoskoufis, Minister of Economy and Finance
    George A. David, Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A. (USA)

    2008
    Georgios Alogoskoufis (2008), former Minister for Economy and Finance (Greece)
    Anna Diamantopoulou (2008), Member of Parliament in Greece and former EU Commissioner
    Papahelas, Alexis, Journalist, Kathimerini
    Papalexopoulos, Dimitris, CEO, Titan Cement Co. S.A.
    Varvitsiotis, Thomas, Co-Founder and President, V + O Communication

     

  58. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1273003220171#c727296803935176254'> May 4, 2010 at 11:00 PM

    2009
    George A. David, (businessman, president of Coca-Cola)
    Dora Bakoyannis, (Minister of Foreign Affairs)
    Anna Diamantopoulou, (Member of PASOK)
    Yannis Papathanasiou, (Minister of Finance)
    George Alogoskoufis, (former Minister)
    Georgios A. Arapoglou, (Governor of National Bank of Greece)
    Odysseas Kyriakopoulos, Greece (Group S & B) (?)
    Dimitrios Th.Papalexopoulos, Greece (Managing Director of Titan Cement Company SA)

    2010
    Alogoskoufis, George
    Member of Parliament
    Arapoglou, Takis
    Chairman and CEO, National Bank of Greece
    Bakoyannis, Dora
    Minister of Foreign Affairs
    David, George A.
    Chairman, Coca-Cola Hellenic Bottling Co. (H.B.C.) S.A.
    Diamantopoulou, Anna
    Member of Parliament
    Kyriacopoulos, Ulysses
    Chairman and Board member of subsidiary companies of the S&B Group
    Papahelas, Alexis
    Journalist, Kathimerini
    Papalexopoulos, Dimitris
    Managing Director, Titan Cement Co. S.A.
    Papathanasiou, Yannis
    Minister of Economy and Finance
    Stournaras, Yannis
    Research Director, Foundation for Economic and Industrial Research (IOBE)
    Tsoukalis, Loukas
    President of the Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELlAMEP)

     

  59. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1274478714482#c2400067110454476537'> May 22, 2010 at 12:51 AM

    διαβαστε αυτο
    ειναι ενα από τα ποιο σημαντικά θέματα των τελευταίων δέκα χρονων

    Αποκάλυψη! Ο Κύριος Παπανδρέου γνώριζε ότι η Τουρκία θα αποκτούσε πυρηνικά!


    Γιώργο αντάλασσες χαμόγελα και υπογραφές με ένα κράτος που διατηρεί το Casus Belli την ώρα που γνώριζες ότι θα αποκτούσε πυρηνικό οπλοστάσιο; Εδώ και δέκα χρόνια το green peace που δρούσε μέσα στην Τουρκια προσπάθησε να αποτρέψει την δημιουργία πυρινικών σταθμών στην σεισμογενή Τουρκία και για το λόγο διότι όπως εξηγηγεί ''όποιος έχει πυρινική ενέργεια έχει και πυρινικά όπλα''
    πάνε μαζί.

    Διαβάστε εδώ

    http://olympia.gr/2010/05/21/turkey-enriched-uranium-iran-brazil/

     

  60. ΔΙΟΓΕΝΗΣ
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1275858573734#c3591659101585350851'> June 7, 2010 at 12:09 AM

    Η συμμορία της Εγκληματικής Διεθνούς που ίδρυσε και διευθύνει το ΔΝΤ, προεξάρχοντος του Σιωνισμού, αφού στραγγάλισε οικονομικά τον Τρίτο Κόσμο και τις αναπτυσσόμενες χώρες και διευκόλυνε τις πολυεθνικές στην υφαρπαγή κάθε μορφής πλούτου τους, τα τελευταία χρόνια στρέφεται προς τις ανεπτυγμένες. Τελείωσε με την εύκολη "λεία" και συνεχίζει με τα υπόλοιπα "θηράματα" του πλανήτη. Μόνο που, απ’ ότι φάνηκε, η ελληνική περίπτωση ήταν η πλέον απλή. Οι "δουλοπάροικοι" που κυβερνούν και διαμορφώνουν τις συνειδήσεις στην Ελλάδα, για άλλη μια φορά έκαναν αυτό που έπρεπε... Μας παρέδωσαν στο "θηρίο" – ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ ΟΗΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟ ΣΤΟ "ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ" ΤΟΥ ΕΡΓΟ. (ΚΑΙ Ο ΟΗΕ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΜΜΟΡΙΑ, για να μην ξεχνιόμαστε.)

    «Τώρα φαίνεται με ακρίβεια τι ακριβώς είχε υποσχεθεί ο Γιώργος στα "αφεντικά" του, προκειμένου να τον "διορίσουν" πρωθυπουργό της χώρας ... ελάχιστες ημέρες μετά την εκλογή του ο Γιωργάκης συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Goldman Sachs, προκειμένου να συζητήσουν για την τύχη του ελληνικού δημοσίου κεφαλαίου. Πρώτα αυτοί συμφώνησαν μεταξύ τους και κατόπιν ξεκίνησε ο δήθεν "μαραθώνιος" του Γιωργάκη, ο οποίος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να μπούμε στο ΔΝΤ …αλλά θα μας βάλει.» έγραψε ο Παναγιώτης Τραϊανού.

    Οι αρχηγοί των δύο μεγάλων κόμματων είχαν ενημερωθεί για την αναμενόμενη πορεία της οικονομίας μας – όπως επανειλημμένως μας διαβεβαίωσαν οι ίδιοι οι καθ' ύλην αρμόδιοι που τους προειδοποίησαν. Και καλά, ο ένας παρέδωσε την πρωθυπουργία και εξαφανίστηκε για να γλυτώσει τα χειρότερα (ή έτσι νομίζει). Ο άλλος τι περίμενε; Ρίξτε μια ματιά στο διάγραμμα της διεύθυνσης που ακολουθεί και θα γίνει κατανοητό τι συνέβη. Θα γίνει κατανοητό τι συνέβη με τον Γιωργάκη, τον Τρισέ, την Goldman Sachs, τους οίκους αξιολόγησης και την υπόλοιπη κλίκα αφεντικών και δούλων, που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ.
    http://graphics.thomsonreuters.com/310/GR_CDSBND0310.gif

    Και, ενώ εδώ και δεκαετίες κάποιοι "φωνάζουν" για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας, τον εντοπισμένο και πιθανό, και στην καλύτερη περίπτωση χαρακτηρίζονταν γραφικοί, ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν ότι τελικά είμαστε εν δυνάμει πάμπλουτοι... (Καλά, οι Γιωργάκηδες και οι Πάγκαλοι ακόμη μπορεί να έχουν "αμφιβολίες".)

    Και ύστερα ήρθαν οι αποκρατικοποιήσεις...

     

  61. Anonymous
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/04/giorgo.html?showComment=1284902066293#c5084558926245106118'> September 19, 2010 at 4:14 PM

    Απολαυστικός για ακόμα μία φορά ο κύριος Τραιανού.
    Τον τελευταίο καιρό τον παρακολουθώ διαβάζοντας όσο περισσότερο μου το επιτρέπει ο ελεύθερος χρόνος μου.
    Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να επιβραβεύσω αυτήν την ειλικρίνεια είναι με την ψήφο μου η οποία σίγουρα δεν θα βρει αντίκρυσμα στη βουλή. Ίσως καλύτερα όμως. Θα είναι μία ψήφος συνειδήσεως.
    'Οσο αναφορά τα παραπάνω σχόλια θα συμφωνήσω με τους φίλους που λένε ότι το πρόσωπο του κυρίου Τραιανού δεν εμφανίζεται πουθενά. Και η αλήθεια είναι πως θα θέλαμε να δούμε τον άνθρωπο που μας εμπνέει.

    Με εκτίμηση

     

ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Παρακαλούμε τους αναγνώστες που θέλουν να σχολιάσουν να μένουν ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ

Τα σχόλια ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Πριν σχολιάσετε, διαβάστε πρώτα αυτό: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Κορυφή σελίδας
Κορυφή σελίδας